collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31157 keer)

Offline runa

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2765 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #360 Gepost op: februari 10, 2011, 14:21:08 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ik wil een slechte beestjes topic  :hmpf:

daarnet ging ik de schapen en de paarden hun eten brengen...
natuurlijk was Mokka weer dolenthousiast en madam had het vandaag weer in hare kop gestoken dat ze zeker niets meer zou hebben en zoals altijd toch oh zo zwaar ondervoed is he :doh: :roll:

dus wat doet mijn oh zo schattig bolleke wol :wub:
ze schiet onder mijn benen door, maar vergeet dat ze ondertussen dus volgroeid én goed rond en gezond is... gewoon onder mijn benen doorlopen lukt dus al jaren niet meer maar dat zijn dus details voor mijn queen of chaos  :hmpf:

en ja hoor, daar vloog ik, met links en rechts mijn emmers nog vast, op mokka hare rug door de wei  :doh:
de bende dus achter mijn emmers aan gevlogen want ik ging wel met hun eten lopen he  :yeek:. toen mokka door had, dat zij niet alleen mij, maar ook haar oh zo gekoesterde eten mee op sjok had, vloog ik dus in de lucht  :doh: bokken dat die trut kan  :shock: daar kan ne volleerde rodeo knol nog iets van leren  :doh:

en dan ligt ge daar, temidden van uw 3 ondertussen lege emmers... eten overal op en langs u... en een bende ongeregeld die smakelijk beginnen met hun eten uit uw haar te prullen  :doh:

wie ooit wil beweren dat schapen saaie huisdieren zijn, die mag ons mokka altijd ne keer komen voeren want ik ben zeker niet de eerste die the master of disaster de lucht in smijt  :mrgreen:
:whoea:
Met ons schapen komen wij ook het een en ander tegen maar dees slaat toch echt alles  :whoea:

Online DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #361 Gepost op: februari 10, 2011, 21:26:24 »
mijn ergste blooper ooit  :oops:

darrentje heeft de neiging om je op de voet te volgen, zeker wanneer je van plan bent om te vertrekken (hij gaat graag mee).
twee oudejaars terug, waren we ons aan het klaarmaken voor oudejaar te vieren in west-vl bij mijn vriend zijn grootouders. we gingen daar blijven slapen en ik was op zoek naar onze luchtmatras...

na veel gezoek, vind ik de matras op de hoogste plank van mijn opslagkast. ik ga op mijn bureau staan en pak de matras. de laatste keer dat ik darrentje in het zicht had, stond hij in de gang (bureau-gang: 2.5 meter). ik zet mijn voet naar beneden voor van mijn bureau te komen en wie staat er onder mijn voet...... Natuurlijk darrentje. een kajiet en een baasje dat zich misselijk voelde.

nog tot dat ik vertrok (door getreuzel anderhalf uur later) heb ik achter darrentje aangelopen. hij mankeerde op het eerste zich ook niets. 's nachts om 4uur mijn vriend toch overtuigd om naar huis te rijden om te zien of darrentje oké was.  :oops:

de maandag naar de DA getrokken als eerste en héél beschaamd mijn verhaal verteld.  :oops:

met darrentje was alles oké, maar hij loopt niet meer altijd achter me aan.  :wink:

Offline Tine1987

• warme hondenvriend
  • *
  • 379 HV-Punten
« Reactie #362 Gepost op: februari 10, 2011, 21:42:46 »
Toby heeft de fantastische gewoonten om mij letterlijk voor de voeten te lopen. Met als gevolg dat hij mij continu laat struikelen, volgens mij schept hij er plezier in :denk:
Maar hij doet dit niet alleen bij mij, hij kan eindelijk braaf naast mij lopen op straat, BEHALVE als er iemand uit de tegenovergestelde richting komt, want ja hoor iedereen moet over hem vallen :roll:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #363 Gepost op: februari 14, 2011, 08:41:57 »
Ik volg hier altijd al wel mee (vaak lekker lachen hier  :lol:) maar de laatste tijd maak ik zelf precies ook meer en meer baasjes bloopers mee  :muur: (of ik onthoud ze ondertussen beter... dan kan ook...  :lol:)

Daarnet lag ik nog met Kiara in bed te slapen... En madam begint wakker te worden en zoals ze vaak doet: aan haar poten te likken... Aangezien dat meestal is als ze misselijk is, geef ik haar alvast een handvol koekjes zodat haar maag terug wat gevuld is...

Niks ook nie nee  :roll: Paar minuten erna wil ze per sé naar de kelder.. Ik dacht eerst omdat ze al klaarwakker was en op papa wilde gaan wachten.. Dus ik bleef toch onder de wol liggen zenne  :hmpf:  TOT ik de voorbode van haar braken hoorde  :muur:MAar snel er naar toe gerend.. beetje gerustgesteld.. En plasje schuim opgeruimd (gelukkig blijft het bij haar bijna altijd maar bij schuim of gewoon gal  :oops: Alleen zag het er deze keer wel lekker bruinachtig uit dankzij die goedbedoelde koekjes  :fuu:) Oké, twas nog lange nie tijd om op te staan voor haar (en voor mij zéker nie!!!  :mrgreen:), dus ik kegel haar terug het bed in.. Na zo'n "gebraak" is ze immers 99 keer van de 100 van de misselijkheid af en terug zo fit als een hoentje... 

En toen begon het: klaarwakker, piepen aan de deur... Echt aanstellerij (meestal dan toch, maar dus blijkbaar niet altijd  :muur:) dus ik beveel haar eerst op bed te gaan liggen (en dankzij mijn ochtendhumeur gaat dat gepaard met héél wat gegrom  :oops:), en aangezien ze daarop niet reageerde: dan maar haar mand in  :hmpf: 

TOT ineens weer die braakgeluiden te horen waren, en nog eens zo erg als ervoor ocharme....
Zit ik als haar baasje, waar ze op zou moeten kunnen vertrouwen, eerst nog zo op haar te grommelen dat ze stil moest blijven... Alleen maar omdat ik de luxe gewend ben van uit te slapen :cry: 

Pff khoop dat we toch eens een oplossing voor dat ochtenbraken gaan vinden voor haar  :?

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Tine1987

• warme hondenvriend
  • *
  • 379 HV-Punten
« Reactie #364 Gepost op: februari 14, 2011, 10:20:30 »
Pff khoop dat we toch eens een oplossing voor dat ochtenbraken gaan vinden voor haar  :?

Probeer eens andere korrels. Toby deed dat toen ik hem net had ook en na 4 of 5 keer van eten te veranderen, ik het eindelijk gelukt.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #365 Gepost op: februari 15, 2011, 14:46:39 »
Probeer eens andere korrels. Toby deed dat toen ik hem net had ook en na 4 of 5 keer van eten te veranderen, ik het eindelijk gelukt.

Ze wordt binnenkort overgezet op Proplan Lam&rijst  :wink: (moet alleen nog wachten tot de zak aan is gekomen  :lol:)

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #366 Gepost op: februari 19, 2011, 21:00:26 »
nu met heel het gedoe rond Saga, ben ik er al de ganse dag dus echt niet bij he  :oops:
zo vulde ik daarstraks de grote bak met water voor de dames en zette die in de hal...
daarnet liet ik ze buiten, Grien & Ayck lopen voor Saga, Krak, Sif en mij, nog voor ik het licht in de hal kan aandoen...

PLONS SPETTER KLEDDER BADABOEM PLONS DRUP DRUP

en daar zit Ayck, die met haar prepuberaal enthousiasme tegen de grote waterbak was gelopen en bijhorende inhoud over haar kop, borst en voorpoten heeft gekregen omdat ik die blijkbaar in het midden van de hal had gezet  :oops: :shifty:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline hondenmaatje

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #367 Gepost op: februari 25, 2011, 22:06:07 »
Ik die dacht dat het vandaag nog maar de 23e was  :oops: gelukkig herinnerde me er iemand aan vanmiddag dat het vandaag Fritske zijn  verjaardag was  :oops:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #368 Gepost op: februari 27, 2011, 23:01:40 »
 :muur: nu heb ik toch wel een plekje in het baasje-bloopertopic verdient..

Daarnet teruggekomen van Gent, met Tibo en Hera op de achterbank en Diesel in de bench in de koffer.. Snel effe langs de pitta gereden om een grote mix met looksaus te halen en dan naar binnen. Ik dacht Diesel direct te pakken nadat ik Tibo en Hera binnen gezet had. Dacht er dan plots aan dat ik beter eerst kon eten en daarna Diesel pakken, want als ik mijn pitta onbewaakt achterlaat, dan heb ik kans dat ik bij terugkomst geen pitta meer heb..

Dan rustig gegeten, even op HV een topic gestart over het al dan niet houden van Diesel, hondjes terug binnen gelaten, even verbaasd over het feit dat Diesel niet mee binnen kwam gerend met de 3 musketiers, maar verder geen aandacht aan besteed.. Na een uurtje toch bezorgd omdat Diesel niet opdaagt aan de deur  :doh: zit mijn schatje nog in de autobench...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #369 Gepost op: februari 27, 2011, 23:06:03 »
:muur: nu heb ik toch wel een plekje in het baasje-bloopertopic verdient..

Daarnet teruggekomen van Gent, met Tibo en Hera op de achterbank en Diesel in de bench in de koffer.. Snel effe langs de pitta gereden om een grote mix met looksaus te halen en dan naar binnen. Ik dacht Diesel direct te pakken nadat ik Tibo en Hera binnen gezet had. Dacht er dan plots aan dat ik beter eerst kon eten en daarna Diesel pakken, want als ik mijn pitta onbewaakt achterlaat, dan heb ik kans dat ik bij terugkomst geen pitta meer heb..

Dan rustig gegeten, even op HV een topic gestart over het al dan niet houden van Diesel, hondjes terug binnen gelaten, even verbaasd over het feit dat Diesel niet mee binnen kwam gerend met de 3 musketiers, maar verder geen aandacht aan besteed.. Na een uurtje toch bezorgd omdat Diesel niet opdaagt aan de deur  :doh: zit mijn schatje nog in de autobench...

Ach, hij is gewoon al volop aant oefenen op dat apart zitten  :whoea:

Offline margie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • nothing is better than bright eyes dogs
« Reactie #370 Gepost op: februari 27, 2011, 23:25:58 »

Ja ok ook ik moet bekennen dat ik een slecht baasje ben :oops:
het is al een maand of 3 geleden.

Onze honden laten we voor het slapen gaan nog even achterhuis uit.
wachten....honden klaar ....ok allemaal mee naar binnen.
Tellen 1 hond
          2 honden
          3 honden
          4 honden 
en ja hoor de 5e wordt ook geteld.....toch!

Ga maar lekker slapen hondjes,want buiten is het heel koud en tot morgen.
wij ......snurk
wij snurk

2 uur in de nacht...wat is dat voor geluid......inbreke rs?
In de blote benen naar beneden.
Ik hoor geluid bij de achterdeur....snel kijken.
..
..
Oh nee :fuu: :muur:.......onze kleine Dora staat nog buiten.

Wat voelde ik me een slechte baas.
Snap er niets van...had toch echt 5 honden geteld...zeker weten :hmpf:...........of toch niet.

Oh Oh wat heb ik moeten slijmen :pray: :bow: voordat Jij mij weer aan wilde kijken.....

Ik schaam me diep :oops:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #371 Gepost op: februari 27, 2011, 23:34:41 »
 :oops: Ik heb dat dus ook eens gehad met Hera.. alle hondjes verbleven toen de hele dag binnen, ook als ik werken ging. ´s ochtends hondjes terug binnen gelaten, naar het werk vertrokken, en bij thuiskomst, wie zit daar voor het raam zielig te kijken .. Hera ocharme, maar ze leek het nog niet erg te vinden ook! Sedertdien mag ze ook overdag buiten spelen!

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #372 Gepost op: april 23, 2011, 10:16:28 »
met 9 honden in huis zou ik hier een aantal pagina's kunnen schrijven ondertussen  :oops:

zo kreeg ik het gisteren in mijne kop om heel den bazaar in de living te herzetten, zodat de honden meer plaats hebben.
dus ik iedereen ff buiten gezet en maar sleuren met die bazaar. de mat uit de living gegooid, (die mag dankzij de aanwezige puppypower naar het containerpark  :doh: de apen hebben ter akkerdjee een heel gat in gemaakt  :doh:)
toen mijne ganse living overhoop stond (ge moet rommel maken om iets op te kunnen ruimen is mijn motto  :hmpf:), ineens een gejank, gepiep en gezeur  :denk:

stak Basil toch niet nog onder de kast toen ik iedereen had buitengezet en kon hij daar nu niet meer onderuit omdat mijn zetels daarvoor stonden  :oops: :doh:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline rabbittine

• warme hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
« Reactie #373 Gepost op: april 23, 2011, 21:31:52 »
Vandaag hebben we herplant in één plantenperk, alles was immers gesneuveld door Diva en Zohra. Nu hebben we ook een draad gespannen zodat ze er alvast niet meer kunnen doorwalsen.
Eenmaal klaar, toonden we de afspanning aan Zohra. Diva lag te slapen en dus gingen we het haar later tonen. Maar het is uit ons gedacht gegaan en plots liepen die twee duiveltjes elkaar weer als furies achterna. Ik zag ze naar het afgespannen deel crossen, riep nog om haar aandacht te krijgen maar Boooiiiiiinngk, daar vlogen 60 kg de draad in. Diva stond heel beteuterd te kijken zo van, wa's dadde? En ik voelde me schuldig dat ik er niet meer aan gedacht had.

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #374 Gepost op: april 23, 2011, 21:40:41 »
ik deed zonet mijn schoenen aan in de hal voor de honden uit te laten.. opeens kreeg rex dat door en komt daar aangestormt.. BOENK !! gigantische kopstoot !!!
amaj,van nen harde kop gesproken ség,kzie nog sterrekes  :zot:  :whoea:
das echt zo'ne loempe sloeber eigenlijk hé.. echt een grote onhandige.hij valt regelmatig gewoon over zijn eigen voeten als hij druk in de weer is met apporteren.  :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #375 Gepost op: april 24, 2011, 01:13:12 »
daarstraks prachtige move gemaakt... Mila stond irritant te blaffen aan de draad, ik pak het dichts bijzijnde speelgoedje op (nee, niet om met haar te spelen, maar om het dus tegen haar te gooien... stoute Silke...), een flostouw... ik wacht tot ze weer een serenade in gang zet, gooi en wil snel achteruit springen om mij terug verdekt op te stellen zodat ze niet zou weten van waar het komt... Ik spring... Op Otto... Kajiet... missie 'verdekt' opstellen mislukt  :doh:

Offline rabbittine

• warme hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
« Reactie #376 Gepost op: april 24, 2011, 08:35:31 »
daarstraks prachtige move gemaakt... Mila stond irritant te blaffen aan de draad, ik pak het dichts bijzijnde speelgoedje op (nee, niet om met haar te spelen, maar om het dus tegen haar te gooien... stoute Silke...), een flostouw... ik wacht tot ze weer een serenade in gang zet, gooi en wil snel achteruit springen om mij terug verdekt op te stellen zodat ze niet zou weten van waar het komt... Ik spring... Op Otto... Kajiet... missie 'verdekt' opstellen mislukt  :doh:

:whoea: :whoea: :whoea:
Ik zie het zo voor me gebeuren, het zou mezelf geweest kunnen zijn!

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #377 Gepost op: januari 04, 2012, 09:33:04 »
schop!
Sofie is hier nog maar een week en heb al een blooper  :doh:
Gisteren door het rotweer was ik door en door nat. Toen ik later op de avond langs de deur liep en een plasje op de grond aan de deur zag liggen, ging ik al direct van: "wie heeft dat gedaan?!" Die twee pluizen bollen ocharme kijken kei verdwaasd. uh? wij hebben niks gedaan. Moest ik maar even omhoog kijken, het was een plasje water dat van mijn natte jas dat eraf gedrupt was  :doh: en ik wilde die honden maar naar hun voeten geven  :oops:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #378 Gepost op: januari 04, 2012, 10:50:54 »
schop!
Sofie is hier nog maar een week en heb al een blooper  :doh:
Gisteren door het rotweer was ik door en door nat. Toen ik later op de avond langs de deur liep en een plasje op de grond aan de deur zag liggen, ging ik al direct van: "wie heeft dat gedaan?!" Die twee pluizen bollen ocharme kijken kei verdwaasd. uh? wij hebben niks gedaan. Moest ik maar even omhoog kijken, het was een plasje water dat van mijn natte jas dat eraf gedrupt was  :doh: en ik wilde die honden maar naar hun voeten geven  :oops:
En nadien heb je jezelf bij je nekvel gepakt, jezelf met je neus door het plasje gewreven en naar je mand gestuurd? :mrgreen: :mrgreen:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #379 Gepost op: januari 04, 2012, 11:07:18 »
net niet  :mrgreen:
heb ze een dikke knuffel gegeven  :huggg:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal