collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: gerbils  (gelezen 3818 keer)

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: gerbils
« Reactie #40 Gepost op: oktober 03, 2013, 16:47:38 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
feit dat ratten niet fris ruiken.mijn vriendin had vroeger een rat,en je kon dat direct ruiken toen je binnenkwam  :silenced:
ook al zijn dat toffe beesten,maar da is toch nie mijn ding en zou hier ook nooit in huis komen.

kijk al echt uit naar de komst van de 2 mannen.als er tussen zitten tenminste  :vuistje:

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
« Reactie #41 Gepost op: oktober 07, 2013, 14:10:49 »
ben hier aan het uitvogelen hoe ik mijn kooi( 60cm x 35cm) op mijn aquarium (60cm x 30cm) kan laten passen!!! ik heb dus aan de bovenkant een opening van 5 cm die ik moet overbruggen.ik ga dus eerst een frame maken welke groter is dan de bak,maar welk materiaal is gerbil-proof???
ik ben bang dat als ik hout ga nemen het binnen de kortste keren weg gaat zijn... heb hier nog houtcomposiet latten liggen van rond onze vijver filterbak,maar is da sterk genoeg en onschadelijk als ze daar aan beginnen knagen?
plexiglas kan ik nie nemen,kan daar geen frame van maken en andere stukken op monderen,tenzij dat je ze kleeft,maar 'k vertrouw da ook nie...

kga sebiet eens zien in de doe-het-zelf zaak als de mini wakker is  :denk:

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
« Reactie #42 Gepost op: november 18, 2013, 09:28:20 »
gisteren zijn de nieuwe bewoners gearriveerd,met dank aan Little wolves  :dance: :bow:

't zijn echt lievekes,en van niks bang.stond ervan versteld dat ze zo rap op uw hand komen zitten als je iets in hun kooi doet. alleen komen ze overdag niet veel uit.ze zitten heel veel in hun labyrint.deze nacht zijn ze wel heel actief geweest.gans hun zandbak is leeggemaakt  :vuistje: da hoek'toilet' is dus nie ideaal.zal iets anders moeten uitvinden waar het zand wel in blijft.als ze er nu in gaan rollen vliegt het alle kanten uit,en ze gaan er nogal veel in op nen dag  :lol: hun behoefte doen ze netjes vóór hun zandbakje  :lol:
ben curieus welke avonturen we ermee gaan beleven

hier zijn ze dan

Yukon is telkens van de partij als hij ze ook maar hoort! moest hij kunnen hé... :vuistje:

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #43 Gepost op: november 18, 2013, 12:57:53 »
zalige kooi!!!! die zitten daar goed  :yes:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
« Reactie #44 Gepost op: november 18, 2013, 13:08:00 »
vraag me wel 1 iets af.de grijze zit constant aan het achterste van de beige man te snuffelen en begint er dan op te kloppen en te jagen.ze staan dan op hun achterpoten en bijten precies naar elkaar.soms hoor je ze piepen.meestal legt de beige zich dan op zijn rug en laat de grijze hem ook verder gerust.maar ze kunnen dus niet met 2 op 1 plaats zijn.niet in de etensbak,niet in de zandbak...enigste plaats waar ze knus samen zijn is in hun houten huis :denk:

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #45 Gepost op: november 18, 2013, 13:22:42 »
Oei, dat gedrag heb ik nog maar 1 keer gezien bij mijn gebrilbroers die ik had: toen waren ze al heel oud en mss was de ene ziek of zwakker, want de volgende ochtend bleek dat de 'jager' de 'vluchter' had doogebeten  :cry: ik had dat helemaal niet verwacht want de vluchter deed niet moeilijke n ze vochten dus helemaal niet. MAAR: het was nog anders hoor, ze zaten ook niet meer knus samen... ik vermoed dat er ene ziek of zwak geworden was, ze waren ongeveer 4 jaar al op dat moment.

Ze waren voordien onafscheidelijk en had ze nooit ruzie weten maken.

Verder ken ik niet veel van gerbils koppelen e.d. omdat ik 2 broertjes had...

Hopelijk weet iemand anders hier meer over dat gedrag  :denk:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
« Reactie #46 Gepost op: november 18, 2013, 13:29:32 »
't zijn ook broertjes.
ik ga het ff aankijken,'t is niet zo dat ze echt doorbijten volgens mij.of het spelen is weet ik niet.'k zou het eens moeten filmen  :mrgreen:
verder hoor je ook regelmatig geroffel van de grijze,'t is ne paté blijkbaar  :mrgreen:
maar wel een schatje  :yes:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal