collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het grote ik ben verliefd op een asielhond of herplaatser topic :mrgreen:  (gelezen 106993 keer)

Offline Liesel

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote ik-ben-verliefd-op-een-asielhond-of-herplaatser-topic :mrgreen:
« Reactie #120 Gepost op: januari 11, 2011, 15:27:37 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit

http://www.pets.be/spaanse-honden-nood-pup-kruising-doc-67188

Zo'n schattig ventje

:shock: :shock: :shock:
 :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Ik heb vannacht gedroomd van Fikser de vizsla....  :doh:

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #121 Gepost op: januari 11, 2011, 15:33:30 »
Goh, dan komt gij binnenkort gewoon mee wandelen hier he, zie ik die knappe Nike van u ook es eindelijk in t cht :fuu:

Awel da's nog een goed idee, alleen heb ik dan iemand nodig die Nike kan vasthouden op de achterbank, want haar alleen met de auto meenemen dat hebben we nog niet geprobeerd.  :mrgreen:

Enne miss, de andere 3 hebt ge ook nog altijd nie gezien h  :fuu:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #122 Gepost op: januari 11, 2011, 17:05:20 »
Awel da's nog een goed idee, alleen heb ik dan iemand nodig die Nike kan vasthouden op de achterbank, want haar alleen met de auto meenemen dat hebben we nog niet geprobeerd.  :mrgreen:

Enne miss, de andere 3 hebt ge ook nog altijd nie gezien h  :fuu:

I know, maar die neemt ge nie mee op wandeling dacht ik?  :oops:

HonestEyes is een stadsgenootje van mij he  :wink: zelfs een oud schoolgenootje  :lol:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #123 Gepost op: januari 11, 2011, 17:38:25 »
Bij Nieuwsflash staat het bericht van zijn inbeslagname, het is de tweede tekst op 25-11-2010 
Het zou wel tof zijn moest je morgen langskomen, dan kan je zelf zien hoe de liefde groter wordt met de minuut! Enne...ik vermoed dat jij me nog heel wat tips zou kunnen geven  :fuu:
Maar ik begrijp je gevoel heel goed hoor, ik ben tot onlangs nog nooit in een asiel geweest, om net dezelfde reden...  :wink:

Ben daarnet toch maar wezen kijken. De bloeduitslag is nog niet binnen, maar ik hoop dat het snel het geval is, want hij heeft een wondje bij op zijn neus en hij draait rondjes en dat vind ik nooit een goed teken.

De andere Dober die er zit heeft volgens mij iets aan zijn oog, maar ik kon niet veel vragen want vandaag waren ze niet zo behulpzaam. :mrgreen:

I know, maar die neemt ge nie mee op wandeling dacht ik?  :oops:

HonestEyes is een stadsgenootje van mij he  :wink: zelfs een oud schoolgenootje  :lol:

Bo neem ik inderdaad nog maar zelden mee op wandeling omdat ze dat precies niet meer graag doet, Bruno, tja da's het wandelmaatje van Theo h en Baya da's een slentergat ook niet evident als andere honden willen doorstappen.
En Nike moet gewoon nog leren wandelen h  :doh:

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #124 Gepost op: januari 11, 2011, 18:27:40 »
Ik had het helemaal zitten voor Dudu ...

... die vandaag een fantastische thuis gevonden heeft !

Ook Snoopy vind ik super

Offline HonestEyes

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #125 Gepost op: januari 11, 2011, 21:43:04 »
Ben daarnet toch maar wezen kijken. De bloeduitslag is nog niet binnen, maar ik hoop dat het snel het geval is, want hij heeft een wondje bij op zijn neus en hij draait rondjes en dat vind ik nooit een goed teken.

De andere Dober die er zit heeft volgens mij iets aan zijn oog, maar ik kon niet veel vragen want vandaag waren ze niet zo behulpzaam. :mrgreen:

Oh jammer dat ik je niet gezien heb!
Ja idd hij blijft maar draaien, tot als je bij hem het hok ingaat, dan blijft hij desnoods een uur stokstijf staan genieten,als je weggaat vind hij echt niet leuk. Ik merk het ook als we even buiten geweest zijn, wil hij er echt niet meer in. Nog heel eventjes, daarna gaat hij voor de rest van zijn leven nooit nog een hok van dichtbij zien.
Het is dan ook nogal een drukte daar h, voor de honden, maar vooral voor degenen die er werken. Daarom dus dat ze soms weinig tijd hebben, en bezoekers even moeten wachten voor ze geholpen kunnen worden... Maar als je dan weet wat die allemaal aan hun hoofd hebben, en ziet hoe ze de hele dag rondcrossen, om al het werk gedaan te krijgen, amai hoor!
Die andere Dob, met zijn dikke oog, dat heb ik gisteren al gemeld bij 1 vd medewerkers, geen 2 minuten later zat hij al in de DA-praktijk, dus geen zorgen, ze worden echt goed opgevolgd.
Tip voor als je nog eens langsgaat: neem koekjes mee om uit te delen, zo maak je op korte tijd een hele hoop nieuwe vriendjes!En je hebt ze weer even blij gemaakt...Vingers wel goed bijhouden uiteraard!  :mrgreen:
@Sofieketje: ja waar is de tijd naartoe, veel te lang geleden! (hoewel ik nog steeds niet het gevoel heb dat ik nu volwassen ben ofzo  :dance: )

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #126 Gepost op: januari 11, 2011, 21:47:56 »
Tip voor als je nog eens langsgaat: neem koekjes mee om uit te delen, zo maak je op korte tijd een hele hoop nieuwe vriendjes!En je hebt ze weer even blij gemaakt...Vingers wel goed bijhouden uiteraard!  :mrgreen:

Pff kzou dat echt niet kunnen he, kzou elke avond ziek in men bed liggen dan  :? Khad al zo'n moeite met Laika die bij Loekie in opvang zat :oops:
 :respect: voor u dus, dat ge het wl kunt!!

@Sofieketje: ja waar is de tijd naartoe, veel te lang geleden! (hoewel ik nog steeds niet het gevoel heb dat ik nu volwassen ben ofzo  :dance: )
Als ik u gerust mag stellen: binnen 2 jaar hebt ge dat gevoel nog altijd niet hoor  :whoea:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #127 Gepost op: januari 11, 2011, 23:54:44 »
Oh jammer dat ik je niet gezien heb!
Ja idd hij blijft maar draaien, tot als je bij hem het hok ingaat, dan blijft hij desnoods een uur stokstijf staan genieten,als je weggaat vind hij echt niet leuk. Ik merk het ook als we even buiten geweest zijn, wil hij er echt niet meer in. Nog heel eventjes, daarna gaat hij voor de rest van zijn leven nooit nog een hok van dichtbij zien.
Het is dan ook nogal een drukte daar h, voor de honden, maar vooral voor degenen die er werken. Daarom dus dat ze soms weinig tijd hebben, en bezoekers even moeten wachten voor ze geholpen kunnen worden... Maar als je dan weet wat die allemaal aan hun hoofd hebben, en ziet hoe ze de hele dag rondcrossen, om al het werk gedaan te krijgen, amai hoor!
Die andere Dob, met zijn dikke oog, dat heb ik gisteren al gemeld bij 1 vd medewerkers, geen 2 minuten later zat hij al in de DA-praktijk, dus geen zorgen, ze worden echt goed opgevolgd.

Ik weet natuurlijk ook wel dat ze het druk hebben, maar het is een tijdje beter geweest, zelfs als ze het druk hadden maakten ze toch tijd hoor.  :wink:
Nu ik ben wel blij dat ik de 2 dobers gezien heb en  :thumbs: dat ze al naar de andere dober zijn oog laten kijken hebben, ik hoop dat het snel geneest.  :pray:
Maar toch ga ik er beter niet te veel naartoe want zeker met Dobers heb ik het supermoeilijk. Maar hier kan er echt gene bij  :mrgreen: en al zeker geen Doberreu.  :doh:
Ooit vang ik er nog wel op, maar eerst zorgen dat die 4 hier nu de beste zorgen krijgen en dan zien we wel.  :fuu:

Offline Sonic

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #128 Gepost op: januari 12, 2011, 00:24:40 »

Ik vraag me af wat er gebeurd is met die Berner Sennen, overlaatst geplaatst geweest op plaatsingen particulier, mn ouders hadden interesse voor hun.
Dacht die nu in een gastgezin zaten?

Offline Piet

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 7 HV-Punten
« Reactie #129 Gepost op: januari 12, 2011, 09:18:14 »
Jippie voor Amedee!!!

Hopelijk vindt die lieve schat een nieuwe familie!!

Offline Fanny

• hondenvriend pro
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #130 Gepost op: januari 22, 2011, 15:57:10 »
Ok, ik heb het ook zitten  :doh:
Ik ga regelmatig es piepen bij Trust, gewoon om te zien hoe het met de hondjes daar gaat en vandaag zag ik Kai :wub:

Moest ik kunnen, ik ging 'm direct halen  :oops:

Offline venijntje13

• *
  • 1221 HV-Punten
« Reactie #131 Gepost op: januari 22, 2011, 17:37:04 »
Mooi hondje en nog jong, maar ben even gaan kijken op de website en lijkt me niet evident om daar een geschikte thuis voor te vinden. :denk:

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #132 Gepost op: januari 22, 2011, 18:36:42 »
Zal inderdaag niet gemakkelijk zijn. Hier gedraagt hij zich wel heel goed. Is heel speels en braaf. Helemaal niet bang. Maar het is hier dan ook heel rustig qua omgeving.

Offline Fanny

• hondenvriend pro
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #133 Gepost op: januari 22, 2011, 19:42:34 »
Nee, mss niet, maar toch...

Eline, als je 'm es wil testen in een drukke omgeving...  Altijd welkom he  :mrgreen:

Offline VeganCatgirl

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 95 HV-Punten
« Reactie #134 Gepost op: januari 22, 2011, 21:17:07 »
Kino, de podenco, in het asiel van Knokke  :wub: Al twee keer gaan kijken...

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #135 Gepost op: januari 22, 2011, 21:25:13 »
Kino, de podenco, in het asiel van Knokke  :wub: Al twee keer gaan kijken...

Krijg je het ventje niet overtuigd nee ?

Offline VeganCatgirl

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 95 HV-Punten
« Reactie #136 Gepost op: januari 22, 2011, 21:28:46 »
nee :'( ik ben ook een enorme twijfelaar, maar moest hij het zien zitten, zou ik minder twijfelen :)

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #137 Gepost op: januari 23, 2011, 10:07:31 »
Taran bij ons in het asiel is mijn grote nieuwe liefde, hij is opgehaald wegens verwaarlozing en was eerst heel angstig van mensen en heeft een paar keren naar mij gehapt uit angst, ik heb hem dan kunnen apart steken van de anderen en z'n vertrouwen groeit met de dag!
Hij bleef eerst stokstijf staan als iemand hem wou aaien of meenemen op wandeling maar nu gaat hij al met mensen die hij voordien niet kende mee op wandeling en laat hij zich door iedereen aaien, 's morgens loopt hij mee met mij, hij volgt me overal, ik heb hem al leren zitten en aaaaaaah doet zo'n deugd als je dat kunt bereiken met zo'n dier!

Moest ik nog plaats hebben en genoeg tijd... hij was hier zo welkom maarja... ik moet een beetje m'n grens kennen

Dus hoop ik dat de perfecte adoptant gauw langskomt voor mijn lieve Taran

Zie da kopke, instant liefde toch??

I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline venijntje13

• *
  • 1221 HV-Punten
« Reactie #138 Gepost op: januari 23, 2011, 11:50:25 »
Ooh, zo'n schattig manneke seg! :wub:
Hoe groot is hij? Hij heeft vanuit dit standpunt wel iets aussie-achtig vind ik.

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #139 Gepost op: januari 23, 2011, 12:43:50 »
Ooh, zo'n schattig manneke seg! :wub:
Hoe groot is hij? Hij heeft vanuit dit standpunt wel iets aussie-achtig vind ik.

Een aussie zie ik er niet meteen in, 't is gewoon een rasecht vuilbakkie  :mrgreen: hij is relatief klein hoor, is soms moeilijk te zien h op foto, Hij is een slagje groter dan een Jack (maarja daar heb je dan ook weer grotere en kleinere in, moeilijk hoor  :doh: :oops:)
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal