collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31111 keer)

Offline Chelsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #120 Gepost op: mei 10, 2009, 23:49:55 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Weer nota aan mezelf; Marie op de wandeling kidnappen. :yes:

pure_

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: mei 10, 2009, 23:51:06 »
Weer nota aan mezelf; Marie op de wandeling kidnappen. :yes:
Marie wilt ge niet in huis hebben hoor  :silenced: :mrgreen:

Offline Chelsey

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #122 Gepost op: mei 10, 2009, 23:54:53 »
Marie wilt ge niet in huis hebben hoor  :silenced: :mrgreen:

Ik heb al twee van die monsters... Wedde van wel! :whoea:

pure_

• Gast
« Reactie #123 Gepost op: mei 10, 2009, 23:56:57 »
Ik heb al twee van die monsters... Wedde van wel! :whoea:
Seg ik bedenk me net  :oops:
Marie gaat helemaal niet mee naar die wandeling..  :oops:
Ik ga alleen met Jabba :oops:

( Maar ge moogt ze altijd hier eens komen stelen hoor  :mrgreen: )

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #124 Gepost op: mei 11, 2009, 19:50:13 »
Annelies met Yuna :

Eigenlijk was Harald het " slechte baasje "
Aangezien Yuna geen oren heeft als ze los loopt, gaan we altijd aangelijnd wandelen, balleke gooien, ...
Maar bij balleke gooien is het wel de bedoeling van mee te lopen ... Want onze flexi is nu nie bepaald 20m lang 
Harald was dat dus even vergeten ...... en toevallig drukte ik net op het knopke van de kodak

Toen dit topic terug geopend werd dacht ik direct terug aan deze foto :) ik wou die foto zo graag nog eens zien :D  :whoea: :whoea: :whoea:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #125 Gepost op: mei 11, 2009, 21:15:47 »
hier nog een slecht baasje :oops:

vrijdagavond hadden we, zoals gewente, alle hondjes nog eens buitengelaten voor het slapengaan.  Ivita had flinke pipi gedaan dus hop, in haar bench met een koekske.
We kropen in bed en madam begon aan een jankconcert, ze had de eerste 2 avonden nauwelijks gejankt dus dachten we van hola, ze gaat er nu aan beginnen. :roll:
Ze heeft nog een half uurtje gejankt en we hebben ze daarna niet meer gehoord.
Toen ik opstond om naar het werk te gaan, werd me duidelijk waarom ze zo gejankt had :oops: :oops:  het arme schaap moest nog kaka doen en had het, uit noodzaak, in haar bench gedaan. :oops: :oops:

Offline prada2026

• warme hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #126 Gepost op: mei 11, 2009, 22:33:40 »
tis ni echt een slecht baasje iets, maar eerder een slaapkop-iets:

Dina heeft de gewoonte van smorgens als ze wakker wordt, buiten te plassen en te kakken. dus ik ga elke ochtend met haar tot op de hoek van de straat...
vandaag kreeg ik heeeel veel beziens en ik maar denken: goh, ik heb zo'n leuke hond, iedereen draait zn hoofd en kijkt naar haar... wat leuk he... en ik maar glunderen...
tot ik doorhad dat niet iedereen naar de hond keek, maar naar mij: ik liep nog in pyama... en die pyama is: flanellen roos met beertjes...  :muur: :muur: :muur: :doh: :doh: :doh:
dus nu wil ik zeker verhuizen!!!!!!!

:whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea:

Sorry, maar  :rolf:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #127 Gepost op: mei 11, 2009, 22:47:48 »
Net heel erg kwaad geworden op Kiara omdat ze niet rustig wilde zijn en haar in haar eentje in haar mand op men bureau gezet..  :( deur naar de studio dicht

Terwijl ze er zelf helemaal niet aan kon doen.. Ik heb vrijdag ingangsexamen nederlands recht, en krijg hier de kans niet om te leren.. Mijn pa is op pensioen en mijn ma werkt maar af en toe (horeca) en vandaag konden ze in principe thuisblijven om op de honden te letten..
Nee hoor, dan gaan ze weer de stad in, blijven ze uuuuuuuuren weg... Kan ik op 3 honden letten (die ook constant in t oog moeten worden gehouden als ze samen zitten) terwijl k probeer te leren... En dat terwijl men ouders verdomd goed weten dat k me al moeilijk kan concentreren  :cry: Eens ik dan bezig ben gaat het wel vlot, maar dan mag k absoluut niet gestoord worden  :shhh: En om de 5min een hond langs je die bedelt om wat te gaan spelen is dan best storend  :silenced:

Als papa thuis is houdt hij zich normaal wel redelijk met de honden bezig, maar nu Kiara loops wil hij haar niet eens bezien en loopt hij constant daarover te grommelen :roll:
(maar wel bij hoog en laag beweren dat hij de grootste hondenvriend ter wereld is  :evil:)
Resultaat --> een Kiara die haar energie door de dag niet kwijt is geraakt en baasje dat na al die opeenstapelingen (heb nog niet eens de helft verteld hoor  :shifty:) ontplofte  :cry:

Heb haar wel niet aangeraakt ofzo hoor, dat nooit !!!!! Maar kvind het zo oneerlijk van mezelf dat zij nu zo moest leiden onder mijn frustraties terwijl het niet haar schuld is  :cry: :cry: :cry:

Men boeken heb k trouwens neergegooid, morgen komen ze bij t groot vuil  :cry: Tis echt elke keer tzelfde als ik voor school probeer te werken en op deze manier ga k er zeker geen jaar meer bij doen  :cry:  kbetwijfel sowieso of k alles nog gedaan krijg nu  :cry: Kgeef t op  :silenced:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline prada2026

• warme hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #128 Gepost op: mei 11, 2009, 22:51:08 »
Is ht echt niet meer haalbaar om erdoor te geraken?
Kun je anders niet selecteren? Enkele vakken goed studeren en die in 1e zit doen en voor een aantal vakken niet studeren en die dan voor 2e zit houden? Zo heb je meer tijd voor elk vak!

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #129 Gepost op: mei 11, 2009, 23:14:52 »
Is ht echt niet meer haalbaar om erdoor te geraken?
Kun je anders niet selecteren? Enkele vakken goed studeren en die in 1e zit doen en voor een aantal vakken niet studeren en die dan voor 2e zit houden? Zo heb je meer tijd voor elk vak!

Tis een ingangsexamen --> 1 kans maar... en maar 1 onderwerp --> Nederlands Strafrecht...

Offline prada2026

• warme hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #130 Gepost op: mei 11, 2009, 23:17:16 »
Oei! En hoeveel tijd heb je nog?

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #131 Gepost op: mei 11, 2009, 23:26:05 »
Tot vrijdag... Zit nog niet eens in de helft... Tis wel openboek examen maar kmoet t allemaal toch wel 1x gelezen hebben eh  :weetniet:
En boeken over rechten zijn nu nie bepaald de makkelijkste boeken om te lezen  :shifty:

Pff tis gewoon weer vanalles op ne hoop, en vandaag is de bom vanbinnen ontploft  :cry:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #132 Gepost op: mei 11, 2009, 23:28:20 »
kan je eventueel diagonaal lezen?

en gewoon de structuur van het boek goed onthouden? da je weet wat je waar kan vinden, zonder het gelezen te hebben?

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline prada2026

• warme hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #133 Gepost op: mei 11, 2009, 23:38:18 »
Zou ook beginnen met de inhoudstafel een beke te leren zodat je weet wat waar staat om dan de rest even vluchtig door te nemen!
Maar als je al halverwege zit, dan gaat dat toch al goed! Als je nu de rest gewoon eens doorneemt zonder echt begrijpend te gaan studeren, alleen dat je al weet waar dat staat, dan ben je volgens mij al goed voorbereid!
Zou het niet zomaar opgeven! Tzal je wel lukken!

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #134 Gepost op: mei 11, 2009, 23:39:02 »
kan je eventueel diagonaal lezen?

en gewoon de structuur van het boek goed onthouden? da je weet wat je waar kan vinden, zonder het gelezen te hebben?

Goeie tip, en heel erg bedankt ervoor maar dat kan ik dus niet  :( Heb ook al geprobeerd om snel te lezen maar dan begrijp ik totaal niet waar het over gaat.. En als ik pas tijdens het examen kan kijken of ik het begrijp dan is de kans op slagen nihil  :silenced: Er staan trouwens vaak verwijzingen bij naar uitspraken van rechtszaken die je best opzoekt voor een beter begrip, en dat kan natuurlijk niet tijdens zo'n examen.....
Sowieso, als k half voorbereid naar een examen moet gaan, nee sorry maar dan ga ik gewoon niet...... Normaal gezien heb tijdens eender welk examen best wel vertrouwen erin dat ik het zal halen (of dat nu terecht is of niet  :lol:) en heb k op zo momenten nooit stress.. Maar nu zou k zo erg in de stress schieten dat ik niet meer zou weten waar te beginnen  :silenced:
Tis trouwens een schriftelijk en mondeling onderdeel dus dat bemoeilijk alles ook nog eens....  :roll:

Bedankt voor de lieve tips en steun hoor, maar ik zie dit examen voor tmoment echt niet meer zitten, en daar kunnen jullie niets aan verhelpen  :cry: :huggg:
Kvraag me sowieso af wat dat dan gaat geven volgend jaar als ik zwaar moet blokken en tegelijkertijd van me verwacht wordt door de dag dat ik op 3 honden let  :zot:

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #135 Gepost op: mei 12, 2009, 00:01:47 »
Op kot gaan met Kiara?  :weetniet:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #136 Gepost op: mei 12, 2009, 00:10:57 »
Op kot gaan met Kiara?  :weetniet:

In maastricht op kot met een stamboomloze amstaff  :whoea:
Wel lief van je dat je wil proberen helpen  :yes: Maar de unief is 10 minuutjes rijden van waar ik woon, dan is op kot gaan geld weggooien, zeker aangezien hier vorig jaar pas een hele studio voor mij en Kiara ge

Offline prada2026

• warme hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #137 Gepost op: mei 12, 2009, 00:15:34 »
Studeer dan tot waar je kunt en doorneem de rest!
Je kunt nooit weten, mss krijg je hoofdzakelijk vragen uit het deel dat je wel kent! En dan ben je er sowieso door!
heb daar ook meermaals chance mee gehad!

En wat rustig studeren betreft... zet de honden apart en ga mss naar de bibliotheek om te studeren! Of een ander plaatsje waar je echt rustig zit!

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #138 Gepost op: mei 12, 2009, 00:22:03 »
Studeer dan tot waar je kunt en doorneem de rest!
Je kunt nooit weten, mss krijg je hoofdzakelijk vragen uit het deel dat je wel kent! En dan ben je er sowieso door!
heb daar ook meermaals chance mee gehad!

En wat rustig studeren betreft... zet de honden apart en ga mss naar de bibliotheek om te studeren! Of een ander plaatsje waar je echt rustig zit!

Ja ik wilde morgen proberen naar de UB (universiteitsbiblio theek) te gaan om te studeren, maar hangt er echt vanaf hoe k me morgen voel..
Eens ik

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #139 Gepost op: september 30, 2009, 16:08:17 »
Ik had net weer iets voor waardoor ik meteen aan dit topic moest denken  :doh:
Ik was aan het wandelen met Gillian en ze liep erg flink aan mijn linkerkant. De leiband had ik vast met mijn rechterhand. Aangezien zij de hond is waar mijn vriend vooral mee traint, heeft ze meestal de neiging om totaal niet naar mij te luisteren maar nu deed ze het fantastisch, de lijn hing helemaal slap... Dus op een gegeven moment trap ik met mijn rechtervoet op de slappe leiband waardoor Gillian omlaag getrokken wordt en ik had nog niet goed door wat er gebeurde dus ondertussen ging mijn linkervoet al naar voor om verder te wandelen. KNAL tegen Gillian haar kopje natuurlijk  :oops: :muur: Je zou voor minder niet meer luisteren naar mij  :doh:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal