Ik wil ook dat quiche met zalm receptje Kan iemand me dat effe pb'en of gewoon hier effe neerzetten?Bedankt alvast!
Idem hier
Piep eens op pagina 6
Zou de smaak van de prei niet beter zijn als je die bakt?
Ik wil is rijsttaart maken.Doe ik gewoon mijn rijstpap in een kruimeldeegbodem? En zo de hele baktijd? Of is dat te lang?
ook lekker: spek en brocolli of asperges en zalm (het zalm en prei recept komt denk ik nog onrechtstreeks van mij )Asperges dan wel goed laten uitlekken en in stukjes snijden
Rijsttaartje koopt 2 dozen bosto rijst met vanilie, een bladerdeeg bodem.je opent die blikken , doet er een zakje vaniliesuiker bij , een beetje vaniliepappoeder, melk en bloem en een eitje , alles goed roeren , als het te slap is nog bloem bij doen.bakken in de oven 180 graden ongeveer 1 uurtje
Ik maak verse rijstpap Maar ik bedoelde dus: moet die rijstpap van begin af aan mee op de deegbodem, of heeft die een andere baktijd?
ik heb dat ook eens gemaakt en eerst men deeg wat laten voorbakken en dan pas de rijstpap erin
Keej, thanks
Dit recept heb ik toen gebruikt:http://jerryke.be/recept?id=2257 maar dus met het enige verschil dat de taartbodem al wat gebakken was