collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31121 keer)

Offline dogfreakje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Valéas de hulphond
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #280 Gepost op: november 24, 2010, 15:39:02 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik op eurodog...
valéas' kleine kantjes vielen SUUUUUPERgoed mee. Ok ik heb ook m'n best gedaan (juiste tuigje, snoepjes, klikker, niet treuzelen, niet express langs andere honden passeren, ...) maar zondag rond 17uur begon hij het zoooo uit te hangen!
Ik had hem nog maar NET uitgelaten en hij bleef maar af en toe jankblaffen van "ik wil/moet ... maar ikkan niet..." en ik kreeg de kriebels want het begon steeds meer te lijken op gewoon een moe kind, maar hij wou ook ni blijven liggen toen ik hem die kans gaf.

Ineens viel m'n frank. Hij had dorst...  :doh:
:shifty:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #281 Gepost op: november 24, 2010, 15:44:44 »
@dogfreakje, das dus twee dagen op rij dan  :happywink:! gij se onmens!!! Nee, grapje... Ik heb trouwens niks van zijn kleine kantjes gezien  :thumbs:

Ik heb Eppo van de tafel laten vallen  :oops: Ik was net thuis van het werk en dan is hij dus nogal enthousiast én hij kan sinds kort op schoot springen... Ik zit aan de laptop, hij springt op schoot, komt mij wat aflebberen, wil zich draaien op schoot (waarvoor hij de tafel moet gebruiken, aangezien hij zo lang is en anders niet gedraaid geraakt), maar ipv zich te draaien en meteen zijn poten terug van de tafelrand te halen, springt hij op de tafel  :bla: Dus ik zeg dat hij eraf moet, begint die daar te panikeren, ik wil hem nog snel pakken om te voorkomen dat hij eraf zou springen, maar intussen heb ik zijne afsprong volledig verstoort waardoor hij dus met zijn 10 kg tegen de grond kletste... Echt zo ne doffe slag... SLECHT dat ik mij voelde!!! Hij kwispelde gewoon vrolijk verder daar niet van, maar toch... mijn schaapje toch...

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #282 Gepost op: november 24, 2010, 15:47:08 »
Ik op eurodog...
valéas' kleine kantjes vielen SUUUUUPERgoed mee. Ok ik heb ook m'n best gedaan (juiste tuigje, snoepjes, klikker, niet treuzelen, niet express langs andere honden passeren, ...) maar zondag rond 17uur begon hij het zoooo uit te hangen!
Ik had hem nog maar NET uitgelaten en hij bleef maar af en toe jankblaffen van "ik wil/moet ... maar ikkan niet..." en ik kreeg de kriebels want het begon steeds meer te lijken op gewoon een moe kind, maar hij wou ook ni blijven liggen toen ik hem die kans gaf.

Ineens viel m'n frank. Hij had dorst...  :doh:
:shifty:

Haha, wij op de showtraining, vlak voor de eurodog... Een beetje nerveus dus. En Ushi was LASTIG!!!  :muur: Beiden dus wat geïriteerd van miss haar vervelende gedrag en de moed die al wat begon te zakken voor de eurodog... Vertrekken we vanuit de showtraining, komen we buiten en ze zet haar meteen neer op een drolletje te leggen.  :oops: Het arme meisje moest gewoon super dringend kakken  :silenced:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #283 Gepost op: november 24, 2010, 15:47:48 »
@dogfreakje, das dus twee dagen op rij dan  :happywink:! gij se onmens!!! Nee, grapje... Ik heb trouwens niks van zijn kleine kantjes gezien  :thumbs:

Ik heb Eppo van de tafel laten vallen  :oops: Ik was net thuis van het werk en dan is hij dus nogal enthousiast én hij kan sinds kort op schoot springen... Ik zit aan de laptop, hij springt op schoot, komt mij wat aflebberen, wil zich draaien op schoot (waarvoor hij de tafel moet gebruiken, aangezien hij zo lang is en anders niet gedraaid geraakt), maar ipv zich te draaien en meteen zijn poten terug van de tafelrand te halen, springt hij op de tafel  :bla: Dus ik zeg dat hij eraf moet, begint die daar te panikeren, ik wil hem nog snel pakken om te voorkomen dat hij eraf zou springen, maar intussen heb ik zijne afsprong volledig verstoort waardoor hij dus met zijn 10 kg tegen de grond kletste... Echt zo ne doffe slag... SLECHT dat ik mij voelde!!! Hij kwispelde gewoon vrolijk verder daar niet van, maar toch... mijn schaapje toch...

Tsss, zo met uw honden in 't rond gooien....  :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #284 Gepost op: november 24, 2010, 15:51:10 »
Tsss, zo met uw honden in 't rond gooien....  :mrgreen:

Ik heb Eppo dus al vaker laten vallen hè... Geen wonder dat die zo scheef is!!! In de week had ik hem vast, ik wil hem neer zetten, hij raakt met zijn achterpoten de grond, ik laat hem los... BAF, die voorpoten en zijne kop kletsen daar tegen de grond gelijk ne zak patatten...  :weetniet: Hij werkt ook nie mee, maar toch... Voel mij elke keer weer zo slecht!

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #285 Gepost op: november 24, 2010, 15:52:23 »
Ik heb Eppo dus al vaker laten vallen hè... Geen wonder dat die zo scheef is!!! In de week had ik hem vast, ik wil hem neer zetten, hij raakt met zijn achterpoten de grond, ik laat hem los... BAF, die voorpoten en zijne kop kletsen daar tegen de grond gelijk ne zak patatten...  :weetniet: Hij werkt ook nie mee, maar toch... Voel mij elke keer weer zo slecht!
:whoea: Die verschiet er misschien nog elke keer van hoe kort zijn pootjes wel niet zijn!

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #286 Gepost op: november 24, 2010, 15:54:09 »
Een paar weken geleden zag ik de witte zich flink hier aan de achterdeur neerzetten (moet hij trouwens doen vooraleer hij binnenkomt) en puck zat er met zijn kopje onder  :rolf: terwijl het beestje aan het spartelen was stond ik er mee te lachen  :doh: :oops: ipv het beestje te helpen  :doh: en witte voelde dat niet he  :mrgreen: die bleef zo parmantig rechtop zitten  :rolf:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #287 Gepost op: november 24, 2010, 15:54:38 »

Da's dan weer het voordeel aan nen hond zoals Häsel....  Geen haar op mijn hoofd die er nog maar aan denkt van die op te pakken  :zot:, dus ik heb die nog nooit laten vallen!  :hmpf: :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #288 Gepost op: november 24, 2010, 15:55:08 »
:whoea: Die verschiet er misschien nog elke keer van hoe kort zijn pootjes wel niet zijn!
daar had ik nog niet aan gedacht  :denk:  :lol:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #289 Gepost op: november 24, 2010, 15:58:22 »
Da's dan weer het voordeel aan nen hond zoals Häsel....  Geen haar op mijn hoofd die er nog maar aan denkt van die op te pakken  :zot:, dus ik heb die nog nooit laten vallen!  :hmpf: :mrgreen:
Toen we aan 3 weken leeftijd naar Ushi gingen gaan kijken dan was dat ook zo hillarisch.
Die kleintjes kruipen al goed rond, maar hebben nog geen reflex om hun poten klaar te zetten als je ze neerzet. Dus ik zette haar neer en ze begon zo te steunen met haar hoofd en dan pas op haar pootjes  :rolf:

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #290 Gepost op: november 24, 2010, 16:29:25 »
Martha, curieuzeneuzepot loopt overal in huis achter mij aan. Op een morgen had ik niet gezien dat zij mee was gelopen in de kelder en daar aan het rondneuzen was. Ik was in de veronderstelling dat Martha buiten in de tuin was en deed de deur van de kelder dicht.  Gelukkig was Martha toch zo slim om aan de deur te krabben op het moment dat ik de keuken weer in kwam. Martha keek toch wel heel erg beduusd toen ik ze ging verlossen. Voor hetzelfde geld was ik vertrokken naar mijn werk en had Martha een ganse dag opgesloten gezeten.  :oops: Alhoewel, er staat daar genoeg (mensen)eten en drank om haar bezig te houden. Moet wel zeggen dat ze de volgende dagen die kant van het huis vermeden heeft.

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #291 Gepost op: november 24, 2010, 17:02:30 »

:shifty: woeps idd...
Maar die heeft zo altijd groten dorst hé! En die laat dat dan ni duidelijk zien (ok behalve daar toen bij u). Eiko was daar altijd héél duidelijk in. Had ze dorst, trok ze recht naar 't eerste beste beetje water...

Laten vallen: nooop nog niet voorgehad!

Opsluiten.. Nee... Ze hebben geleerd om es te blaffen aan de achterdeur als ze binnen willen.

Offline fruity_girl

• warme hondenvriend
  • *
  • 13 HV-Punten
  • *:
« Reactie #292 Gepost op: november 24, 2010, 17:08:03 »
Velur had ooit eens een teek naast zijn tepel. ik pak een pincet en pak natuurlijk zijn tepel ipv de teek. Het deed precies pijn  :denk:

Mag het mss niet zeggen maar ...  :rolf: :rolf: :rolf:

He looks into my eyes ...I see devotion and trust ...In the eyes of my best friend...The dog I love so much.

Offline Lenny

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #293 Gepost op: november 24, 2010, 20:40:20 »
Maandagochtend, waren we bij de DA.
Nu vindt Jango de wachtzaal van de DA ge-wel-dig: zoveel hondjes!  :thumbs: Ik heb dan ook al de moeite om hem bij mij te houden (down, jango! -waarop hij dan paracommandogewijs naar dedichtstbijzijnde hond kruipt) :doh:
Eens we het kamertje van de DA binnen moeten, is dat al met staart tussen de poten, tot we terug in die wachtzaal komen dus. Aangezien de zaal na het DA-bezoek overvol zat en er ook kleine kindjes zaten, stelde de DA voor om me langs een andere deur naar hun voordeur te brengen, zodat ik de zaal niet doormoest. Jango wildenthousiast dat we vertrekken van het 'folterkamertje', knalt met zijn volle 35 kilo tegen de glazen voordeur van de praktijk  :doh:
Alsof dat nog niet erg genoeg was, kwam de DA kijken 'of alles wel goed was want hij had toch zo ne doffe knal gehoord' :oops: Of hij bezorgd was om hond of deur, laat ik dan nog in het midden  :wink:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #294 Gepost op: november 26, 2010, 14:33:02 »
:rolf: :rolf:

Maandagochtend, waren we bij de DA.
Nu vindt Jango de wachtzaal van de DA ge-wel-dig: zoveel hondjes!  :thumbs: Ik heb dan ook al de moeite om hem bij mij te houden (down, jango! -waarop hij dan paracommandogewijs naar dedichtstbijzijnde hond kruipt) :doh:
Eens we het kamertje van de DA binnen moeten, is dat al met staart tussen de poten, tot we terug in die wachtzaal komen dus. Aangezien de zaal na het DA-bezoek overvol zat en er ook kleine kindjes zaten, stelde de DA voor om me langs een andere deur naar hun voordeur te brengen, zodat ik de zaal niet doormoest. Jango wildenthousiast dat we vertrekken van het 'folterkamertje', knalt met zijn volle 35 kilo tegen de glazen voordeur van de praktijk  :doh:
Alsof dat nog niet erg genoeg was, kwam de DA kijken 'of alles wel goed was want hij had toch zo ne doffe knal gehoord' :oops: Of hij bezorgd was om hond of deur, laat ik dan nog in het midden  :wink:
:rolf:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #295 Gepost op: november 26, 2010, 15:03:55 »
Zal hier ook maar eens posten.
Gisteren gaan wandelen met de hondjes. Het houten poortje waar ik normaal altijd doorga, bleek afgezet te zijn met plastieken lint. Sem springt altijd over dat poortje als ik er binnen ga.

Ik zag dat er ook een papier bij hing, dus ik ging even kijken. Met dat ik dichterbij kwam, zag ik dat er ook prikkeldraad over het poortje gespannen hing. Ik dacht nog: "gevaarlijk". Ineens hoor ik Sem in volle vaart afkomen. Ik heb nog "nee" geroepen, maar hij sprong dus over het poortje (ah ja, baasje ging naar het poortje toe). Ik zag zijn buikje zo over de prikkeldraad schuren  :|.

Resultaat: drie wondes op z'n buikje...

Offline aster

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #296 Gepost op: november 26, 2010, 17:02:50 »
Een paar weken geleden zag ik de witte zich flink hier aan de achterdeur neerzetten (moet hij trouwens doen vooraleer hij binnenkomt) en puck zat er met zijn kopje onder  :rolf: terwijl het beestje aan het spartelen was stond ik er mee te lachen  :doh: :oops: ipv het beestje te helpen  :doh: en witte voelde dat niet he  :mrgreen: die bleef zo parmantig rechtop zitten  :rolf:
:lol:

"Snoopy is niet klein. De wereld is alleen maar heel groot." - Bart

Offline enzy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #297 Gepost op: november 26, 2010, 19:51:37 »
Zal hier ook maar eens posten.
Gisteren gaan wandelen met de hondjes. Het houten poortje waar ik normaal altijd doorga, bleek afgezet te zijn met plastieken lint. Sem springt altijd over dat poortje als ik er binnen ga.

Ik zag dat er ook een papier bij hing, dus ik ging even kijken. Met dat ik dichterbij kwam, zag ik dat er ook prikkeldraad over het poortje gespannen hing. Ik dacht nog: "gevaarlijk". Ineens hoor ik Sem in volle vaart afkomen. Ik heb nog "nee" geroepen, maar hij sprong dus over het poortje (ah ja, baasje ging naar het poortje toe). Ik zag zijn buikje zo over de prikkeldraad schuren  :|.

Resultaat: drie wondes op z'n buikje...

Dat kan iedereen voor hebben hoor  :yes:

Wat stond er nu eigelijk op dat papier?

Doet me eigelijk denken aan iets wat ik nog niet zo lang geleden heb voorgehad met Enzi .ik was met haar gaan wandelen aan de put en in eens zie ik daar een haas zitten in de wei ,en zeg kijk Enzi een nijntje .Wat doet Enzi die vliegt volle bak naar dat nijntje toe recht op de prikkeldraad :doh:
Mijn fout had er niet bij stil gestaan dat Enzi die prikkeldraad niet zou zien.
de vriendschap van een hond is uniek .

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #298 Gepost op: november 26, 2010, 20:11:55 »
Ik voelde me daarstraks rotslecht.

We gingen wandelen (Lieze en ik) en ik nam uiteraard mijn 2 hondjes mee. Seppe in zijn jas en weg.

Kregen we ijsregen, sneeuw, regen en een serieuze modderwandeling voor de kiezen.
Seppe was gewoon bevrozen!!  :cry: Zo zielig dat hij was! En we hebben dan nog redelijk vaak geholpen als de modder te diep was, maar het was hem te veel.

Ik hoop echt dat hij er niet ziek van wordt.  :muur:
Zijn kopje, pootjes, buikje, waren kletsnat en ijskoud, de rest was nog droog (door zijn jas), maar niet warm te noemen.  :doh:

(ligt nu wel onder zijn dekentje in de zetel, aan de stoof)

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #299 Gepost op: november 26, 2010, 20:14:18 »
Dat kan iedereen voor hebben hoor  :yes:

euh... nee hoor  :mrgreen: hier zou dat gewoon 'ne doffe slag' opleveren van tegen te poort te springen...  :mrgreen:

Waar was dat eigenlijk Tine? Een tijd terug hing er aan 'de zwarte beek wandeling' (bossen van Hees?) een afspanning omdat er een 'gevaarlijk broedende vogel' zat... Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen  :denk:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal