collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het grote ik ben verliefd op een asielhond of herplaatser topic :mrgreen:  (gelezen 106830 keer)

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote ik ben verliefd op een asielhond of herplaatser topic :mrgreen:
« Reactie #960 Gepost op: augustus 23, 2013, 21:47:50 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Argumenten om niet aan kindjes te beginnen hebben we beiden genoeg, we zien zoiets momenteel écht niet zitten. Hoe meer we ons verdiepen in het welzijn van de planeet hoe minder we het willen.

:yes: :yes:  Wij hebben wel kids, 23 jaar geleden op toch wat latere leeftijd besloten (was 30 toen de 1ste geboren werd), toen was het allemaal nog niet zo heftig met de planeet en de overbevolking.  Als onze jong-adolescenten nu over kids spreken, tja, ze moeten hun goesting doen uiteraard, maar we raden het sterk af.  :weetniet:

Maar hij heeft wel zo iets van wat als we toch van gedacht zouden veranderen, dat gaat toch niet met 3 hondjes in ons rijhuisje... En als wij een hondje nemen da's een even belangrijke keuze als een kindje.
Je kan altijd van gedacht veranderen (iedereen verandert wel eens van gedacht), dan moet je je gewoon goed organiseren ...  In the meantime ...

Offline Lila

• hondenvriend pro
  • *
  • 1675 HV-Punten
« Reactie #961 Gepost op: augustus 23, 2013, 22:01:26 »
Ai ai, ik had niet in dit topic mogen kijken ... maar het is zover ... ik ben ook verliefd!
Ik kwam hem enkele pagina's terug tegen: http://www.pets.be/dierenasielen/rescue-dogs/hond/rottweiler/baltazar/115706
Altijd al graag een 'vodweiler' gewild...  :wub:
Het zal alleszins nog een hele tijd duren, een derde komt er niet en onze 2 watjes zijn trouwens bang van zo'n grote brede honden.   :vuistje:

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #962 Gepost op: augustus 23, 2013, 22:58:47 »
:yes: :yes:  Wij hebben wel kids, 23 jaar geleden op toch wat latere leeftijd besloten (was 30 toen de 1ste geboren werd), toen was het allemaal nog niet zo heftig met de planeet en de overbevolking.  Als onze jong-adolescenten nu over kids spreken, tja, ze moeten hun goesting doen uiteraard, maar we raden het sterk af.  :weetniet:
Je kan altijd van gedacht veranderen (iedereen verandert wel eens van gedacht), dan moet je je gewoon goed organiseren ...  In the meantime ...

:yes:

Ik wéét gewoon dat er een derde gaat komen, en mijn vriend spreekt ook over 'als er dan een derde komt'. 't is nu nog wachten op de moment dat hij er ook 100% achter staat hé... Zeker nu alles met Boogie beter en beter begint te gaan (met zijn uitvalgedrag dat hij had) zie ik dat de moment er stilletjes aan komt.

Maar bij 3 zal het wel ophouden hier, we wonen niet op een boerenhof (jammergenoeg), maar in een bescheiden rijwoningske, dus het moet te doen blijven  :mrgreen:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #963 Gepost op: augustus 24, 2013, 14:40:54 »

Ik wéét gewoon dat er een derde gaat komen, en mijn vriend spreekt ook over 'als er dan een derde komt'. 't is nu nog wachten op de moment dat hij er ook 100% achter staat hé... Zeker nu alles met Boogie beter en beter begint te gaan (met zijn uitvalgedrag dat hij had) zie ik dat de moment er stilletjes aan komt.

Maar bij 3 zal het wel ophouden hier, we wonen niet op een boerenhof (jammergenoeg), maar in een bescheiden rijwoningske, dus het moet te doen blijven  :mrgreen:

't is dus gewoon een kwestie van tijd  :lol: :lol: :thumbs:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #964 Gepost op: augustus 25, 2013, 02:08:42 »
 :tongetje: tedoeme Linsay zeg... Duitse doggen zijn normaal totaal mijn ras niet, maar die blik van de hondenneuzen-madam  :wub: en tis dan nog een teef ook. Normaal val ik altijd voor reuen, wat sowieso niet echt een optie is met het testosteron die hier al loopt...

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #965 Gepost op: augustus 25, 2013, 10:51:43 »
't is dus gewoon een kwestie van tijd  :lol: :lol: :thumbs:

Soms gaat tijd te snel... en soms kan het niet rap genoeg gaan  :mrgreen: neenee ik moet geduld hebben, als er een hondje komt is dat niet eender welk, we moeten bij elkaar passen.

:tongetje: tedoeme Linsay zeg... Duitse doggen zijn normaal totaal mijn ras niet, maar die blik van de hondenneuzen-madam  :wub: en tis dan nog een teef ook. Normaal val ik altijd voor reuen, wat sowieso niet echt een optie is met het testosteron die hier al loopt...

En heb je nog een plaatsje voor haar?  :pray: :mrgreen:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #966 Gepost op: augustus 25, 2013, 12:20:08 »
Tis een reu  :muur:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #967 Gepost op: augustus 25, 2013, 12:21:01 »
Nog steeds... Na al die jaren, nog altijd hopeloos verliefd op scotty  :cryblue:

Was opvang maar mogelijk  :muur: Men ventje... Na zoveel jaren in het asiel, nog altijd geen plekje pfff

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #969 Gepost op: augustus 25, 2013, 14:30:42 »
Nog steeds... Na al die jaren, nog altijd hopeloos verliefd op scotty  :cryblue:

Was opvang maar mogelijk  :muur: Men ventje... Na zoveel jaren in het asiel, nog altijd geen plekje pfff

Scotty én Rufus  :wub: :wub: :wub:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #970 Gepost op: augustus 25, 2013, 15:29:21 »
Ik wil dat dit topic wordt afgesloten  :hmpf: :mrgreen:

door onderstaand verhaal te lezen (arme stakkerd), nog wat verder op de site gaan neuzen en dan kwam ik nog duitse staanders tegen

deze  :loved:
http://dierenasielgenk.be/posts/captain/

Ik vermoed dat omwille van de publiciteit (op facebook ook) deze wel snel geadopteerd zal zijn. De andere duitse staanders zitten er al een tijd.
http://dierenasielgenk.be/posts/dino-blijft-mensen-vertrouwen/

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #971 Gepost op: augustus 25, 2013, 21:22:30 »
Ocharme, Dino!

Deze zijn wel schattig:
http://www.pets.be/dierenasielen/dierenasiel-dieren-zonder-dak/hond/mix-duitse-herderpups/hobo-en-hancock/132651

(maar geen goed asiel dacht ik (en dat merk je idd ook aan het aantal pups))

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #972 Gepost op: augustus 25, 2013, 22:24:31 »
Jaja hier kriebelt het in de buik ze.

Bij wie nog?  :mrgreen:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #973 Gepost op: augustus 25, 2013, 23:49:44 »
Ik wil dat dit topic wordt afgesloten  :hmpf: :mrgreen:

door onderstaand verhaal te lezen (arme stakkerd), nog wat verder op de site gaan neuzen en dan kwam ik nog duitse staanders tegen

deze  :loved:
http://dierenasielgenk.be/posts/captain/

Ik vermoed dat omwille van de publiciteit (op facebook ook) deze wel snel geadopteerd zal zijn. De andere duitse staanders zitten er al een tijd.
http://dierenasielgenk.be/posts/dino-blijft-mensen-vertrouwen/

Ik wou dat ik de Euro-millions won !! direct met pensioen !   Al die oude honden toch !!! die verdienen toch een warm mandje !!  En dan Dino, een warm mandje en lekker eten !!!    Gewoon een oude hond mogen zijn, gepaste voeding en een warm plekje, zoals we dat ook aan onze ouders en grootouders gunnen.  Man, man ... ik heb nog zoveel jaren te gaan voor mijn pensioen  :muur: :muur:  Als ik de regering mag geloven geraak ik nooit aan mijn pensioen, ze stellen het altijd maar uit !  en zeggen dat ze zoveel werklozen zijn die de hele dag tijd hebben  :muur: :muur:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #975 Gepost op: augustus 26, 2013, 12:23:51 »
Tis een reu  :muur:

Oef dan moet ik zelfs niet twijfelen.. Sowieso komt er hier niet direct wat bij. De boel is nu stabiel, ze mogen allemaal nog wat volwassener worden.. En er is er eentje die zn ballen nog kwijt moet, maar dat ligt gevoelig bij de wederhelft  :mrgreen:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #976 Gepost op: augustus 26, 2013, 12:25:21 »
Oef dan moet ik zelfs niet twijfelen.. Sowieso komt er hier niet direct wat bij. De boel is nu stabiel, ze mogen allemaal nog wat volwassener worden.. En er is er eentje die zn ballen nog kwijt moet, maar dat ligt gevoelig bij de wederhelft  :mrgreen:
:thumbs: Kzou er ook gn reu bij steken ze  :vuistje:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #977 Gepost op: augustus 26, 2013, 13:08:17 »

:vuistje: :vuistje:

Offline Bloem

• hondenvriend pro
  • *
  • 2031 HV-Punten
  • Loves animals
« Reactie #978 Gepost op: augustus 28, 2013, 19:22:38 »

Buh! 't Is niet dat jullie hondjes groot zijn hé, voor zo'n miniding is er toch wel nog een plaatsje in jullie huis?  :mrgreen:
Ik wil ook wel graag nog een hond erbij, maar als mag het wellicht toch nooit van ons mama, ik zie het zelf eigenlijk ook niet zo goed zitten met 3 mobiele honden.
Ik ben immers alleen om met mijn honden te gaan wandelen, maar kan me niet inbeelden hoe ik hier met 3zou moeten wandelen? De dag dat Tessy niet meer mee kan op haar dagelijkse wandeling of ik verhuisd ben, zal ik echt uitkijken naar een nieuwe hond.
Voorlopig schaaf ik mijn kennis bij over de rassenwereld  :mrgreen:
Maar 1 ding ben ik zeker, deze keer ga ik voor een herder!   :thumbs:
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn.

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #979 Gepost op: augustus 28, 2013, 19:36:18 »
Ja alleen zou ik dat ook niet zien zitten! Toch benieuwd wat voor herder dat zal worden dan, maar nog ff geduld dus  :mrgreen:

Idd, een mini mag er hier dus nog bij. Maar groter dan Klio zal vrees ik niet gebeuren. We wonen daar gewoon niet groot genoeg voor.

En seg, Boogie is toch zo klein niet  :hmpf: :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal