collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31151 keer)

Offline fleureke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 999 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't mind the dog, beware of the owner
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #180 Gepost op: januari 15, 2010, 17:23:59 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Zo stond ik vorige keer in de tuin mij kwaad te maken op Jabba omdat hij maar niet kwam, tot er plots gejank van binnen achter de deur kwam..
De hond uitlaten in de tuin zonder hond is natuurlijk ook niet zo nuttig :mrgreen:

:lol:
vandezomer ikke ook... fleur wou voor geen meter binnenkomen, een half uur in de deuropening staan roepen da ze moest komen, ik wou echt wel mn bed in...  vanalles beloofd, mij boos gemaakt, heel lief haar naam geroepen... nix, geen fleur... tot ik dacht: foert, blijft dan buiten e  :bla: en ik mij omdraai en recht in de ogen kijk van... fleur  :doh:  Beest stond daar blijkbaar al een half uur scheve kopkes te trekken...  :muur:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Manon en Darko

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #181 Gepost op: januari 15, 2010, 19:20:33 »
vandezomer ikke ook... fleur wou voor geen meter binnenkomen, een half uur in de deuropening staan roepen da ze moest komen, ik wou echt wel mn bed in...  vanalles beloofd, mij boos gemaakt, heel lief haar naam geroepen... nix, geen fleur... tot ik dacht: foert, blijft dan buiten e  :bla: en ik mij omdraai en recht in de ogen kijk van... fleur  :doh:  Beest stond daar blijkbaar al een half uur scheve kopkes te trekken...  :muur:
ooow ! das echt wel erg  :mrgreen:
Slaap zacht lieve Darko, je was de allerliefste schat. Ik hoop dat je het daar goed hebt

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #182 Gepost op: maart 11, 2010, 18:25:46 »
nekeer onder het stof halen

Er is net een ganse voetbalploeg getuige geweest van het feit dat ik Onie klop geef  :oops:

Ik stond naast het voetbalveld wat oefeningskes te doen met de 2 honden, oefeningskes gedaan en als beloning wil ik voor Kaya haar speeltje ver weggooien. Het speeltje was een kort touw met 3 tennisballen aan. Vermits ik ver wou gooien, zwaai ik met alle kracht men arm naar voor maar boempatat, Onie zat daar blijkbaar, die drie ballen knal op haar kop... Onie kaïet niet vlug maar uhm nu toch wel, den duts. Ik heb haar dan maar wat extra snoepjes gegeven voor opgedane leed en ze was het vlug vergeten  :lol: (en dan vraag ik me af waarom Onie niet speelt met speeltjes  :lol:)

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #183 Gepost op: maart 11, 2010, 18:40:01 »
nekeer onder het stof halen

Er is net een ganse voetbalploeg getuige geweest van het feit dat ik Onie klop geef  :oops:

Ik stond naast het voetbalveld wat oefeningskes te doen met de 2 honden, oefeningskes gedaan en als beloning wil ik voor Kaya haar speeltje ver weggooien. Het speeltje was een kort touw met 3 tennisballen aan. Vermits ik ver wou gooien, zwaai ik met alle kracht men arm naar voor maar boempatat, Onie zat daar blijkbaar, die drie ballen knal op haar kop... Onie kaïet niet vlug maar uhm nu toch wel, den duts. Ik heb haar dan maar wat extra snoepjes gegeven voor opgedane leed en ze was het vlug vergeten  :lol: (en dan vraag ik me af waarom Onie niet speelt met speeltjes  :lol:)

:rolf:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
    • Darcy's broodfokverhaal...
« Reactie #184 Gepost op: maart 11, 2010, 22:31:43 »
Onlangs moest Phoebe voor haar bloedcontrole naar de dierenarts.

Ik doe haar halsbandje aan, lijn haar aan, zet haar in de bench in de auto.
Ik ga nog eens extra zien of Belle braaf binnen is en Darcy braaf buiten, alles ok.
Ik sluit af en ga naar de auto.

Ik start de auto, wil vertrekken en hoor een kuikentjesgeluid uit de bench komen... een geluid dat alleen Belle maakt...

De verkeerde hond in de auto gezet :doh:

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Offline Magentas

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #185 Gepost op: maart 11, 2010, 22:50:22 »
Heb sinds 4 dagen een flexi voor Floor.
Nu zit ze de laatste tijd nogal met mijn voeten te rammelen wanneer ze bij me moet komen. Ik moet eerst al een aantal keren roepen voor ze reageert, dan komt ze in een rechte lijn naar me toe, maar gaat op een halve meter van me op de rem staan en doet dan het hele "pak me dan!" huppeldansje...

Sinds ze met de flexi lijn  een eind van me weg kan lopen tijdens het wandelen oefen ik "hier" door haar een paar keer bij me te roepen tijdens het wandelen.
Madam had snel door dat hier komen = koekje, en het begon dus echt te beteren, ze reageerde al na 1 keer roepen en kwam braaf bij me staan.

Wou net voor mijn huis nog één keer roepen maar had geen koekjes meer, dus wou ik haar belonen met een knuffel.
Sta dus met mijn armen open, wil ze een stevige aai over haar kop geven, maar was jammer genoeg vergeten dat ik een flexi vast had ipv een gewone lijn en heb het arme beest in mijn enthousiasme dus een stevige lap tegen haar kop met het bakje van de flexi gegeven... ze was er echt niet goed van dat ze een mep kreeg ipv een koekje voor haar flinke "hier".

En ze deed het net zo goed!  :muur:
Imens står solen over højen, han mindes den sommer hvor hun strålede
Forsvandt I haven grøn, og træernes sang hun fandt

Offline Fanny

• hondenvriend pro
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: maart 12, 2010, 00:32:41 »

Meestal sta ik met mijn lompe voeten op het puntje van Isha z'n staart  :denk:  Alhoewel...  Laatst was Ish al een hele tijd onze Joni aan het ambeteren.  Ik was het echt kotsbeu aan het worden en roep zonder mij om te draaien: Ish, laat die kat nu verdomme met rust!!!  Hier! Nu! :bla: Dan kijk ik naast me en wie ligt daar onder de bureau naar me te kijken met een blik van: Hoe?  Ik lig hier...  :weetniet: ... Isha :doh:

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #187 Gepost op: maart 12, 2010, 07:41:07 »

Meestal sta ik met mijn lompe voeten op het puntje van Isha z'n staart  :denk:  Alhoewel...  Laatst was Ish al een hele tijd onze Joni aan het ambeteren.  Ik was het echt kotsbeu aan het worden en roep zonder mij om te draaien: Ish, laat die kat nu verdomme met rust!!!  Hier! Nu! :bla: Dan kijk ik naast me en wie ligt daar onder de bureau naar me te kijken met een blik van: Hoe?  Ik lig hier...  :weetniet: ... Isha :doh:

Nog gezelliger...
Niet op de staart, maar op de staartharen staan... Hond staat recht, wil weggaan en verschiet zich een ongeluk: awie zijn staart zit vast!!! :shifty:
en vast is wel degelijk vast als daar een rolstoelband op een plukje haar staat...  :oops:

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #188 Gepost op: maart 12, 2010, 13:12:29 »
Gisteren moest ik in alle haast naar de hs vertrekken voor de agilitytraining. Ik train agility met Flynn maar neem Koda normaal gezien mee om na de training wat met hem op het plein te werken. Gisteren ging dat echter niet en moest hij thuis blijven.
Ik lijn dus in alle haasten Flynn aan en loop naar de voordeur, tot ik door had dat ik de verkeerde hond mee had... Koda nog eens zo teleur gesteld natuurlijk  :oops:

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: maart 12, 2010, 13:14:30 »
Onlangs moest Phoebe voor haar bloedcontrole naar de dierenarts.

Ik doe haar halsbandje aan, lijn haar aan, zet haar in de bench in de auto.
Ik ga nog eens extra zien of Belle braaf binnen is en Darcy braaf buiten, alles ok.
Ik sluit af en ga naar de auto.

Ik start de auto, wil vertrekken en hoor een kuikentjesgeluid uit de bench komen... een geluid dat alleen Belle maakt...

De verkeerde hond in de auto gezet :doh:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: maart 12, 2010, 14:51:21 »
Gisteren moest ik in alle haast naar de hs vertrekken voor de agilitytraining. Ik train agility met Flynn maar neem Koda normaal gezien mee om na de training wat met hem op het plein te werken. Gisteren ging dat echter niet en moest hij thuis blijven.
Ik lijn dus in alle haasten Flynn aan en loop naar de voordeur, tot ik door had dat ik de verkeerde hond mee had... Koda nog eens zo teleur gesteld natuurlijk  :oops:

ocharmen da beesteken  :mrgreen:
da heb ik nog ni voorgehad se, ik voel meestal het verschil  :lol:... wel al naar wandelingen en hondenscholen vertrokken op mijnen alleenen  :oops:  Sta je daar ook mooi te schilderen zenne  :oops:... "waar is uwen hond?"... euhm... dju, kwist dak iet vergeten was :doh:

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #191 Gepost op: maart 12, 2010, 16:16:55 »
ocharmen da beesteken  :mrgreen:
da heb ik nog ni voorgehad se, ik voel meestal het verschil  :lol:... wel al naar wandelingen en hondenscholen vertrokken op mijnen alleenen  :oops:  Sta je daar ook mooi te schilderen zenne  :oops:... "waar is uwen hond?"... euhm... dju, kwist dak iet vergeten was :doh:

Haha, das nog erger  :lol: Ik had tenminste nen hond bij (nie dat ik er agility mee zou kunnen gedaan hebben ma soit  :mrgreen:)

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Offline fango

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 68 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #192 Gepost op: maart 12, 2010, 16:22:58 »
Na de training fango een bak water zetten in zijn bench.
Bij het naar huis rijden de pot vergeten uitnemen.
Met als resultaat een natte hond als ik thuis kwam.

Offline igra

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: maart 13, 2010, 10:19:21 »
ooit eens 1 van de honden vergeten binnen te zetten na wandeling, en na paar min ging de bel, of ik geen hond miste, ze zat mooi voor de deur te wachten

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: maart 13, 2010, 11:01:05 »
 :rolf: Ocharm die beestjes toch.
Ik ging van de week ook Djinnie binnen roepen. Ik maar roepen gelijk een gekeeld varken en geen Djinnie te bespeuren ('t was donker en had het licht niet aangedaan).Begin me dus al ferm op te jagen dat ze niet komt (normaal komt ze dadelijk) Hoor ik ineens naast me een blaf. Ze was het beu dat ik aan het roepen was op haar en liet haar maar horen. Madam zat nog altijd in haar bench :oops:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: maart 13, 2010, 11:04:28 »
Ben aan het kuisen (nu ja, zou nu aan het kuisen moeten zijn, maar dacht dit toch maar eventjes te komen bekennen). Dus haal alle overtrekken en dekentjes van de zetel met een zwier. Hoor ik ineens een bots op de vloer.

Zat Seppe daar toch niet tussen zeker  :oops:, ik had hem net nog zien rondlopen dus dacht niet dat hij zich weer in een bolletjes tussen een dekentje had gerold, maar wel dus.

(hij heeft net wel heel veel knuffels gehad, en een nieuw dekentje, waar hij zich meteen weer indraaide, dus hij heeft geen angst voor dekentjes gekregen  :lol:)

Offline Winnie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: maart 14, 2010, 10:45:50 »
Hahaha ik had gisteren net hetzelfde met poes Melanie. Ik zwier een van de hondenmanden opzij en ik denk nog, tiens die weegt zo zwaar  :denk: Was Melanieke onder het kussen gekropen om een dutje te doen ... Ze kon er niet mee lachen dat ik haar dutje zo ruw had verstoord  :oops:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #197 Gepost op: maart 14, 2010, 10:48:09 »
Ben aan het kuisen (nu ja, zou nu aan het kuisen moeten zijn, maar dacht dit toch maar eventjes te komen bekennen). Dus haal alle overtrekken en dekentjes van de zetel met een zwier. Hoor ik ineens een bots op de vloer.

Zat Seppe daar toch niet tussen zeker  :oops:, ik had hem net nog zien rondlopen dus dacht niet dat hij zich weer in een bolletjes tussen een dekentje had gerold, maar wel dus.

(hij heeft net wel heel veel knuffels gehad, en een nieuw dekentje, waar hij zich meteen weer indraaide, dus hij heeft geen angst voor dekentjes gekregen  :lol:)

o my  :lol: :lol:

ocharm den duts  :mrgreen:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #198 Gepost op: maart 14, 2010, 11:02:59 »
ik heb vrijdag de hond van een vriendin geslagen  :oops:
Ik wou een stok gooien en net op dat moment wil Falco die stok vastnemen. klop tegen zijn kop  :doh:

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
    • Darcy's broodfokverhaal...
« Reactie #199 Gepost op: maart 14, 2010, 21:38:23 »
Daarstraks op wandeling kwamen er 3 kindjes naar Darcy toe.
Darcy had al een flink stuk gewandeld en net véél gedronken uit de beek.
Ik doe haar liggen zodat de kindjes haar konden aaien en ineens geeft ze een
hele hoop water terug, net langs die kindjes af  :doh:
Ze waren ineens niemeer zo geinteresseerd, hoewel eentje vroeg of de woef ziek was,
ik zei dat ze gewoon teveel en te snel gedronken had en toen waren ze toch opgelucht precies  :mrgreen:

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal