collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Expeditie Robinson  (gelezen 8447 keer)

Offline Sarah B

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2051 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson
« Reactie #160 Gepost op: december 07, 2010, 21:09:57 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Allé, Regina heeft het gewonnen. Ik ben wel blij want ik vond het een sympathieke. :lol:

Alleen vond ik de finale wel stom, ik had verwacht dat ze nog een proef zouden moeten doen (allé, nog een proef gedaan hadden op het eiland), en dat de winnaar van die proef de winnaar van de expeditie zou zijn.
Maar dat de andere deelnemers gewoon moeten stemmen had ik dus niet verwacht en vond ik stom! :muur:

Offline Jakary

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 43 HV-Punten
  • You make it all worthwhile <3
« Reactie #161 Gepost op: december 07, 2010, 21:12:11 »
Hier dezelfde mening: wat een ontgoocheling, die finale!
Een stomme stemming  x aantal maanden nadat ze terug zijn van dat eiland, hoe belachelijk  :muur:
Pfff, dat ik daarvoor wakker gebleven ben  :roll:
~You are the earth beneath my feet, you are my gravity~

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #162 Gepost op: december 07, 2010, 21:26:44 »
Vond het ook superstom  :muur: Had echt verwacht dat ze een proef moesten doen  :weetniet: Nu ja, das ook de eerste en laatste keer geweest dat we dat gevolgd hebben  :hmpf:
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline ells

• hondenvriend pro
  • *
  • 1001 HV-Punten
« Reactie #163 Gepost op: december 07, 2010, 22:47:18 »
Voor mij had Tatiana mogen winnen.Zij werd elke keer weggestemd en heeft zich elke keer teruggevochten,zij heeft werkelijk alles zelf moeten doen terwijl Regina maar 1 keertje de proef op de balk heeft moeten doen en het toen al behoorlijk moeilijk had.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #164 Gepost op: december 08, 2010, 00:24:46 »
Voor mij had Tatiana mogen winnen.Zij werd elke keer weggestemd en heeft zich elke keer teruggevochten,zij heeft werkelijk alles zelf moeten doen terwijl Regina maar 1 keertje de proef op de balk heeft moeten doen en het toen al behoorlijk moeilijk had.

En dan nog niet zo heel lang geleden een goede nachtrust had en lekker gegeten had. (in het hotel)
Dat heeft Tatiana ook allemaal niet gehad. Het was voor haar in mijn ogen een pak zwaarder.

Offline gotcha

• hondenvriend pro
  • *
  • 526 HV-Punten
  • her pawprints is in our hearts forever
« Reactie #165 Gepost op: december 08, 2010, 21:02:31 »
Yep,als je de eerste twee robinsons vergelijkt met nu................. ..hoop dat ze er nu mee stoppen. :mrgreen:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #166 Gepost op: december 08, 2010, 21:37:31 »
Yep,als je de eerste twee robinsons vergelijkt met nu................. ..hoop dat ze er nu mee stoppen. :mrgreen:

er komt volgend jaar weer een reeks... weer met bekende nederlanders en vlamingen  :mrgreen: blijkbaar waren de kijkcijfers goed genoeg
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Inoe

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #167 Gepost op: december 08, 2010, 21:44:35 »
Titiana is de winner in mijn ogen, Regina had gewoon wat vriendjes. Terwijl Titiana er echt voor gevochten heeft

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #168 Gepost op: december 08, 2010, 21:45:54 »
Mja, daarom vind ik de finale niet eerlijk, het ging er gewoon om wie de meeste vrienden had op 't eiland. :weetniet:

Ik had heel graag een finaleproef tussen Tatiana en Regina gezien. :yes:

Offline gotcha

• hondenvriend pro
  • *
  • 526 HV-Punten
  • her pawprints is in our hearts forever
« Reactie #169 Gepost op: december 09, 2010, 10:54:35 »
er komt volgend jaar weer een reeks... weer met bekende nederlanders en vlamingen  :mrgreen: blijkbaar waren de kijkcijfers goed genoeg

Oei,dat waren wij dan(de kijkcijfers) :rolf:

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #170 Gepost op: december 09, 2010, 13:57:00 »
OK, die show zoveel maanden later vond ik ook stom. Maar vorig jaar was de eindstemming op het "eiland" zelf. De laatste afvallers hadden een eilandraad. En ik ben wel blij dat het deze keer niet zoals andere jaren de winnaar beslist werd met sms. Al met al vond in deze expeditie wel aangenaam om te kijken.

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #171 Gepost op: december 09, 2010, 16:25:43 »
OK, die show zoveel maanden later vond ik ook stom. Maar vorig jaar was de eindstemming op het "eiland" zelf. De laatste afvallers hadden een eilandraad. En ik ben wel blij dat het deze keer niet zoals andere jaren de winnaar beslist werd met sms. Al met al vond in deze expeditie wel aangenaam om te kijken.
Dit was de eerste keer dat ik keek, dus ik had geen idee hoe het vroeger werd beslist. Ik dacht eigenlijk altijd dat er gewoon een finaleproef was, dat zou ik toch eerlijker vinden. :wink:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal