collapse

Auteur Topic: eigen groenten kweken  (gelezen 52598 keer)

Offline Perdita

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: eigen groenten kweken
« Reactie #880 Gepost op: april 27, 2018, 17:04:41 »
Net de eerste spinazie geplukt!

Offline Artan

• *
« Reactie #881 Gepost op: juli 10, 2018, 23:33:12 »
Iím pretty much f*cked now zeker...? :(

Offline poeseline

• *
« Reactie #882 Gepost op: juli 11, 2018, 11:40:57 »
Iím pretty much f*cked now zeker...? :(
Goh dat valt mee, ze eten vooral de bladeren op. De enige miserie is dat als je de groente zelf wil opeten je massa's werk hebt om ze er van tussen te plukken. Bij ons kruipen ze in de bloemkool en de brocoli echt tussen de steeltjes zelfs als je dan wast in zout water blijven ze er in zitten. Je moet dus alles opensnijden en ze er van tussen halen. Of blij zijn met de extra proteÔnes  :vuistje:

Hoe zit het met de vogelpopulatie rond uw moestuin? Hier doen de mussen wel goed werk om het een beetje onder controle te houden dit jaar, die gaan zelfs in de serre alle beestjes opeten. Je kan ze misschien lokken door schaaltjes water te zetten? Momenteel kunnen ze dat wel appreciŽren.

Offline Artan

• *
« Reactie #883 Gepost op: juli 11, 2018, 12:03:53 »
Goh dat valt mee, ze eten vooral de bladeren op. De enige miserie is dat als je de groente zelf wil opeten je massa's werk hebt om ze er van tussen te plukken. Bij ons kruipen ze in de bloemkool en de brocoli echt tussen de steeltjes zelfs als je dan wast in zout water blijven ze er in zitten. Je moet dus alles opensnijden en ze er van tussen halen. Of blij zijn met de extra proteÔnes  :vuistje:

Hoe zit het met de vogelpopulatie rond uw moestuin? Hier doen de mussen wel goed werk om het een beetje onder controle te houden dit jaar, die gaan zelfs in de serre alle beestjes opeten. Je kan ze misschien lokken door schaaltjes water te zetten? Momenteel kunnen ze dat wel appreciŽren.

Mijn moestuin staat in bakken op mijn terras, waar dagelijks 9 honden rondlopen.. Weinig vogelpopulatie helaas  :vuistje:

Offline poeseline

• *
« Reactie #884 Gepost op: juli 11, 2018, 12:41:46 »
Mijn moestuin staat in bakken op mijn terras, waar dagelijks 9 honden rondlopen.. Weinig vogelpopulatie helaas  :vuistje:
Roran en de vogeltjes hebben een staakt het vuren denk ik, van ons trekken ze zich ook weinig of niks aan. Maar 9 honden zou waarschijnlijk ook een grens overschrijden.
Ik zou die die je zelf ziet er gewoon afplukken en zien of het werkt, een paar opgeknabbelde bladeren kan op zich niet zoveel kwaad.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal