collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Dromen over hv  (gelezen 10827 keer)

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 440 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Just me and the dog
Re: Dromen over hv
« Reactie #220 Gepost op: september 28, 2013, 09:22:55 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dat einde  :lol:
Makes my day  :whoea:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #221 Gepost op: oktober 01, 2013, 08:17:49 »
Had eigenlijk niet gedacht ooit materiaal zou hebben voor dit topic, maar vannacht toch over HV gedroomd dus...
Er was ergens een evenement en we gingen daar blijven slapen maar ik was aan het studeren en had me aan een tafeltje gezet dat was vrijgehouden voor de VIP-HVers (dus niet voor mij) om daar te studeren. De VIP-HVers waren zo vriendelijk dat ik wel mocht blijven zitten, met mijn cursus zo tussen de tomaten en de sla :vuistje:
En toen werd ik wakker...
Vraag mij ook niet wie die VIPs waren hé, het waren mensen, meer weet ik niet, mijn dromen zijn vaak nogal wazig :vuistje:

Offline kiangara

• *
  • 4050 HV-Punten
« Reactie #222 Gepost op: oktober 01, 2013, 10:28:12 »
Had eigenlijk niet gedacht ooit materiaal zou hebben voor dit topic, maar vannacht toch over HV gedroomd dus...
Er was ergens een evenement en we gingen daar blijven slapen maar ik was aan het studeren en had me aan een tafeltje gezet dat was vrijgehouden voor de VIP-HVers (dus niet voor mij) om daar te studeren. De VIP-HVers waren zo vriendelijk dat ik wel mocht blijven zitten, met mijn cursus zo tussen de tomaten en de sla :vuistje:
En toen werd ik wakker...
Vraag mij ook niet wie die VIPs waren hé, het waren mensen, meer weet ik niet, mijn dromen zijn vaak nogal wazig :vuistje:

al een geluk. Honden die aan tafel zitten  :mrgreen:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #223 Gepost op: november 07, 2013, 08:51:18 »
Niet over HV gedroomd, maar over een broodfokker  :cry: Ik volgde een of andere opleiding voor dierenzorg en moest stage doen bij een of andere broodfokkerij. De winkel was uiteraard heel mooi en de klanten zagen niets van het leed dat zich in de schuren onder de grond afspeelde. Vanaf het moment dat ik met klanten alleen werd achtergelaten, raadde ik hen af om daar een hondje te kopen tot ik betrapt werd door de bazin ..  :twistedevil: Op de een of andere manier slaagde ik er uiteindelijk in om de bazin duidelijk te maken dat de honden geen goed leven hadden bij haar en om een nieuw gebouw te zetten met grote kennels, uitloop voor de honden en een speelweide en het aantal fokhonden drastisch te verminderen.. Echt vreemd ..

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #224 Gepost op: november 07, 2013, 09:38:38 »
al een geluk. Honden die aan tafel zitten  :mrgreen:

oh heb ik gezien, echt , bij canina, zaten groot en klein gezellig aan tafel te eten

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #225 Gepost op: september 25, 2014, 08:44:59 »
Ben hier weer  :fuu:

Duuuuus ..

Ik ben met wendy hostyn in Leuven. We zijn aan het wandelen en we komen plots bij Tequila en Azibro toe (nu, ik ben daar al geweest in real life, het trekt - gelukkig - niet op hun huis  :mrgreen: ). Wendy heeft de sleutel en we installeren ons met een drankje. We zijn aan het praten toen plots de deurbel gaat.

Wendy doet de deur open, het blijkt een man en vrouw te zijn van vreemde afkomst. Ze laten te verstaan dat ze dit adres hebben gekregen om te schuilen met hun kindjes, tot ze het land uit kunnen. Ik had zoiets van: die zijn zeker op het verkeerde adres, maar Wendy doet heel normaal en vraagt of ze de mogelijkheid hebben om te betalen. Dat blijkt niet meteen een probleem te zijn. We gaan naar de achterkant van het huis, waar er in een garage nog een goed verborgen zolderluik is. Wendy doet hem open en laat de ruimte zien aan die mensen. Ik ben curieus en kijk toch even ook. Achter het klein luikje schuilt een grote ruimte, geïsoleerd, met vloer en al. Niet super groot, maar groot genoeg om te schuilen. De mensen zijn doodgelukkig, gaan hun kindjes halen en installeren zich.

Ondertussen heb ik dus door dat dat wel vrij vaak voorkomt.

Ik sta dan terug met wendy in Leuven, we wandelen wat, rondom de grote markt (nog nooit geweest btw, maar erg mooi ze  :fuu: ). We passeren langs de straten, de kleinere straten, langs café's en worden plots tegengehouden door een grote zwarte medemens (correct woord iemand?). Die maakt zich kwaad, voor een onbekende reden want hij spreekt onze taal niet. Plots steekt hij wendy neer. Wendy valt met haar handen op haar buik en kan nog net zeggen dat ik moet vluchten. Ik sta verbijsterd, pak mijn gsm en begin te vluchten. Ik probeer te bellen naar de 100 voor wendy. Krijg mijn gsm niet onder controle, want al dat lopen, ik ben dat niet gewend. Ik kijk nog achter mij, en zie uit het niets een hele resem nazi-aanhangers in een groot gevecht met de andere zwarte medemensen, omdat de nazi's dat hadden gezien dat wendy zomaar werd neergestoken. Het gevecht draait uit in een bloederig bad. Ondertussen zoek ik nog steeds mijn weg om te vluchten.
Plots staat die zwarte medemens voor mij, hij kent Leuven, ik niet, dus geheel onlogisch is het niet. Ik sta verbijsterd stil, er heerst een grote paniek. Hij komt dreigend dichter, met een aansteker in zijn hand.

En toen ging ik mijn wekker af.

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #226 Gepost op: september 25, 2014, 08:59:19 »

Duuuuus ..

Ik ben met wendy hostyn in Leuven. We zijn aan het wandelen en we komen plots bij Tequila en Azibro toe (nu, ik ben daar al geweest in real life, het trekt - gelukkig - niet op hun huis  :mrgreen: ). Wendy heeft de sleutel en we installeren ons met een drankje. We zijn aan het praten toen plots de deurbel gaat.

Wendy doet de deur open, het blijkt een man en vrouw te zijn van vreemde afkomst. Ze laten te verstaan dat ze dit adres hebben gekregen om te schuilen met hun kindjes, tot ze het land uit kunnen. Ik had zoiets van: die zijn zeker op het verkeerde adres, maar Wendy doet heel normaal en vraagt of ze de mogelijkheid hebben om te betalen. Dat blijkt niet meteen een probleem te zijn. We gaan naar de achterkant van het huis, waar er in een garage nog een goed verborgen zolderluik is. Wendy doet hem open en laat de ruimte zien aan die mensen. Ik ben curieus en kijk toch even ook. Achter het klein luikje schuilt een grote ruimte, geïsoleerd, met vloer en al. Niet super groot, maar groot genoeg om te schuilen. De mensen zijn doodgelukkig, gaan hun kindjes halen en installeren zich.

Ik sta dan terug met wendy in Leuven, we wandelen wat, rondom de grote markt (nog nooit geweest btw, maar erg mooi ze  :fuu: ). We passeren langs de straten, de kleinere straten, langs café's en worden plots tegengehouden door een grote zwarte medemens (correct woord iemand?). Die maakt zich kwaad, voor een onbekende reden want hij spreekt onze taal niet. Plots steekt hij wendy neer. Wendy valt met haar handen op haar buik en kan nog net zeggen dat ik moet vluchten. Ik sta verbijsterd, pak mijn gsm en begin te vluchten. Ik probeer te bellen naar de 100 voor wendy. Krijg mijn gsm niet onder controle, want al dat lopen, ik ben dat niet gewend. Ik kijk nog achter mij, en zie uit het niets een hele resem nazi-aanhangers in een groot gevecht met de andere zwarte medemensen, omdat de nazi's dat hadden gezien dat wendy zomaar werd neergestoken. Het gevecht draait uit in een bloederig bad. Ondertussen zoek ik nog steeds mijn weg om te vluchten.
Plots staat die zwarte medemens voor mij, hij kent Leuven, ik niet, dus geheel onlogisch is het niet. Ik sta verbijsterd stil, er heerst een grote paniek. Hij komt dreigend dichter, met een aansteker in zijn hand.

Sorry maar  :rolf:
Jij hebt wel nogal racistische dromen, is er iets dat we moeten weten over u?  :vuistje:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #227 Gepost op: september 25, 2014, 09:12:04 »

Duuuuus ..

:zot: *gaat checken of die familie nog achter het luikje zit*   :fuu:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #228 Gepost op: september 25, 2014, 09:18:10 »
Sorry maar  :rolf:
Jij hebt wel nogal racistische dromen, is er iets dat we moeten weten over u?  :vuistje:

Op zich niets  :hmpf: :mrgreen: Tussen de vluchtelingen, de zwarte medemensen en de nazi's heb ik geen kant gekozen hé  :mrgreen:

Ik ben altijd de toeschouwer hé. Ik stop geen vluchtelingen weg, dat is een plan van Wendy, Tequila en Azibro. Ik heb niemand neergestoken noch de nazi's geroepen  :mrgreen: :mrgreen:

Offline Irisvdb

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 759 HV-Punten
« Reactie #229 Gepost op: september 25, 2014, 09:18:30 »

:whoea:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #230 Gepost op: september 25, 2014, 09:20:11 »

:shifty: :shifty: :shifty:

Sebiet heb'k u geheim verklapt  :mrgreen: :mrgreen: :rolf:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #231 Gepost op: september 25, 2014, 09:25:25 »

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline babelut

• warme hondenvriend
  • *
  • 371 HV-Punten
« Reactie #232 Gepost op: september 26, 2014, 21:30:47 »
met een aansteker in zijn hand!!!!!

kan gevaarlijk zijn! gisteren de aansteker van manlief die op hol sloeg toen ik die leende... resultaat: mijn nage lcompleet verbrand en giga blaar!  :hmpf:

ma jongens, toch! dat verhaal!  :vuistje:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
    • DogFun
« Reactie #233 Gepost op: december 22, 2014, 11:17:38 »
Vannacht toch wel een eigenaardig droomke  :zot:
Ik was op een hondenshow, ergens in Limburg. Mijn ouders, die zich totaal niet interesseren waren mee.
Op het einde na de keuringen werd er plots iemand neergeschoten, veel politie en alle mensen vertrokken snel met hun honden. Ik bleef terwijl m'n pa begon lastig te doen omdat het zo lang duurde. Ik wilde blijven omdat ik een goed resultaat had en ik wilde absoluut het fleece dekentje krijgen, maar ik vond nergens waar je dat kon afhalen. Plots kom ik maart tegen  :vuistje: hoewel ik haar in m'n leven mss 5 keer gezien heb en niet echt veel gepraat, beginnen we te babbelen, over de paarden onder andere.. Ze weet gelukkig waar de prijsuitreiking is en ik ga naar een leeg veld dat ze aanwijst.. De keurmeester en de organisator zijn daar aan het discussiëren of ze wel prijzen gaan uitreiken ivm de neergeschoten persoon, maar omdat de politie al weg is, doen ze het toch maar.
 :mrgreen: en maart had gewonnen met een DH in dezelfde categorie als ik. Voor het gemak werden alle rassen door elkaar gekeurd..

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #234 Gepost op: december 22, 2014, 12:21:27 »
Maart op show??? Dat is eerder een nachtmerrie vrees ik  :kerstknuffel: :HV-kerst:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #235 Gepost op: december 22, 2014, 15:09:07 »
Vannacht toch wel een eigenaardig droomke  :zot:
Ik was op een hondenshow, ergens in Limburg. Mijn ouders, die zich totaal niet interesseren waren mee.
Op het einde na de keuringen werd er plots iemand neergeschoten, veel politie en alle mensen vertrokken snel met hun honden. Ik bleef terwijl m'n pa begon lastig te doen omdat het zo lang duurde. Ik wilde blijven omdat ik een goed resultaat had en ik wilde absoluut het fleece dekentje krijgen, maar ik vond nergens waar je dat kon afhalen. Plots kom ik maart tegen  :vuistje: hoewel ik haar in m'n leven mss 5 keer gezien heb en niet echt veel gepraat, beginnen we te babbelen, over de paarden onder andere.. Ze weet gelukkig waar de prijsuitreiking is en ik ga naar een leeg veld dat ze aanwijst.. De keurmeester en de organisator zijn daar aan het discussiëren of ze wel prijzen gaan uitreiken ivm de neergeschoten persoon, maar omdat de politie al weg is, doen ze het toch maar.
 :mrgreen: en maart had gewonnen met een DH in dezelfde categorie als ik. Voor het gemak werden alle rassen door elkaar gekeurd..

Maart op show, uw droom op zich is compleet onrealistisch  :whoea: :whoea: :whoea: :whoea:

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
    • DogFun
« Reactie #236 Gepost op: december 22, 2014, 15:18:37 »
Idd het klopt allemaal niet.. Mijn ouders op show, maart op show,.. Alles door elkaar.
Dat van die neergeschoten persoon is wsl omdat in teveel hawaii-5-O gekeken heb dit weekend  :lol:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #237 Gepost op: december 22, 2014, 22:07:15 »
Maart op show??? Dat is eerder een nachtmerrie vrees ik  :kerstknuffel: :HV-kerst:
volgens mij heb 'k daar nog een foto van  :denk: 'k heb enkel genante foto's van u  :mrgreen:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #238 Gepost op: december 23, 2014, 07:55:47 »
volgens mij heb 'k daar nog een foto van  :denk: 'k heb enkel genante foto's van u  :mrgreen:

hahahha, ja, met Fx zeker?

De enige baby die ooit een 'matig' gehad heeft waarschijnlijk  :whoea:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #239 Gepost op: december 23, 2014, 10:51:06 »
hahahha, ja, met Fx zeker?

De enige baby die ooit een 'matig' gehad heeft waarschijnlijk  :whoea:
in Kortrijk  :yes:
 :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal