collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31162 keer)

Offline nixunior

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • You and me together our love will last forever!!!!
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #200 Gepost op: maart 14, 2010, 21:50:58 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb al verschillende keren tegen Ruby haar snuit gestampt  :oops:
Als met haar in de tuin speel met de tennisbal dan legt ze die voor mijn voeten en moet ik die dan wegstampen maar het is al dikwijls gebeurt dat net als ik wil stampen ze ineens in haar koppeke krijgt om toch maar snel de bal op te pakken, dus elke keer schot tegen haren snuit  :muur:

Offline Aiko

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #201 Gepost op: maart 14, 2010, 23:09:19 »
In mijn studententijd tijdens de blok met een paar vrienden iets gaan drinken in een binnentuin lekker in de zon met het schroeiwarme weer van juni. Mijn vriend had sandalen aan zonder kousen. De cafébaas had zich net een nieuwe pup aangeschaft en dat beestje mocht mee in de tuin. De sukkel moet ineens aan de grote teen gebeten hebben van diezelfde vriend en diens reactie was AAAUW en gooide zijn been de lucht in ... maar hondje had niet gelost. Hondje vloog als een mislukte raketlancering ettelijke meters verder terug op de grond. Wij allen bekommerd om het beestje en niet om de teen die wat verdikt en rood zag.

Offline Eluna

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #202 Gepost op: maart 14, 2010, 23:46:57 »
Ben aan het kuisen (nu ja, zou nu aan het kuisen moeten zijn, maar dacht dit toch maar eventjes te komen bekennen). Dus haal alle overtrekken en dekentjes van de zetel met een zwier. Hoor ik ineens een bots op de vloer.

Zat Seppe daar toch niet tussen zeker  :oops:, ik had hem net nog zien rondlopen dus dacht niet dat hij zich weer in een bolletjes tussen een dekentje had gerold, maar wel dus.

(hij heeft net wel heel veel knuffels gehad, en een nieuw dekentje, waar hij zich meteen weer indraaide, dus hij heeft geen angst voor dekentjes gekregen  :lol:)

Die is goed :lol:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #203 Gepost op: maart 15, 2010, 19:09:34 »
Kwas zaterdag op de hondenschool zo blij dat Phelan mijn commando's zo vlot opvolgde (lang leve de clicker!) dat ik hem wou aaien en overladen met complimentjes. Was ik alleen vergeten dat de clicker nog rond mn pols hing...ik wil hem aaien, geef ik hem daar een klop met die clicker (meneer vind da ni erg, hij is op diene moment zelf zo enthousiast als iets da em het ni eens voelt) :mrgreen:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #204 Gepost op: maart 15, 2010, 19:36:53 »
Ik heb al verschillende keren tegen Ruby haar snuit gestampt  :oops:
Als met haar in de tuin speel met de tennisbal dan legt ze die voor mijn voeten en moet ik die dan wegstampen maar het is al dikwijls gebeurt dat net als ik wil stampen ze ineens in haar koppeke krijgt om toch maar snel de bal op te pakken, dus elke keer schot tegen haren snuit  :muur:

zo heeft marie ook al dikwijls ne stamp gekregen zenne  :oops:
1 keer tot 3 keer toe in nog geen minuut tijd  :oops:
balleke blijft liggen voor kameraad zijn voet, hij pakt nen halven aanloop, en op de moment dat hij trapt, pakt marie da balleke....*saflet*.... hij van: oei, sorry marie  :huggg:....
ging nog es proberen (om het goed te maken  :mrgreen:), zwaait zn been volle kracht vooruit, net op het moment dat marie besluit: hmz, voor hij me weer raakt, ik pak alvast het balleke weg...*saflet nummer 2*  :doh:.... oooooo, sorrrrryyyyyy mariekeeeee  :huggg:.... kameraad denkt: ocharme da beesteke, ik zal de bal gewoon oppakken en weggooien.... weer een aanloopje, arm klaar voor een superlancering... bal volle kracht vooruit.... op marie hare kop  :muur:....
tbeest wou een paar weken geen bal meer pakken  :mrgreen:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #205 Gepost op: maart 15, 2010, 19:40:34 »
Nog eentje van zaterdagavond.

We wilden naar de jaarmarkt en wilden een hond meenemen. Maar wie, Seppe of Nelson, of toch allebei. We wilden een kermisfrietje eten dus 2 was misschien toch niet zo handig. Zouden we ze dan niet beter allebei thuislaten. Seppe zou het misschien te koud hebben etc etc etc.
Uiteindelijk (na heel lang overleg en twijfel) gekozen om enkel Nelson mee te nemen.

We vinden heel vlot een parking en zijn daarover in de wolken, het regenen was ook gestopt en wij helemaal blij met onszelf en het vooruitzicht van het frietje.
We wandelen van de parking naar de kermis en in de einde van dat straatje vraagt mijn vriend ineens 'Hadden wij geen hond mee?'.
 :shock: :shock: Nelson zat nog in de auto!

De sukkelaar was heel blij om ons terug te zien, maar wist gelukkig niet wat er aan de hand was.  :rolf:

Ik ga dat echter nog vaak mogen horen, aangezien mijn vriend dan nog degene was die zich het herinnerde, en niet ik, zijn echte baasje.

(maar ik heb een excuus: we hebben zo getwijfeld over het meenemen, dat ik het gewoon niet meer wist  :hmpf:)

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #206 Gepost op: maart 15, 2010, 20:05:09 »
@Sepke  :rolf: ni te doen

vandaag eentje met Brogan, 'k had hem rap rap op tafel gezwierd om wat uit te borstelen (eind maart show dus al wat voorbereidend werk doen) na het borstelen gaf 'k hem vrij zodat hij van tafel mocht springen hing hij wel nog niet vast met z'n buikband  :doh: :oops: gelukkig was hij voor één keer in z'n leven echt elegant en zwierde hij gewoon z'n achterpootjes wat meer naar achter en gleed hij zonder erg uit de riem  :bow:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #207 Gepost op: maart 15, 2010, 20:15:39 »
Deze middag was ik op weg naar Mie, kleine wandeling met Emmy (Häsel is niet helemaal in haar haak, die had ik thuis gelaten).  Ons Emmy maakte bij elke stap wel een heel raar geluidje, dus ik keek en zag dat ze rondslofte met een groot stuk plaktape onder haar poot.  Ik mijn voet daarop gezet om het beestje te bevrijden, maar dan hing da spel daar natuurlijk onder mijne voet.  Mijne andere voet erop gezet, plaktape verhuisd van voet maar nog altijd niet opgelost.  En zo heb ik daar dus een tijdje gestaan, half dansend met Emmy om eindelijk verlost te geraken van dienen tape.  Ik hoop dat niemand dat gezien heeft  :doh:

Offline Magentas

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #208 Gepost op: maart 15, 2010, 22:23:52 »
Ik was gisteren met Floor bij mijn ouders.
Hun tuin grenst aan een veld / groententuin van de buren.

Ik liet Floor los in de tuin om haar plasje te doen. Terwijl ze anders steeds dicht bij me blijft stuift ze er nu als een gek vandoor, boort zich door de struiken en door een gat in de omheining, en gaat zich knal in het midden van de groententuin van de buren placeren om haar  :drol:ske te doen   :oops: :oops: :oops:
Imens står solen over højen, han mindes den sommer hvor hun strålede
Forsvandt I haven grøn, og træernes sang hun fandt

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #209 Gepost op: maart 15, 2010, 22:33:50 »
Ik heb de honden nog eens buiten gezwierd om iets langer dan een half uur een propere vloer te hebben, hondenluikje dicht gedaan, en ja hoor, daar gingen we weer... DOK... Arme Eppo... Gisteren nog van de trap gevallen (voor de 5de keer denk ik...) en vandaag een klein hersenschuddingske. ..

Offline aster

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #210 Gepost op: maart 15, 2010, 22:43:19 »
@sepke: :whoea: ik kom niet meer bij :whoea:

"Snoopy is niet klein. De wereld is alleen maar heel groot." - Bart

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #211 Gepost op: maart 30, 2010, 18:56:45 »
ik heb er nog ene van formaat... gisteren net voor het slapengaan de nageltjes nog eens geknipt... Bij Eppo had ik nog nooit verwondingen aan gericht... gisteren dus wel  :oops: heeft gebloed van half 11 tot 2 uur deze nacht... En hij jankte dus niet eens toen ik knipte... wat voor flinke hond is dat toch... Ik voelde mij iig ROT slecht, echt het ergste wat ik tot nu toe gedaan heb... Deed er mij trouwens aan denken dat ik hier dringend zo'n bloedstelpende stick in huis moet halen... Ik dacht dat hij aan het dood bloeden was  :cryblue:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #212 Gepost op: maart 30, 2010, 20:10:34 »
 :huggg: :huggg:

Offline Fanny

• hondenvriend pro
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #213 Gepost op: maart 30, 2010, 20:29:27 »
ik heb er nog ene van formaat... gisteren net voor het slapengaan de nageltjes nog eens geknipt... Bij Eppo had ik nog nooit verwondingen aan gericht... gisteren dus wel  :oops: heeft gebloed van half 11 tot 2 uur deze nacht... En hij jankte dus niet eens toen ik knipte... wat voor flinke hond is dat toch... Ik voelde mij iig ROT slecht, echt het ergste wat ik tot nu toe gedaan heb... Deed er mij trouwens aan denken dat ik hier dringend zo'n bloedstelpende stick in huis moet halen... Ik dacht dat hij aan het dood bloeden was  :cryblue:
Die is niet grappig, maar zielig :(   :huggg:

Gisteren op de hondenweide voor de ogen van iedereen getoond hoe hardhandig ik ons Ish behandel  :oops:
Hij was een ander reutje aan het ambeteren (lees proberen te berijden) en je zag duidelijk dat dat ventje het niet leuk vond.  Ik zeg: Ish, verdekke, laat 'm nu gerust en terwijl zwaai ik met de leiband zijn richting uit om hem 'weg te jagen'.  Alleen, afstand verkeerd ingeschat en leiband in de verkeerde richting vast waardoor Isha 'toek' de sluiting van de leiband knal op zijn kop kreeg  :doh:  Blijkbaar heeft ie er niet echt iets van gevoeld want hij ging gewoon met een ander hondje spelen  :roll:

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #214 Gepost op: maart 30, 2010, 20:32:33 »

't bloedvat in de nagel loopt véél verder dan de zenuw: Eppo voelde dus effectief niks daarvan :-)
 :huggg: je hoeft je dus ni schuldig te voelen...

De eerste keer dat ik dat zag, heeft een ervaren trainer dat rap ff toegebrand (met een sigaret) en 't was sebiet gedaan.
Toen Valéas 't voorhad is 't vanzelf overgegaan.
Toen hij z'n nagel scheurde heeft de DA er een groot stuk af moeten knippen dat wél zeer deed, en nadien verbandje...

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #215 Gepost op: maart 30, 2010, 20:48:28 »
't bloedvat in de nagel loopt véél verder dan de zenuw: Eppo voelde dus effectief niks daarvan :-)
 :huggg: je hoeft je dus ni schuldig te voelen...

De eerste keer dat ik dat zag, heeft een ervaren trainer dat rap ff toegebrand (met een sigaret) en 't was sebiet gedaan.
Toen Valéas 't voorhad is 't vanzelf overgegaan.
Toen hij z'n nagel scheurde heeft de DA er een groot stuk af moeten knippen dat wél zeer deed, en nadien verbandje...

Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend (IN PANIEK WELISWAAR!!! dus niet tegen mij gebruiken!!!) moeten we dat dichtbranden ofzo??? maar ik bedacht mij gelukkig tijdig... De da wist me vandaag dus ook te vertellen dat het de besten wel eens overkomt en dat zij voor zo'n gevallen dus wel altijd zo'n bloedstelpende stick bij de hand hebben... de da raadde mij het 'branden' ook af, want wat als je dan je hond in brand steekt  :doh: (achteraf is het allemaal grappig ja  :bla:) tja, dat mens heeft jaren gestudeerd natuurlijk... dat ik daar niet opgekomen was (gelukkig heb ik het dus NIET geprobeerd, maar heb ik mij met meters steriele doekjes en kleefverband beholpen...)

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #216 Gepost op: maart 30, 2010, 20:51:02 »
Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend (IN PANIEK WELISWAAR!!! dus niet tegen mij gebruiken!!!) moeten we dat dichtbranden ofzo??? maar ik bedacht mij gelukkig tijdig... De da wist me vandaag dus ook te vertellen dat het de besten wel eens overkomt en dat zij voor zo'n gevallen dus wel altijd zo'n bloedstelpende stick bij de hand hebben... de da raadde mij het 'branden' ook af, want wat als je dan je hond in brand steekt  :doh: (achteraf is het allemaal grappig ja  :bla:) tja, dat mens heeft jaren gestudeerd natuurlijk... dat ik daar niet opgekomen was (gelukkig heb ik het dus NIET geprobeerd, maar heb ik mij met meters steriele doekjes en kleefverband beholpen...)

toebranden, toeschroeien, gewoon even een sigarettenpeuk ertegen.
DA toen dat met een soldeerbout ofzo hoorde ik.

Nu het HOEFT niet maar als het niet stopt met bloeden kan je het zo wel stoppen...

Die bloedstelpende stick... zo super werkt dat niet... als hij er dan weer ff op loopt is het weer open :-s

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: maart 30, 2010, 20:59:18 »
toebranden, toeschroeien, gewoon even een sigarettenpeuk ertegen.
DA toen dat met een soldeerbout ofzo hoorde ik.

Nu het HOEFT niet maar als het niet stopt met bloeden kan je het zo wel stoppen...

Die bloedstelpende stick... zo super werkt dat niet... als hij er dan weer ff op loopt is het weer open :-s

ma gij hebt dan ook niet gezien wat voor constructie ik rond dat pootje gefabriceerd had hè! Moest ik daaronder nog de stick toegepast hebben... Ik moest er ne foto van getrokken hebben... aan de andere kant wil ik natuurlijk liever geen bewijzen van de hondenmishandeling hier...

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #218 Gepost op: maart 30, 2010, 21:04:00 »
ma gij hebt dan ook niet gezien wat voor constructie ik rond dat pootje gefabriceerd had hè! Moest ik daaronder nog de stick toegepast hebben... Ik moest er ne foto van getrokken hebben... aan de andere kant wil ik natuurlijk liever geen bewijzen van de hondenmishandeling hier...

zo?

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
  • 1108 HV-Punten
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #219 Gepost op: maart 30, 2010, 21:04:28 »
ik heb er nog ene van formaat... gisteren net voor het slapengaan de nageltjes nog eens geknipt... Bij Eppo had ik nog nooit verwondingen aan gericht... gisteren dus wel  :oops: heeft gebloed van half 11 tot 2 uur deze nacht... En hij jankte dus niet eens toen ik knipte... wat voor flinke hond is dat toch... Ik voelde mij iig ROT slecht, echt het ergste wat ik tot nu toe gedaan heb...    Deed er mij trouwens aan denken dat ik hier dringend zo'n bloedstelpende stick in huis moet halen... Ik dacht dat hij aan het dood bloeden was  :cryblue:

Onze Cliff heeft regelmatig bloedende gescheurde nagels van tijden het schaapdrijven.Wij hebben de raad gekregen van onze DA om zijn nagel diep in een zacht stukje zeep te drukken.Helpt  prima daarvoor.

Wakkere honden slapend maken.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal