collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31161 keer)

Offline Krulleke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 539 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • DATI turnboetiek
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #320 Gepost op: januari 18, 2011, 13:14:07 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
oef da's gelukkig ook weer goed afgelopen  :lol:

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #321 Gepost op: januari 19, 2011, 09:44:46 »
Goed! Heb zaterdag, zondag en gisteren voor hem gekookt én had hem zaterdag ook nog ontwormd... Zondag heb ik een hoopje gevonden waar ik witte segmenten in terug vond, dus denk dat het een beetje een combi geweest is van de chocolade en wormen... Vandaar dat hij waarschijnlijk ook zo moeilijk bij kwam... Intussen is de stoelgang weer helemaal normaal én de eetlust weer tip top in orde...
Wat een geluk ! Geef hem maar een dikke lik van ons Noor ! :wink:

Offline MelxJaecy

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #322 Gepost op: januari 19, 2011, 17:44:42 »
Ik heb iets grappig tegengekomen op Allerheiligen.
Mijn moeder laat mijne hond los in de tuin, mijne hond springt over een hekje naar het 2e deel van onze tuin.
Ze gaat de garage binnen en de poort stond open  :doh:
Ik wil naar mijne hond gaan en vind die niet meer, in paniek beginnen zoeken en rondkijken.
Uit volledige angst om haar kwijt te zijn ren ik naar mijn fiets , wil er net opspringen tot ik hoor van mijn moeder dat er iemand aan de deur gebeld had om te zeggen dat er een zwarte hond rondliep op het kerkhof.
Ik direct achter leiband gegaan, naar kerkhof gelopen.
Mijn hond geropen, ze kwam naar me toe rennen, even geknuffeld en gelekt en dan terug naar huis gewandelt.
Een Allerheiligen om nooit meer te vergeten ;D :thumbs:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #323 Gepost op: januari 21, 2011, 14:42:08 »
Tgoh ja lang geleden dat ik slecht ben geweest maar van de week Kaya toch nog eens goed laten kaïeten  :fuu: :oops:

Voor de laatste toer doen ze hun 'flikkerhalsband' aan en dat is net een met een echt zeer straf slotje. En jawel, khad Kaya haar flapoor ermee tussen gestoken. En zij maar janken. Dat doet dus blijkbaar wel pijn (ik was er nog over aan het twijfelen omdat ik dat met onie wel vaker voorheb maar dan gewoon een stuk nekvel ermee tussen steek en die geeft dan geen kick)

Al kan Kaya ook wel veel verdragen qua halsband aandoen, zo heb ik ies aan haar halsband zitten trekken en wringen omdat die niet dicht ging. Ik dacht in mezelf *amai heeft die nu plots zo'n dikke nek gekregen dat die niet meer past*, tot ik nekeer goed keek ... ik had hem langs onder niet rond haar nek gedaan maar in haar bek, het stak dus gelijk een bit van een paard en ik daar maar aan aan het trekken ....

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #324 Gepost op: januari 21, 2011, 19:00:54 »
Al kan Kaya ook wel veel verdragen qua halsband aandoen, zo heb ik ies aan haar halsband zitten trekken en wringen omdat die niet dicht ging. Ik dacht in mezelf *amai heeft die nu plots zo'n dikke nek gekregen dat die niet meer past*, tot ik nekeer goed keek ... ik had hem langs onder niet rond haar nek gedaan maar in haar bek, het stak dus gelijk een bit van een paard en ik daar maar aan aan het trekken ....
Dat heb ik ook al eens voor gehad  :doh:

Offline Sissemie

• hondenvriend pro
  • *
  • 25 HV-Punten
« Reactie #325 Gepost op: januari 21, 2011, 19:04:04 »
20 minuten nadat ik haar eten had gegeven hoor ik plots een piepje...
Ze zat nog altijd op dezelfde plaats te wachten tot ik zei dat ze mocht beginnen eten  :silenced: :silenced: :silenced:

Braindamage, I've got the power...  :oops: Ooooh wat voel ik me schuldig  :oops:

Heb ik ook al een paar keer voorgehad... En dan die blik he !
Mijn leven : 1 ventje, 5 kinderen, 4 katers, 7 kippen, 2 geiten, 1 schaap en Ella (onze Golden Dream)

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #326 Gepost op: januari 21, 2011, 21:05:45 »
Ik weet eigenlijk niet zeker of het hier juist staat maar ik voel me toch een beetje schuldig. Ik kwam van de HS en doe de koffer open om Fala er in te laten maar Fala is zo ongeduldig en ze springt al voordat de koffer helemaal open is en botst dus tegen het kofferdeksel  :doh:

Offline Ellie

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #327 Gepost op: januari 27, 2011, 15:43:12 »
Ik weet eigenlijk niet zeker of het hier juist staat maar ik voel me toch een beetje schuldig. Ik kwam van de HS en doe de koffer open om Fala er in te laten maar Fala is zo ongeduldig en ze springt al voordat de koffer helemaal open is en botst dus tegen het kofferdeksel  :doh:

"Eigen schuld, dikke bult" ?  :mrgreen:

:silenced:

Offline Ellie

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #328 Gepost op: januari 27, 2011, 15:44:43 »
Heb ik ook al een paar keer voorgehad... En dan die blik he !

Echt eh  :fuu: ... if looks could kill...  :?

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #329 Gepost op: januari 27, 2011, 15:56:40 »
Is een tijdje geleden gebeurt.

Ik zet al men 3woefs in de auto en vertrek naar het bos.
Ik laat men 2mechels los, joni was lastig aant doen omda ik hare halsband ni aankreeg.
Ik doe den auto op slot en vertrekken om te wandelen.
Na 5min denk ik ineens allee waar is mira nu, en ineen doemme die zit nog in den auto :rolf:
Ikke terug naar den auto, ze zat daar zo van baas ge hebt me wel achtergelaten he :lol:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #330 Gepost op: januari 27, 2011, 17:13:35 »
"Eigen schuld, dikke bult" ?  :mrgreen:

:silenced:
ze heeft toch nie meer opnieuw gedaan  :mrgreen:

Offline spast

• *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #331 Gepost op: januari 27, 2011, 18:33:40 »
Velur had ooit eens een teek naast zijn tepel. ik pak een pincet en pak natuurlijk zijn tepel ipv de teek. Het deed precies pijn  :denk:

:rolf:

hier nog niet al te veel mis gegaan, al had ik laatst het poortje van de kleine losloopweide op gentbrugge blijkbaar niet dichtgedaan, ik had het niet door, chico eerst ook niet, maar toen hij het zag, man man dan issie rap! gelukkig was ik nog net iets rapper...
oef!
laten we lekker link gaan doen!

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #332 Gepost op: januari 28, 2011, 17:07:51 »
Vandaag, ik had tafelrestjes aan de kippen gegeven en ik zet de glazen kom waar de restjes in gezeten hadden op een betonnen bak die hier aan de achterdeur staat. Dan ga ik de schapen hun korrels geven maar ik hoorde het geluid van brekend glas. Ik ga kijken en Fala had inderdaad die kom op de klinkers laten vallen en was de scherven aan het aflikken  :yeek:
Kheb ze rap in de garage gestoken en ik denk niet dat ze zichzelf gesneden heeft ofzo maar vanaf nu zet ik dus nooit meer iets van glas in Fala haar bereik, toch zeker niet als als ze geïnteresseerd zou kunnen zijn in de inhoud.

Offline Sonic

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #333 Gepost op: januari 29, 2011, 14:43:22 »

Ik heb het ook gekunnen vandaag  :pray: goddank is alles goed afgelopen.

Ik ga regelmatig met de hondjes naar mn ouders op de boerderij gaan wandelen. Kunnen ze een beetje lekker hun energie kwijtraken. Zoals je weet, of nog niet weet, hebben mn ouders één van de berner sennen geadopteerd die hier in herplaatsing stonden. Superlief beestje en amuseert hem super.

Nu vandaag waren de kinderen van pa ook op de boerderij, met een vriendje van een nabije boerderij. Ze hebben lekker samen met zn 5en zitten spelen. (Bono, Riko en de 3 kids) Tot plots we geen enkele meer zien. Ik en mn ouders hadden eerst iets van, tjah ze gaan wel ergens zijn spelen en de kids zijn er toch bij.
Na kwartiertje werd ik toch ongerust en ben gaan zoeken. Roepen naar de kids en honden, nergens reactie !!

Ben onmiddelijk de auto ingesprongen en gaan zoeken, nergens iets te vinden. Tot we telefoontje kregen van de nabije boerderij... de honden en de kids zaten daar... Ik kon mezelf wel  :muur: :muur:

Dan met pa daarnaartoe gereden, komen we daar toe, zien we de kids spelen en vragen we 'waar zijn de honden?' Antwoorden ze wel niet : 'geen idee'  :muur: :muur: De vader van het vriendje kwam zeggen hij ze terug had zien lopen naar huis. Kdacht echt dak ging flauwvallen op dat moment. Gelukkig belde mn mams van thuis om te zeggen dat ze juist toegekomen waren.

Amai ! Ik ben er nog niet van bekomen...

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #334 Gepost op: februari 02, 2011, 13:38:57 »
Vandaag ben ik echt een slecht baasje geweest  :silenced:
Deze morgen, terwijl Fala in de garage zat, had ik het poortje van de tuin niet gesloten met de gedachte dat ik dat zo meteen wel zou doen. Maar ik ben het dan toch vergeten en heb Fala in de tuin gelaten vlak voordat ik vertrok.  :muur:
Vanmiddag toen ik thuis kwam liep Fala op de oprit, ik heb haar natuurlijk meteen terug in de tuin gezet en het poortje gesloten.
Dan kwam een vrouw uit de straat zeggen dat Fala op haar oprit had gelopen maar ze wist niet wat ze er mee moest doen.  :doh: Misschien kon ze Fala terug in de tuin gezet hebben zoals ik al 2 keer met haar honden gedaan heb  :roll: :doh:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #335 Gepost op: februari 02, 2011, 13:49:11 »
Vandaag ben ik echt een slecht baasje geweest  :silenced:
Deze morgen, terwijl Fala in de garage zat, had ik het poortje van de tuin niet gesloten met de gedachte dat ik dat zo meteen wel zou doen. Maar ik ben het dan toch vergeten en heb Fala in de tuin gelaten vlak voordat ik vertrok.  :muur:
Vanmiddag toen ik thuis kwam liep Fala op de oprit, ik heb haar natuurlijk meteen terug in de tuin gezet en het poortje gesloten.
Dan kwam een vrouw uit de straat zeggen dat Fala op haar oprit had gelopen maar ze wist niet wat ze er mee moest doen.  :doh: Misschien kon ze Fala terug in de tuin gezet hebben zoals ik al 2 keer met haar honden gedaan heb  :roll: :doh:
Wat een geluk dat het geen wegloperke is! Hier zou Ushi wss ook gewoon in de buurt blijven hangen. Of misschien zelfs de tuin gewoon niet verlaten. gelukkig maar  :thumbs:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #336 Gepost op: februari 02, 2011, 13:55:47 »
kheb inderdaad chance dat Fala niet te ver loopt en dat het hier een rustige straat is

Offline VeganCatgirl

• *
  • 95 HV-Punten
« Reactie #337 Gepost op: februari 02, 2011, 14:05:56 »
Maty zou wel een stapje in de hondenwereld zetten dan :D Nu mag ze niet meer los in de tuin want keer voor keer vond ze wel een manier om te ontsnappen en dan liep ze gewoon al de boerderijen af waar er honden zijn om er mee te gaan spelen

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #338 Gepost op: februari 02, 2011, 14:30:43 »
al een paar dagen geleden maar toch  :doh:
de achterdeur op slot gedaan, normaal staat die gewoon in de klink, maar als ze er 1 keertje tegen blazen gaat die dus vanzelf open...
niet meer aan gedacht aan de deur en de honden buitengelaten
Grien knalt met haar volle verstand tegen de deur, die geeft een beetje mee maar blijft dicht  :doh:
ineens een gegrommel van jewelste want ons Grien zat met haar tong tussen de deur  :doh:
alle geluk heeft ze er maar een seconde of 3,4 tussen gezeten maar de deur heeft het geweten zenne  :hmpf: ze heeft daar zeker nog een paar minuten staan grommen gelijk ne bezetene tegen die stomme deur  :hmpf:

heb haar wel direct gecontroleerd en zelfs geen schrammetje had ze. de deur daarentegen :shifty:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #339 Gepost op: februari 02, 2011, 16:47:05 »
al een paar dagen geleden maar toch  :doh:
de achterdeur op slot gedaan, normaal staat die gewoon in de klink, maar als ze er 1 keertje tegen blazen gaat die dus vanzelf open...
niet meer aan gedacht aan de deur en de honden buitengelaten
Grien knalt met haar volle verstand tegen de deur, die geeft een beetje mee maar blijft dicht  :doh:
ineens een gegrommel van jewelste want ons Grien zat met haar tong tussen de deur  :doh:
alle geluk heeft ze er maar een seconde of 3,4 tussen gezeten maar de deur heeft het geweten zenne  :hmpf: ze heeft daar zeker nog een paar minuten staan grommen gelijk ne bezetene tegen die stomme deur  :hmpf:

heb haar wel direct gecontroleerd en zelfs geen schrammetje had ze. de deur daarentegen :shifty:
'k vind dat het verboden moet worden om zo'n bloopers zo amusant te vertellen ... 'k heb een veel te levendige fantasie :doh: :whoea:

Maar ocharme dat beestje. :(

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal