collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31146 keer)

Offline spast

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 146 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #340 Gepost op: februari 03, 2011, 03:42:53 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Bijna vergeten... maar m'n grootste blooper...

Tegen de avond ging ik wandelen met onze huishond in Limburg en een paar vrienden, wij rustig wandelen, Mira braaf met ons mee. Op een gegeven moment zie ik Mira de bos incrossen, achter een konijn aan, goed, die zijn we ff kwijt dacht ik... geen probleem, ze vindt ons ALTIJD terug... dus we wandelen rustig verder, Nele achterna, want zij wist de weg... Leidt ze ons het moeras in... door het riet, over en door plassen, een beetje kris kras liggen rondtsjollen om dan uiteindelijk toch te moeten terugdraaien omdat we de beek niet over konden. Tegen dat we terug op het pad waren, Nog steeds geen Mira te zien, ik roepen, en, ... niet wachten  :oops:
want "die komt wel"

Was die arme beest ons spoor dat moeras in gevolgd (en ze heeft zo'n hekel aan water) en gans de kluts kwijtgeraakt omdat wij daar ook maar wat hadden liggen kloten. Ondertussen was het al donker aant worden en ik heb daar nog een uur of vier kunnen lopen zoeken en roepen in dat donker bos totdat ze ons ocharm dan toch weer had gevonden, met doornen in haar poten en de staart tussen de benen kwam ze aan de auto aanlopen toen ik net volk achter een thermos koffie en een deken wilde sturen... (Vergeet het, ik vertrek hier niet zonder hond)
man man, ik heb mij slecht gevoeld  :doh:
laten we lekker link gaan doen!

Offline lore

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #341 Gepost op: februari 04, 2011, 16:11:11 »
'k vind dat het verboden moet worden om zo'n bloopers zo amusant te vertellen ... 'k heb een veel te levendige fantasie :doh: :whoea:

Maar ocharme dat beestje. :(
de volgende keer dat ze mij zoiets weer lappen zal ik het filmen  :mrgreen:
dan kunt ge ons Grien daar dus tegen de deur zien grommen en nog kwader worden omdat die deur voor haar niet uit zijn eigen achteruit gaat  :zot:

maar idd, arme Grien  :oops: en dan nog grommen met een pijnlijke tong  :doh:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline fungus

• *
  • 192 HV-Punten
« Reactie #342 Gepost op: februari 04, 2011, 16:20:39 »
Vorige week een frisbee-blunder van jewelste gemaakt... Mijn frisbee blijft haperen aan mijn ring en vliegt volledig de verkeerde kant uit. Ike spurt er zoals altijd achteraan, maar helaas was de doelpaal van een voetbaldoel iets te dicht in de buurt... Man, mijn hart stopte even met kloppen, maar meneer heeft blijkbaar een heel harde kop, want hij deed alsof er niets gebeurd was...
Nog een blunder van vorige week (was goed bezig blijkbaar...): Ike springt ons bed op net op het moment dat ik aan het voeteinde naar beneden kijk. Een bloedneus van een uur of twee was het gevolg... voor mij weliswaar.

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #343 Gepost op: februari 04, 2011, 16:22:11 »
En dan vind ik het al erg genoeg van mezelf, dat als ik goed ingeduffeld met sjaal en kap op van jas (beperkter zicht want kap draait niet mee) op mijn hond sta te roepen en vloeken dat hij niet terugkomt en meneer mooi naast mij staat mee te kijken.

Offline T-General

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #344 Gepost op: februari 04, 2011, 16:27:47 »
Een tijd geleden nog eens voorgehad met ons Etske.. (gebeurt wel eens vaker)

Als ze haar kom met eten krijgt, moet ze altijd eerst 'iets' doen, zitten, liggen, komen, op de plaats gaan etc... maakt niet uit wat..

Als ze dat flink gedaan heeft, maken we een gebaar met de handen en zeggen we 'Ga maar' , pas dan vliegt ze op haar brokjes.

Laatste keer was ik een uitleg aan het doen tegen Lies en vergat ik 'Ga maar' te zeggen en ging naar de keuken.

Een 10 minuten daarna hoorde ik Etske dwingend blaffen in de veranda (1x een luide blaf)

Toen ik ging kijken, zat madam nog netjes op haar matje te wachten op de 'Ga maar'  met aan beide mondhoeken een pak kwijl :whoea:

ocharme da beesteke :oops: :oops:

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #345 Gepost op: februari 04, 2011, 16:28:24 »
En dan vind ik het al erg genoeg van mezelf, dat als ik goed ingeduffeld met sjaal en kap op van jas (beperkter zicht want kap draait niet mee) op mijn hond sta te roepen en vloeken dat hij niet terugkomt en meneer mooi naast mij staat mee te kijken.

:lol:

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #346 Gepost op: februari 04, 2011, 16:51:07 »
Ik dinsdag na de hondenschool. Eindelijk heb ik bamboebottekes  :dance: maar ze zijn nogal moeilijk om uit te krijgen. Koda moet zich natuurlijk overal mee moeien dus stond vlak voor me te kwispelen en kijken hoe baasje aan het sukkelen was. Tot de laars opeens uitschoot en hij dus recht tegen Koosjes snuit vloog. Zijn kop, ocharme...

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #347 Gepost op: februari 04, 2011, 17:15:41 »
Vorige week een frisbee-blunder van jewelste gemaakt... Mijn frisbee blijft haperen aan mijn ring en vliegt volledig de verkeerde kant uit. Ike spurt er zoals altijd achteraan, maar helaas was de doelpaal van een voetbaldoel iets te dicht in de buurt... Man, mijn hart stopte even met kloppen, maar meneer heeft blijkbaar een heel harde kop, want hij deed alsof er niets gebeurd was...
Nog een blunder van vorige week (was goed bezig blijkbaar...): Ike springt ons bed op net op het moment dat ik aan het voeteinde naar beneden kijk. Een bloedneus van een uur of twee was het gevolg... voor mij weliswaar.

:lol:
op mijn frisbeeveldje staan 2 zo'n miniboompjes die maar ni willen groeien, meer paal rond om de dingen recht te houden dan boom zelf.... marie is er maar drie keer tegengeknald door mijn wonderbaarlijke werptechnieken, sindsdien wijkt ze automatisch uit als ik roep: pas oeoeoeoep  :doh:  (en hilarisch om zien, ook als er niets staat wijkt ze uit  :mrgreen:)
en nen bloedneus nog ni, maar blauw ogen  :roll:.... bril en grote hond die poep omhoog ligt te jammeren omdat haar bal onder de kast is gerold, geen goeie combinatie....

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #348 Gepost op: februari 04, 2011, 19:16:28 »
de volgende keer dat ze mij zoiets weer lappen zal ik het filmen  :mrgreen:
dan kunt ge ons Grien daar dus tegen de deur zien grommen en nog kwader worden omdat die deur voor haar niet uit zijn eigen achteruit gaat  :zot:

maar idd, arme Grien  :oops: en dan nog grommen met een pijnlijke tong  :doh:
Ik kijk er naar uit! :mrgreen:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Ellie

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #349 Gepost op: februari 04, 2011, 20:09:02 »
- De air-kong 3x achter elkaar in de haag gooien  :roll:
  Bye bye fun en climax voor Whis

- Op wandeling met Sarah en Kizzy. Ineens zo een piep-jank   :? Toen zag ik ze ook niet  :oops:

:whoea:
Heb dat zelfs zonder sjaal en kap  :fuu: :oops:

Offline Kimm

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Dogs leave paw prints on your heart forever...
« Reactie #350 Gepost op: februari 04, 2011, 21:52:43 »
Ken iemand die lekkere slaatjes had gemaakt. maar toen die even niet keek stond de hond tegen de kast omhoog,
en was lekker van de slaatjes aan het eten... de eerste reactie van die kennis was "stampen" naar de hond.
Nu 't was niet echt stampen maar zo een beweging van ga weg, jammergenoeg was de hond sneller als de voet,
want hij "stampte" tegen de kast met als gevolg een gebroken teen...

Boontje komt om zijn loontje zeggen ze dan he :D

Love is... Me and my Cavalier king charles spaniel

Offline Fellows

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #351 Gepost op: februari 04, 2011, 22:13:37 »
Blijkbaar heb ik altijd de meeste bloopers met Fellow. :oops:
Die trekt dat aan zo'n dingen. :hmpf: :mrgreen:

Dinsdagavond hadden de hondjes even buiten in de tuin gelopen, dus ik roep ze terug binnen en ze lopen achter elkaar naar binnen. Na de laatste (dacht ik, ik was aan het bellen dus blijkbaar niet goed opgelet :oops:) doe ik de deur toe, maar ik hoor een enorm gebonk tegen de deur. Was het Fellow die met zijn kop vol tegen die deur liep. :doh:
Hij scheen nog buiten te zijn en hij wilde achter de rest aan rennen naar binnen, en natuurlijk deed ik net op het verkeerde moment die deur toe. :oops:
En het ergste nog van al, ik doe snel de deur open om hem binnen te laten, hij komt rap naar binnen en ik doe de deur terug toe. Hoor ik een vreemd geluid (een beetje zo: "uurrggghhkkl") en ik kreeg de deur niet goed toe, dus ik kijk naar beneden, staat Fellow met zijn kop tussen de deur. :oops:
Blijkbaar was hij naar binnen gelopen en terug gedraaid en probeerde hij weer door de deur te glippen. :oops:

En de meest recente:
Gisterenavond wilde hij maar niet gaan slapen, piepen, niet willen liggen, elke keer anders gaan zitten, bibberen, komen vragen op bed te mogen liggen.
Dus ik dacht: "Ach, dat jong heeft weer kou, ik roep hem op bed." (en hij maakt daar wonderbaarlijk geen misbruik van, want enkel als er iets serieus is komt hij vragen)
Maar hij blijft maar bibberen en janken, en hij wilde ook niet gaan liggen. Pas toen hij ook begon te hijgen had ik door dat hij misschien moest plassen ofzo. (al was hij nog geen uur tevoren nog buiten geweest)
Ik zijn leiband dus maar aangedaan en met hem buiten gegaan. Hij was amper in het gras of hij gaat zitten om zijn behoefte te doen. Ik hoor me toch een hoop gereutel, gefluit, geborrel en gefladder, blijkt hij enorm diarree te hebben...
Dat arm mannetje heb ik dus eerst nog ruim een half uur binnen gehouden omdat ik dacht dat hij gewoon aan het zagen was. :oops:
(los van de blooper: uiteindelijk ben ik nog 3x met hem buiten moeten gaan, elke keer flink diarree tot de laatste keer. Toen heeft hij overgegeven, blijkbaar had hij een stuk van zo'n stoffen lint opgegeten van ongeveer 30 centimeter. Heb er serieus aan moeten trekken voor het volledig uit zijn keel geraakte... Gelukkig heeft hij daarna geen diarree meer gehad.)

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #352 Gepost op: februari 09, 2011, 16:27:13 »
ik wil een slechte beestjes topic  :hmpf:

daarnet ging ik de schapen en de paarden hun eten brengen...
natuurlijk was Mokka weer dolenthousiast en madam had het vandaag weer in hare kop gestoken dat ze zeker niets meer zou hebben en zoals altijd toch oh zo zwaar ondervoed is he :doh: :roll:

dus wat doet mijn oh zo schattig bolleke wol :wub:
ze schiet onder mijn benen door, maar vergeet dat ze ondertussen dus volgroeid én goed rond en gezond is... gewoon onder mijn benen doorlopen lukt dus al jaren niet meer maar dat zijn dus details voor mijn queen of chaos  :hmpf:

en ja hoor, daar vloog ik, met links en rechts mijn emmers nog vast, op mokka hare rug door de wei  :doh:
de bende dus achter mijn emmers aan gevlogen want ik ging wel met hun eten lopen he  :yeek:. toen mokka door had, dat zij niet alleen mij, maar ook haar oh zo gekoesterde eten mee op sjok had, vloog ik dus in de lucht  :doh: bokken dat die trut kan  :shock: daar kan ne volleerde rodeo knol nog iets van leren  :doh:

en dan ligt ge daar, temidden van uw 3 ondertussen lege emmers... eten overal op en langs u... en een bende ongeregeld die smakelijk beginnen met hun eten uit uw haar te prullen  :doh:

wie ooit wil beweren dat schapen saaie huisdieren zijn, die mag ons mokka altijd ne keer komen voeren want ik ben zeker niet de eerste die the master of disaster de lucht in smijt  :mrgreen:

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #353 Gepost op: februari 09, 2011, 16:45:51 »
 :mrgreen: cool schaap!!!

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #354 Gepost op: februari 09, 2011, 16:48:14 »
:whoea: Mokka :rolf:

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #355 Gepost op: februari 09, 2011, 16:52:07 »
cool? cool? tis akkerdjee nen terrorist  :doh:
maar ik weet al hoe ik wraak ga pakken  :hmpf: ik scheer ze dit jaar zelf en ze mag vloeken en tieren, maar ze krijgt verdomme het jeugdmodelleke van ne poedel  :hmpf:

hier was ze pas geschoren. nu moogt ge links en rechts een aantal cm wol erbij tellen he :shifty:  die gestoorde blik zegt toch al genoeg  :mrgreen:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #356 Gepost op: februari 09, 2011, 17:01:24 »
:rolf:

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline JamieVaya

• *
  • 622 HV-Punten
« Reactie #357 Gepost op: februari 09, 2011, 17:20:13 »
 :whoea: :whoea: ze ziet als een deugniet uit, zalig verhaal (srr lore ma et is echt grappig)

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #358 Gepost op: februari 09, 2011, 18:14:58 »
alle sjans dat ik jaren heb paardgereden, dat ik dus deftig kan doorzitten op nen bokkende knol, anders had ik mij helemaal voor schande gezet  :mrgreen:

Offline Fellows

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #359 Gepost op: februari 09, 2011, 20:26:09 »
Vanmiddag deed ik Fellow zijn tuigje aan, dus ik doe het clipje vast aan de zijkant. Maar die clip ging niet goed toe, dus ik duw hem nog wat aan, merk ik dat er een stukje van zijn vel tussen zit. :oops:
En die hond die piept niet of niets hè? :zot:
Voelde mij echt heel gemeen eerlijk gezegd. :oops:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal