collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31115 keer)

Offline Lieze

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 256 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no I in team.
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #300 Gepost op: november 26, 2010, 20:14:42 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik voelde me daarstraks rotslecht.

We gingen wandelen (Lieze en ik) en ik nam uiteraard mijn 2 hondjes mee. Seppe in zijn jas en weg.

Kregen we ijsregen, sneeuw, regen en een serieuze modderwandeling voor de kiezen.
Seppe was gewoon bevrozen!!  :cry: Zo zielig dat hij was! En we hebben dan nog redelijk vaak geholpen als de modder te diep was, maar het was hem te veel.

Ik hoop echt dat hij er niet ziek van wordt.  :muur:
Zijn kopje, pootjes, buikje, waren kletsnat en ijskoud, de rest was nog droog (door zijn jas), maar niet warm te noemen.  :doh:

(ligt nu wel onder zijn dekentje in de zetel, aan de stoof)

Ik ben dan wel zijn baasje niet, maar 'k moet zeggen dat ik mij toch ook schuldig voelde. Ocharme da schatteke! Geef hem maar nen dikke knuf. 'k Hoop ook dat hij niet ziek zal worden. :pray:

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #301 Gepost op: november 26, 2010, 20:17:04 »
Ik ben dan wel zijn baasje niet, maar 'k moet zeggen dat ik mij toch ook schuldig voelde. Ocharme da schatteke! Geef hem maar nen dikke knuf. 'k Hoop ook dat hij niet ziek zal worden. :pray:

Het was met momenten lachen van miserie voor dat manneke hé.  :oops:

En die 2 grote maar ravotten!  :lol:

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #302 Gepost op: november 26, 2010, 22:10:06 »
Het was met momenten lachen van miserie voor dat manneke hé.  :oops:

En die 2 grote maar ravotten!  :lol:

Ja eigenlijk wel. Iedere keer wanneer hij achter trippelde moest ik aan de ene kant lachen, maar 'k had zo'n medelijden met dat venteke. Dat hij zich maar goed laat verwennen. Hij heeft het verdiend :mrgreen: Zijn kopke was wel geweldig op 't einde, zo echt van "mijn ego is geschonden, jullie zijn te ver gegaan :hmpf:" :whoea:

Jah en die twee :muur: vooral die zwarte, ocharme Nelsonneke :oops:

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #303 Gepost op: november 26, 2010, 23:30:57 »
Ik heb het weer gepresteerd en nu is het echt wel niet grappig.

Onie is hier bijna 2 jaar en na anderhalf jaar heb ik haar zover gekregen dat ze af en toe speelde, met 1 soort speeltje (ook de favoriet van Kaya). Tot een paar dagen terug dus  :muur:
Ik gooide haar speeltje veel te hoog/ver, ze zat te dicht tegen me daarvoor maar ze was zo enthousiast, springt ernaar maar omdat het te hoog/ver was buigt ze naarachter en verliest ze in de lucht haar evenwicht en knalt ze gewoon vollenbak op haar rug. Ocharme. Ik heb direct daarna nog enthousiast gedaan met speeltje maar het interesseerde haar niet maar toen dacht ik nog omdat ze misschien wat pijn had.
Maar nee, een paar dagen later negeert ze het speeltje nog. Ipv er enthousiast naar te springen, laat ze het nu gewoon naast haar vallen.
Stom, zeker dat het met Onie is, heb er zoveel moeite voor moeten doen om haar aant 'spelen' te krijgen  :muur:

Offline tinker

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 43192 HV-Punten
« Reactie #304 Gepost op: november 27, 2010, 13:35:40 »
1. onze blooper vd dag: hond trapt in het bakje met verf. Origineel zo'n vloer met rode hondenvoetjes.  :doh:
2.tip vd dag: zet uw hond buiten als je aan het verven gaat :yes:

(gelukkig alles proper gekregen, inclusief de hond. :thumbs: )
Canina: heeft ruimte voor de dieren, is er ook voor oudjes of dieren met een mankementje, draait volledig met vrijwilligers, heeft een mooi kattenbeleid, bestaat al ruim 30jr, is elke dag open,... is uniek anders !!

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
« Reactie #305 Gepost op: november 27, 2010, 14:16:05 »
Mijn vriend had mijn hond eens meegenomen naar mijn ouders, maar tis een bernersennen dus ze mocht niet echt binnen. Geen probleem twas mooi weer en tuin is groot genoeg. We waren buiten aan het spelen met haar, komt mijn papa ineens af. En mijn ouders hebben zo een grote glazen schuifdeur en een ziftschuifdeur tegen de vliegen. De glazen schuifdeur was open en de zift was dicht. We dachten dat zal haar wel tegenhouden van binnen te gaan. Ja tot ze onze pa zag en er gewoon doorsprong. Resultaat: zift kapot.

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #306 Gepost op: november 27, 2010, 14:26:24 »
1. onze blooper vd dag: hond trapt in het bakje met verf. Origineel zo'n vloer met rode hondenvoetjes.  :doh:
2.tip vd dag: zet uw hond buiten als je aan het verven gaat :yes:

(gelukkig alles proper gekregen, inclusief de hond. :thumbs: )

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Ellie

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #307 Gepost op: januari 15, 2011, 23:11:36 »
20 minuten nadat ik haar eten had gegeven hoor ik plots een piepje...
Ze zat nog altijd op dezelfde plaats te wachten tot ik zei dat ze mocht beginnen eten  :silenced: :silenced: :silenced:

Braindamage, I've got the power...  :oops: Ooooh wat voel ik me schuldig  :oops:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #308 Gepost op: januari 15, 2011, 23:16:41 »
Ze zat nog altijd op dezelfde plaats te wachten tot ik zei dat ze mocht beginnen eten  :silenced: :silenced: :silenced:

Braindamage, I've got the power...  :oops: Ooooh wat voel ik me schuldig  :oops:

:whoea: :whoea: :whoea:

Dat heb je met een opgevoede chihuahua he   :mrgreen:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #309 Gepost op: januari 15, 2011, 23:20:16 »

:whoea: Ocharme dat dutske.

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #310 Gepost op: januari 15, 2011, 23:55:53 »
Ik heb het topic ook nog eens nodig, maar 't is niet om te lachen deze keer... Ik ben ECHT een slecht baasje... Dinsdag nacht heeft Otto diarree gekregen omdat hij overdag de keukentafel leeg gevreten heeft (chocolade). Ik had al verwacht dat zijn gestel er wat van overhoop zou liggen, maar ik ging er vanuit dat dat snel over zou zijn... Aangezien het door de week zowel 's morgens als 's avonds donker is, als wij ze hun behoeften zien doen, heeft het dus TOT ZATERDAG geduurd voor wij door hadden dat hij nog altijd diarree heeft... Hij stond al graatmager, hij doet altijd nogal zielig, dus ik had helemaal niet door dat er iets met hem aan de hand is... Ik houd hem al de hele dag in 't oog en ik heb het gevoel dat hij zich echt niet lekker voelt... Heb hem een rijst/kalkoenfilet maaltje gemaakt met goed veel rijstwater, elektrolyten in het drinkwater gedaan, maar het 'spoot' er zonet nog steeds uit... Hij moet wel niet vaker dan anders, want dat zou natuurlijk wel opgevallen zijn... Als dat morgen niet beter is, dan gaan we naar de kliniek... 5 dagen diarree van iets verkeerds te eten lijkt me wel heel lang. Voor 't zelfde geld heeft hij ergens alu folie vast zitten ofzo...  :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #311 Gepost op: januari 16, 2011, 00:09:16 »
Ik heb het topic ook nog eens nodig, maar 't is niet om te lachen deze keer... Ik ben ECHT een slecht baasje... Dinsdag nacht heeft Otto diarree gekregen omdat hij overdag de keukentafel leeg gevreten heeft (chocolade). Ik had al verwacht dat zijn gestel er wat van overhoop zou liggen, maar ik ging er vanuit dat dat snel over zou zijn... Aangezien het door de week zowel 's morgens als 's avonds donker is, als wij ze hun behoeften zien doen, heeft het dus TOT ZATERDAG geduurd voor wij door hadden dat hij nog altijd diarree heeft... Hij stond al graatmager, hij doet altijd nogal zielig, dus ik had helemaal niet door dat er iets met hem aan de hand is... Ik houd hem al de hele dag in 't oog en ik heb het gevoel dat hij zich echt niet lekker voelt... Heb hem een rijst/kalkoenfilet maaltje gemaakt met goed veel rijstwater, elektrolyten in het drinkwater gedaan, maar het 'spoot' er zonet nog steeds uit... Hij moet wel niet vaker dan anders, want dat zou natuurlijk wel opgevallen zijn... Als dat morgen niet beter is, dan gaan we naar de kliniek... 5 dagen diarree van iets verkeerds te eten lijkt me wel heel lang. Voor 't zelfde geld heeft hij ergens alu folie vast zitten ofzo...  :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Veel beterschap voor Otto!

Offline Ellie

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #312 Gepost op: januari 16, 2011, 00:10:28 »
 :pray:
Oooh veel beterschap voor Otto.
 :pray:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #313 Gepost op: januari 16, 2011, 12:27:48 »
veel beterschap voor Otto

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #314 Gepost op: januari 16, 2011, 13:25:39 »
ik duim voor otto... :shifty: ik zou toch een dierenarts eens bellen... puur om te polsen of dat van die chocolade kan komen. Doet chocolade niks aan de lever? en als die ziek is krijgen ze toch diarree?
Fado had een zwakke lever en daardoor stoelgangproblemen herinner ik me...

:huggg: :huggg: :huggg:

Offline rabbittine

• warme hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
« Reactie #315 Gepost op: januari 16, 2011, 18:53:54 »
Ik volg!

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #316 Gepost op: januari 18, 2011, 00:24:26 »
Als ik in de living zit te leren, ligt Kizzy soms onder tafel aan mijn voeten. Ik zit nogal vaak met mijn benen gekruist op de stoel of met mijn voeten op de stoel aan de andere kant van tafel. En het is de laatste dagen echt al kei vaak gebeurd dat ik mijn voeten terug op de grond zet en Kizzy daarbij een stamp geef.  :oops: :oops:
Maar ik heb het vaak ook gewoon niet door dat ze aan mijn voeten is komen liggen, dusja.  :doh:

En Kizzy die blijft dan maar als een snul liggen slapen. :lol:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #317 Gepost op: januari 18, 2011, 09:51:15 »
Hoe gaat het nu met Otto ?

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #318 Gepost op: januari 18, 2011, 11:51:38 »
ooit, toen Darrentje nog de enige hond in huis was, ging hij mee om boodschappen te doen...

ik reed toen met een peugeot 106, achterbank vol boodschappen (koffer zat al vol omdat ik toen verfspullen enz erin had zitten) en darrentje zat in het midden tussen flessen water en boodschappentassen. toen keek hij al heel zielig omdat hij weinig plaats had. dus vond hij er niets beter op om op de hoedenplank te gaan liggen  :doh:

eenmaal thuis, zeg ik hem dat hij moest blijven liggen zodat ik de boodschappen kon nemen van de achterbank (hij mocht er niet op springen)

boodschappen weggezet en ik miste een hond  :doh: zat hij nog steeds braaf op de hoedenplank te kijken tot wanneer hij eruit mocht :shhh: :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #319 Gepost op: januari 18, 2011, 13:10:45 »
Hoe gaat het nu met Otto ?

Goed! Heb zaterdag, zondag en gisteren voor hem gekookt én had hem zaterdag ook nog ontwormd... Zondag heb ik een hoopje gevonden waar ik witte segmenten in terug vond, dus denk dat het een beetje een combi geweest is van de chocolade en wormen... Vandaar dat hij waarschijnlijk ook zo moeilijk bij kwam... Intussen is de stoelgang weer helemaal normaal én de eetlust weer tip top in orde...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal