collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31119 keer)

Offline runa

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2765 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #160 Gepost op: januari 09, 2010, 10:33:14 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Een aar dagen geleden wou ik Fala aaien en belonen omdat ze zoveel aandacht voor mij had maar ik trap op haar poot.  :doh:
Ze heeft het me daarna wel terug betaald gezet met een flinke kopstoot  :shifty:

Offline Manon en Darko

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #161 Gepost op: januari 09, 2010, 20:47:38 »
Een aar dagen geleden wou ik Fala aaien en belonen omdat ze zoveel aandacht voor mij had maar ik trap op haar poot.  :doh:
Ze heeft het me daarna wel terug betaald gezet met een flinke kopstoot  :shifty:
Flinke hond  :mrgreen:
Slaap zacht lieve Darko, je was de allerliefste schat. Ik hoop dat je het daar goed hebt

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
« Reactie #162 Gepost op: januari 09, 2010, 21:49:42 »
Deze ochtend tijdens het wandelen, kwam ineens de ingeving dat ik Toet nog geen eten gegeven had vandaag. *shame on me*

Het onderbroeken-incident komt hier ook veel voor. Daarom dat ik Dinah geen loopsheidonderbroek jes meer geef, gewoon 'n oude onderbroek van mij met 'n staart-gat er in. Dat wast veel makkelijker. (en af en toe krijg ik er nog wat nieuwe onderbroeken van mijn moeder bovenop, omdat mijn onderbroeken (die van Dinah dus) 'in zo'n erbarmelijke staat zijn'). :wink:

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #163 Gepost op: januari 09, 2010, 23:31:53 »
Gisteren zat ik aan tafel te leren en Kizzy kwam naar mij. Ik gaf een klopje op mijn benen, als teken dat ze een knuffel mag komen geven, en ze springt met haar voorste poten dus op mij. Tegelijk "BONK" met haar kop tegen de stenen tafel, ocharme.  :oops:
'k Heb haar dan maar een héél dikke knuffel gegeven. :lol:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #164 Gepost op: januari 11, 2010, 16:56:43 »
Gisteren zat ik aan tafel te leren en Kizzy kwam naar mij. Ik gaf een klopje op mijn benen, als teken dat ze een knuffel mag komen geven, en ze springt met haar voorste poten dus op mij. Tegelijk "BONK" met haar kop tegen de stenen tafel, ocharme.  :oops:
'k Heb haar dan maar een héél dikke knuffel gegeven. :lol:

Moet ze maar beter opletten he  :baeh: Ik zou Kiara nog es hard hebben uitgelachen derbij :mrgreen: (en oké, derna ook dubbel zo hard hebben geknuffeld  :oops: :lol:)

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #165 Gepost op: januari 12, 2010, 08:20:46 »
wij de zondag  :oops: :oops: :oops:
nieuwjaarswandeling met de rasvereniging in Nederland....auto ingeladen met jassen laarzen, drinken, handdoeken, twee jassen voor Giorgio enz enz...
Trek ik de voordeur dicht en vraagt mijn man..."Waar is Giorgio????" :denk:
Ikke heel verbaasd...."Die hebt gij toch in de bench gezet" (bench in de autokoffer dus) :shock:
mijn man...."maar nee, gij ging die toch meebrengen"  :roll:
dus weer de auto uit, bottines uit en naar binnen....ligt mijnheertje prinsheerlijk op het bed van onze oudste met een kop van "hoe, watte, moet ik toch mee  :weetniet:"...
het zou schoon geweest zijn 150km rijden om dan tot de vaststelling te komen dat Giorgio niet meer was  :muur: :muur: :muur:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #166 Gepost op: januari 12, 2010, 10:17:39 »
nigra....  :lol: :lol:
allé, ik lach ni te hard, kheb het ook al voorgehad...
wandeling aan de put in hombeek met hv... water in de rugzak, speeltje mee, snoepjes in de zak, fototoestel klaar... en halverwege hombeek terugdraaien om de honden te gaan halen  :doh:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

pure_

• Gast
« Reactie #167 Gepost op: januari 12, 2010, 11:46:24 »
nigra....  :lol: :lol:
allé, ik lach ni te hard, kheb het ook al voorgehad...
wandeling aan de put in hombeek met hv... water in de rugzak, speeltje mee, snoepjes in de zak, fototoestel klaar... en halverwege hombeek terugdraaien om de honden te gaan halen  :doh:
Zo stond ik vorige keer in de tuin mij kwaad te maken op Jabba omdat hij maar niet kwam, tot er plots gejank van binnen achter de deur kwam..
De hond uitlaten in de tuin zonder hond is natuurlijk ook niet zo nuttig :mrgreen:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #168 Gepost op: januari 12, 2010, 11:52:33 »
Zo stond ik vorige keer in de tuin mij kwaad te maken op Jabba omdat hij maar niet kwam, tot er plots gejank van binnen achter de deur kwam..
De hond uitlaten in de tuin zonder hond is natuurlijk ook niet zo nuttig :mrgreen:

Ik heb net hetzelfde mee gemaakt.
Ik sta te roepen in de tuin en hoor ze achter mij aan de deur krabben  :doh:

of nog erger:
Ik dacht dat Fala buiten in de tuin was maar ze kwam niet als ik riep  :denk: Ik ben overal beginnen zoeken, achter elk hoekje, onder elke struik, geen Fala te zien. Ik helemaal in paniek terug naar binnen, vraag aan mijn broer wanneer hij Fala het laatst gezien heeft. Hij ook in paniek, samen naar de auto om in de buurt te gaan zoeken.... Fala lag in de garage te maffen  :doh:
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2010, 11:54:46 door runa »

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #169 Gepost op: januari 12, 2010, 13:30:51 »
Zo is m'n mama Kizzy als pup eens "kwijtgeraakt"...
Ze was toen nog heel klein, 9 weekjes ofzo. Ik had haar meegenomen naar mijn mama, maar moest anderhalf uur weg.

Ik kwam terug en m'n mama vertelde dat ze opeens Kizzy kwijt geweest waren. Ze was zelf wel even naar buiten gegaan, door het poortje naar de garage, en had dus schrik dat Kizzy meegeglipt was en op straat zat. Mijn stiefvader is dan heel de buurt gaan afzoeken en ze durfden niet naar mij te bellen.
Na een uurtje kwam Kizzy tevoorschijn: ze had onder de kast liggen slapen.  :doh: :mrgreen:
Gelukkig was ze al terug terecht toen ik thuiskwam, anders was ik waarschijnlijk ook helemaal in paniek geschoten, zo'n kleine pup "kwijt". :wink:

Offline Manon en Darko

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #170 Gepost op: januari 12, 2010, 18:54:30 »
toch liever uren in paniek zoeken & hem niet vinden omdat hij nog thuis is of zo,
dan hem echt kwijt zijn  :yes:
Slaap zacht lieve Darko, je was de allerliefste schat. Ik hoop dat je het daar goed hebt

Offline Sisse

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #171 Gepost op: januari 12, 2010, 19:19:05 »
Toen ik Bobje nog maar pas had: gaan wandelen met Bob aan de leiband. Hond stopt aan gracht en kijkt mij aan. Ik snap niet waarom ze mij aankijkt. Bob springt over de gracht, leiband is te kort, Bob geraakt niet over gracht maar valt in het water. Dat aankijken was dus blijkbaar om even te zeggen 'klaar we gaan springen' dat had ik niet door. Ik had het gevoel dat ze niet zo goedgezind was eens ze de gracht uit was gekreffeld

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #172 Gepost op: januari 12, 2010, 19:20:04 »
toch liever uren in paniek zoeken & hem niet vinden omdat hij nog thuis is of zo,
Da's waar!! :yes:

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #173 Gepost op: januari 12, 2010, 19:21:57 »
Toen ik Bobje nog maar pas had: gaan wandelen met Bob aan de leiband. Hond stopt aan gracht en kijkt mij aan. Ik snap niet waarom ze mij aankijkt. Bob springt over de gracht, leiband is te kort, Bob geraakt niet over gracht maar valt in het water. Dat aankijken was dus blijkbaar om even te zeggen 'klaar we gaan springen' dat had ik niet door. Ik had het gevoel dat ze niet zo goedgezind was eens ze de gracht uit was gekreffeld
Het was ook wel grappig geweest als Bob jou had meegetrokken, waardoor hij wel aan de overkant geraakt was maar jij midden in de gracht viel.  :mrgreen: :mrgreen:
(Ja sorry, ik heb zo m'n rare kantjes  :whoea:)

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #174 Gepost op: januari 12, 2010, 19:26:26 »
Tuurlijk! Ik was ook heel opgelucht toen ik haar in de garage vond  :yes:

Het was ook wel grappig geweest als Bob jou had meegetrokken, waardoor hij wel aan de overkant geraakt was maar jij midden in de gracht viel.  :mrgreen: :mrgreen:

Dat zou nog eens met mij kunnen gebeuren. Gelukkig zie ik meestal wel wanneer Fala over een gracht wil springen en kan ik op tijd reageren als dat nodig is.

Offline Sisse

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #175 Gepost op: januari 12, 2010, 19:35:32 »

voila, eindelijk een nadeel gevonden aan een boerenfokje, ze kunnen je niet meesleuren in een gracht  :yes:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #176 Gepost op: januari 12, 2010, 19:50:55 »
Centa is hier een echt gatloperke...
Van de week had ik na het winkelen alles in de kast weggeborgen en was nadien naar de diepvries gegaan om data nog wat spulletjes in te stoppen.
Nadien ga ik gewoon terug naar de keuken, trek de deur toe, ga door naart salon en zet me in de zetel.
Na een half uur lezen in een cursus vond ik het toch verdacht rustig.
Dus ik kijk rond mij, 1 rottweiler, 2 rottweilers, geen derde...
Dus naar de keuken, naar de achteruit, ook niet, naar de traphal (de poezen hebben daar soms nog een restje voeding staan), nergens geen centa. Dus ja nog maar is heel men toer doen...
Om dan te beseffen dat ze int washok voor de wasmachine naast de koelkast was gaan liggen, en die reageerde ni als ik riep ze.
Sjans da ze hier nergens weg kunnen :)

Offline Ellie

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #177 Gepost op: januari 12, 2010, 20:42:34 »

:rolf:

Die gaat in't vervolg altijd achter je lopen.

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #178 Gepost op: januari 15, 2010, 11:53:25 »
Gisteren gaan wandelen aan de verdronken weiden in Ieper en af en toe kom je daar een poort tegen. Je moet dan het deurtje open doen, in de opening gaan staan, deurtje aan de andere kant dichtdoen en dan kan je erdoor. 't Is zo met een raar draaisysteem. Noa durfde daar niet door, maar eigenlijk kan ze er wel  netjes onder. De tweede keer, weer van't zelfde, madam wilde er niet door. Dacht goed, 'k zal die eens liggen hebben, ze zal er nu wel onder kruipen. Ik ga door dat poortje en stap parmantig verder. Dacht nog, Noa is een vrij harde tante, die kan daar wel tegen. Ja, tarara, van zodra ik eventjes uit zicht was, begon ze daar een jankconcert van jewelste te geven, man man, ze begon zelfs half te huilen. Ben dan maar vlug terug gekeerd en haar door het poortje geloodst, heb haar nog nooit zo content gezien dat ik terug was en ik ... ik voelde mij keischuldig :muur:

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #179 Gepost op: januari 15, 2010, 17:19:41 »
LOL! Dit topic is zo hilarisch  :lol:

Een aantal jaren geleden was ik eens in volle paniek: ik was Gizmo kwijt.
Meteen op men fiets gesprongen en heel het dorp afgereden en aan iedereen vragen "heb jij zo'n hond gezien???!!!???" met de tranen in men ogen.
Tot ik besefte dat ons mama gezegd had dat ze hem boven ging opsluten (waarom weet ik al nemeer...)
Toen ben ik maar snel naar huis gereden om Gizmo te gaan bevrijden  :doh:

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal