collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het grote ik ben verliefd op een asielhond of herplaatser topic :mrgreen:  (gelezen 106427 keer)

1 lid en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sepke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote ik-ben-verliefd-op-een-asielhond-of-herplaatser-topic :mrgreen:
« Reactie #100 Gepost op: januari 10, 2011, 00:25:54 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik vind Storm uit het asiel van Zwevegem superknap.

Offline Lauren

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 16 HV-Punten
    • I told you so blog

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #102 Gepost op: januari 10, 2011, 00:38:40 »
Oooohhhhhhh :wub:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #103 Gepost op: januari 10, 2011, 01:47:04 »
oh dat pupje :wub:

en dan nog dooik kan hier al meteen goed nieuws zetten, Maggie is geplaatst  :dance:
http://www.pets.be/dierenasiel-dieren-zonder-dak-newfoundlander-met-hartzeer-maggie-senior-66739
en dan nog door iemand van het newfoundlander-forum dus kan ik haar nog een beetje volgen  :) Ze wordt al goed verzorgd  :thumbs:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #104 Gepost op: januari 10, 2011, 01:56:27 »
Ik ben al heel lang verliefd op Tequila van Sighthounds2save.. Maar hier mogen voorlopig geen honden meer bij  :oops:

Offline Ilse23

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 214 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: januari 10, 2011, 12:31:10 »
@ sofieketje:
Ik heb momenteel al 2 dalmatiers van 3 en 7. Ik werk fulltime in Brussel en woon alleen enne mijn grootste probleem is dat mijn ouders mij zouden de nek omwringen als ik er nog eentje durf in huis halen...
Alst aan mij lag, lag hij al in z'n nieuwe mand bij mij...  :roll:

Offline Tara 001

• warme hondenvriend
  • *
  • 158 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #106 Gepost op: januari 10, 2011, 14:34:03 »
ik heb dat enorm vaak.
Maar *zucht* ik kan ze niet allemaal helpen he.

Zou het niet beter zijn moesten de mensen er eens goed bij stilstaan wat er allemaal bij komt kijken om een hond te kopen , en  er voor te zorgen DAGELIJKS . Het probleem zou volgens mij veel minder zijn. Je kan bepaalde situaties nooit voorkomen natuurlijk,zoals sterfgevallen of echtscheidingen of mensen die te oud zijn om er voor te zorgen. Het is niet zoals een TV of zo dat je aan & uit zet als het JOU past !!    :cry:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #107 Gepost op: januari 10, 2011, 14:36:32 »
ik heb dat enorm vaak.
Maar *zucht* ik kan ze niet allemaal helpen he.

Zou het niet beter zijn moesten de mensen er eens goed bij stilstaan wat er allemaal bij komt kijken om een hond te kopen , en  er voor te zorgen DAGELIJKS . Het probleem zou volgens mij veel minder zijn. Je kan bepaalde situaties nooit voorkomen natuurlijk,zoals sterfgevallen of echtscheidingen of mensen die te oud zijn om er voor te zorgen. Het is niet zoals een TV of zo dat je aan & uit zet als het JOU past !!    :cry:

Is waar, heb dat ook al veel gedacht. Er zijn gevallen waarbij het echt nodig is, maar moesten die impulsaankopen, die ze nadien wegdoen al wegvallen hé. Het zou al veel schelen.

Offline HonestEyes

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #108 Gepost op: januari 11, 2011, 01:09:45 »
Hier is het mij op korte tijd in het asiel al vaak overkomen, vooral dan degenen die qua karakter op mijn overleden maatje lijken, ook qua uiterlijk val ik voor wijze blikken zoals de hare!
Eentje kan ik gewoonweg niet weerstaan, een Dobermann(eke) van 2 jaar oud. Het beestje weegt ocharme 18 kilo (is in beslag genomen) en heeft dan onlangs ook nog een maagkanteling gehad.
Eerst heb ik het nog proberen tegen te houden, maar ach wij hebben een leeg nest, en hij heeft er dringend eentje nodig dusss...als alles goed gaat komt hij binnenkort naar ons! Het is allemaal nog even afwachten, morgen wordt zijn bloed nagekeken, hopen dat het resultaat positief is en hij mee mag... Maar genoeg over mijn kleine prins, als het goed is krijgt hij dus binnenkort een warme thuis (en zijn eigen topic ;-)
De andere honden waar ik een zwak voor heb, dat worden er alsmaar meer, maar idd je kan ze niet allemaal in huis nemen...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #109 Gepost op: januari 11, 2011, 01:19:18 »
Hier is het mij op korte tijd in het asiel al vaak overkomen, vooral dan degenen die qua karakter op mijn overleden maatje lijken, ook qua uiterlijk val ik voor wijze blikken zoals de hare!
Eentje kan ik gewoonweg niet weerstaan, een Dobermann(eke) van 2 jaar oud. Het beestje weegt ocharme 18 kilo (is in beslag genomen) en heeft dan onlangs ook nog een maagkanteling gehad.
Eerst heb ik het nog proberen tegen te houden, maar ach wij hebben een leeg nest, en hij heeft er dringend eentje nodig dusss...als alles goed gaat komt hij binnenkort naar ons! Het is allemaal nog even afwachten, morgen wordt zijn bloed nagekeken, hopen dat het resultaat positief is en hij mee mag... Maar genoeg over mijn kleine prins, als het goed is krijgt hij dus binnenkort een warme thuis (en zijn eigen topic ;-)
De andere honden waar ik een zwak voor heb, dat worden er alsmaar meer, maar idd je kan ze niet allemaal in huis nemen...

Super  :thumbs:

Enne, zit er dan geen wandelingetje in met mijn Kiara hier in de buurt??  :fuu:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: januari 11, 2011, 02:04:45 »

Over welke Dober gaat het, ja, ik blijf er een zwak voor hebben.

En deze zou perfect in mijn roedeltje passen denk ik, maar ik heb gezworden dat er gene meer bijkomt, dus hopen dat Pollo snel geadopteerd wordt.

http://dogsinneed.nl/index.php/adoptiehonden-uit-la-linea?start=3

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #111 Gepost op: januari 11, 2011, 02:25:23 »

Ik ben het hart, mijn vriend het verstand!
Anders zou hij hier al lang zijn.

Amedee vertrekt normaal vrijdag naar zijn nieuwe thuis :pray: :dance:

Offline HonestEyes

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #112 Gepost op: januari 11, 2011, 03:06:46 »
@ Sofieketje: jazeker! Eens zijn conditie wat beter is wel, want jammer genoeg is hij momenteel nog een soort van wandelend geraamte, en kan hij dus nog geen flinke wandelingen aan. Kiara zal nogal raar kijken als we na 10 minuten al naar huis gaan :zot:
@nance: zijn naam is Yorka  :roll:, hij krijgt er dus een nieuwe... Voorlopig zit hij nog in Sint-Truiden. Nogmaals: :clap: voor die mensen, want zonder hun was hij er nu niet meer geweest!

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: januari 11, 2011, 03:18:52 »
Oepsik vind hem niet op de site, als ik het karakter nu had hé dan sprong ik morgen eens binnen in het asiel, maar da's gewoon niet goed voor mijn hartje  :fuu:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #114 Gepost op: januari 11, 2011, 03:21:30 »
@ Sofieketje: jazeker! Eens zijn conditie wat beter is wel, want jammer genoeg is hij momenteel nog een soort van wandelend geraamte, en kan hij dus nog geen flinke wandelingen aan. Kiara zal nogal raar kijken als we na 10 minuten al naar huis gaan :zot:

Laat dat kereltje idd maar eerst op zen positieven komen, da komt wel goed  :thumbs:
(en dan kunnen we nog eens lekker bijroddelen over den athené he  :mrgreen:)

Oepsik vind hem niet op de site, als ik het karakter nu had hé dan sprong ik morgen eens binnen in het asiel, maar da's gewoon niet goed voor mijn hartje  :fuu:
Goh, dan komt gij binnenkort gewoon mee wandelen hier he, zie ik die knappe Nike van u ook es eindelijk in t écht :fuu:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline HonestEyes

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #115 Gepost op: januari 11, 2011, 05:33:13 »
Bij Nieuwsflash staat het bericht van zijn inbeslagname, het is de tweede tekst op 25-11-2010 
Het zou wel tof zijn moest je morgen langskomen, dan kan je zelf zien hoe de liefde groter wordt met de minuut! Enne...ik vermoed dat jij me nog heel wat tips zou kunnen geven  :fuu:
Maar ik begrijp je gevoel heel goed hoor, ik ben tot onlangs nog nooit in een asiel geweest, om net dezelfde reden...  :wink:

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #116 Gepost op: januari 11, 2011, 14:18:55 »
Bij Nieuwsflash staat het bericht van zijn inbeslagname, het is de tweede tekst op 25-11-2010 
Het zou wel tof zijn moest je morgen langskomen, dan kan je zelf zien hoe de liefde groter wordt met de minuut! Enne...ik vermoed dat jij me nog heel wat tips zou kunnen geven  :fuu:
Maar ik begrijp je gevoel heel goed hoor, ik ben tot onlangs nog nooit in een asiel geweest, om net dezelfde reden...  :wink:

Nope ik ga niet naar het asiel  :muur:, zou Jorka zelf al zo gaan halen (ik had de foto beter niet gezien :mrgreen:).
Ik kan alleen maar zeggen dat ik denk dat je daar een super hond aan gaat hebben. Een dober is verschrikkelijk dankbaar en als ik zie wat hij tot nu toe meegemaakt heeft ga je niet weten wat een sloef (naar zijn nieuwe baasje toe hé) je in huis haalt.
Ben niet echt de goeie persoon om tips te geven hoor, mijn honden luisteren geen snars  :mrgreen:
Maar als je meer naar de zomer eens een wandelingetje of zo wil doen, dat zie ik zeker zitten.
Ik weet trouwens niet vanwaar je bent, zelf ben ik dus van Sint-Truiden, maar dat had je al door waarschijnlijk.

Offline Zoah

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 81 HV-Punten

You can not save all the dogs in the world, but you can save the world of one dog.

Offline mama

• hondenvriend pro
  • *
  • 250 HV-Punten
« Reactie #118 Gepost op: januari 11, 2011, 15:11:46 »

JOEPIE !!!!
Die flinke jongen verdient dat !

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #119 Gepost op: januari 11, 2011, 15:18:31 »
super  :thumbs:

fantastisch  :thumbs: Die jongen heeft al lang genoeg bij u gezeten dus hopelijk krijg hij ook effectief een permanente thuis vrijdag

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal