collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Dromen over hv  (gelezen 10833 keer)

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
Re: Dromen over hv
« Reactie #160 Gepost op: april 16, 2013, 09:16:00 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
nog nooit over HV of HV'ers... eigenlijk nog nooit over geen enkele website gedroomd.  :lol:

maar kga der toch verder nie over uitbreiden want mijn dromen... miljaar (sorry) maar hoe dat mijn brein werkt is me toch ook een raadsel zulle... ik ben altijd al gezegend geweest met nogal veel fantasie maar wat er zich de laatste jaren -veelvuldig- in mijn dromen afspeelt is toch de moeite zulle...
ik kijk misschien teveel avonturenfilms... enfin, dat is toch wat mijn vriendin beweert.  :mrgreen:

maar de details soms... nijg zulle... en vaak grappig achteraf bekeken...
ohja en op de vraag "zijn dromen in zwart/wit" kan ik heel zeker "NEEN" antwoorden.

het toffe -tot nu toe- is dat ik me in veel gevallen mijn dromen nog herinner... en als het leuke waren... probeer ik die terug te dromen... en na een paar jaartjes oefenen... lukt dat vrij makkelijk!  :lol: das eigenlijk nog veel plezanter dan films kijken.  :vuistje:

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #161 Gepost op: april 16, 2013, 09:21:58 »
Dromen hebben ook soms voordelen  :thumbs:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • ...
« Reactie #162 Gepost op: april 16, 2013, 09:37:02 »
Dromen hebben ook soms voordelen  :thumbs:

Maar ook véél nadelen  :cryblue:

(sorry net deze nacht gedroomd dat hubbylief trio had gepland zonder het mij te laten weten en dat het trio vlug duo werd want ik werd vlug de kamer uit gestuurd om in de kamer ernaast ze bezig te moeten aanhoren. En dan zwijg'k over de details (de derde vrouw, waar het was, hoe, enz...) en aangezien ik het mij ZO levendig kan herinneren heb'k echt staan wenen deze morgen. Beeld u dan eens in dat dit niet de eerste keer is ... Ik haat dromen en k'zou ze ZO willen uitschakelen soms  :cryblue: )

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #163 Gepost op: april 16, 2013, 09:42:31 »

(sorry net deze nacht gedroomd dat hubbylief trio had gepland zonder het mij te laten weten en dat het trio vlug duo werd want ik werd vlug de kamer uit gestuurd om in de kamer ernaast ze bezig te moeten aanhoren. En dan zwijg'k over de details (de derde vrouw, waar het was, hoe, enz...) en aangezien ik het mij ZO levendig kan herinneren heb'k echt staan wenen deze morgen. Beeld u dan eens in dat dit niet de eerste keer is ... Ik haat dromen en k'zou ze ZO willen uitschakelen soms  :cryblue: )

Maar meid toch  :huggg:

Gek ik ben al jaren thuis en droom dikwijls dat ik hoofd ben van een of ander bedrijf en over iedereen "baas" ben, vermoeiend hoor,word dan altijd doodmoe wakker  :mrgreen:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #164 Gepost op: april 16, 2013, 09:46:52 »
oeioei,
zo'n droom zou ik ook nie zien zitten..  :shock:

toen we onze Maks al een maand of 2 hadden -bindingsproces was al goed bezig vermoed ik- heb ik eens gedroomd dat we om één of andere reden, op de vlucht waren in een groot ondergronds rioleringssysteem (bijna rechtstreeks het plot van een van de films die ik al gezien heb) waren met ons drietjes, zoals ons gezinnetje -voorlopig nog- samengesteld is... er heerste een gevoel van spanning, niet persé angst, maar toch spanning... Maks liep los en die hoorde plots iets uit een donkere zijgang; oren recht en zonder twijfelen liep die eropaf en verdween uit het zicht in pikdonker, ik begin te roepen en te roepen "MAKS, MAKS!!!" en word op dat ogenblik wakkergeschud door vriendin die zei dat ik een nachtmerrie had en serieus aan het roepen was! en ik content als ik die ochtend onze Maks zijn staartje zag kwispelen.  :braaf:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #165 Gepost op: april 16, 2013, 09:51:02 »
Dat is omdat je die film zag ze  :lol: :lol:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #166 Gepost op: april 16, 2013, 10:02:58 »
Dat is omdat je die film zag ze  :lol: :lol:

denk het ook!  :vuistje:

volgende keer iets van Disney ofzo opzetten.  :happywink:

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #167 Gepost op: april 16, 2013, 10:17:48 »
Nu ben ik benieuwd  :denk:
Ik heb over Tequila (die ik dus in 't echt nog nooit heb gezien) en Lolo gedroomd. Ik moest samen met hen (ja ik weet dat Lolo een hond is, maar in mijn droom kon die zich verstaanbaar maken) 100-den Samojeden beoordelen, en daar kwam maar geen einde aan. Heeeel de nacht honden gezien.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #168 Gepost op: april 16, 2013, 10:32:14 »
Ik heb over Tequila (die ik dus in 't echt nog nooit heb gezien) en Lolo gedroomd. Ik moest samen met hen (ja ik weet dat Lolo een hond is, maar in mijn droom kon die zich verstaanbaar maken) 100-den Samojeden beoordelen, en daar kwam maar geen einde aan. Heeeel de nacht honden gezien.

:whoea: :whoea: :whoea:

Lolo zal blij geweest zijn zeker  :thumbsup:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #169 Gepost op: april 16, 2013, 12:38:14 »
:rolf: :rolf: :rolf: 't is daarmee dat Lolo nog moe was deze morgen

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline venijntje13

• *
  • 1221 HV-Punten
« Reactie #170 Gepost op: april 16, 2013, 12:41:06 »
:vuistje:
Grappig hoe honden plots mensen worden in je dromen, terwijl je echt wel weet dat het honden zijn!

Offline Buster

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #171 Gepost op: april 16, 2013, 12:52:15 »
Nee niet echt nee.  :mrgreen:
Ik droom wal hele bizarre dingen, maar nooit over HV.

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #172 Gepost op: april 16, 2013, 13:03:15 »
:rolf: :rolf: :rolf: 't is daarmee dat Lolo nog moe was deze morgen
Zij niet alleen, ik was ook nog moe  :lol:

Ja 't is absurd hoe dromen zo uitdraaien. In dit geval komt het denk ik omdat ik voor het slapen gaan nog het topic over Lana (de samojeed pup) heb gelezen.  :doh: :vuistje:

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #173 Gepost op: april 16, 2013, 13:06:05 »
Hilariteit als ik dit oude topic herlees  :mrgreen:

Ik heb dus nog altijd geen enkele droom gehad over HV.
Toch droom ik ook wel bizar hoor..
- Rex die overleden was (Man,ik was nog nooit zo snel uit mijn bed,om naar Rex te gaan kijken)
- Matthias die opeens s'morgens een volwassen man was ipv een klein baby'tje (Zo droomde ik ook de laatste week van mijn zwangerschap dat Matthias ineens een meisje was!)
- Dat ik ging skydiven,en mijn parachute niet openging (Zou het een voorteken zijn dat ik het niet mag doen?  :mrgreen: )
- En de aller-engste droom die ik ooit had was vorig jaar,ik droomde toen dat bomma overleden was,ik had deze droom tegen mijn vader gezegd,1 week later op 1 april kreeg ik telefoon van papa dat bomma was overleden,wel,enkele seconden lang dacht ik echt dat het een grap was,dat hij spotte met mijn droom,helaas was dat niet het geval,bomma was echt overleden op 1 april)

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #174 Gepost op: april 16, 2013, 17:03:01 »
 :rolf: :rolf: Net het hele topic gelezen  :whoea:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #175 Gepost op: april 16, 2013, 18:11:37 »
:lol:

oeioei,
zo'n droom zou ik ook nie zien zitten..  :shock:

toen we onze Maks al een maand of 2 hadden -bindingsproces was al goed bezig vermoed ik- heb ik eens gedroomd dat we om één of andere reden, op de vlucht waren in een groot ondergronds rioleringssysteem (bijna rechtstreeks het plot van een van de films die ik al gezien heb) waren met ons drietjes, zoals ons gezinnetje -voorlopig nog- samengesteld is... er heerste een gevoel van spanning, niet persé angst, maar toch spanning... Maks liep los en die hoorde plots iets uit een donkere zijgang; oren recht en zonder twijfelen liep die eropaf en verdween uit het zicht in pikdonker, ik begin te roepen en te roepen "MAKS, MAKS!!!" en word op dat ogenblik wakkergeschud door vriendin die zei dat ik een nachtmerrie had en serieus aan het roepen was! en ik content als ik die ochtend onze Maks zijn staartje zag kwispelen.  :braaf:
Ik heb Fala al zien sterven in mijn dromen  :?
En ik heb ook al gedroomd dat een maltezer in Fala haar muil verdween terwijl ze samen lagen te rusten  :zot:

Maar de laatste tijd niet echt over HV gedroomd. Allé wel over HV'tjes die ik persoonlijk goed ken dus dat tel ik niet meer mee.

Offline Staffordiaan

• *
  • 3115 HV-Punten
« Reactie #176 Gepost op: april 22, 2013, 13:11:34 »
Ik droom wel regelmatig eigenlijk. Dejavus heb ik aan de lopende band. Iedere dag heb ik minstens 1-2x een al gezien moment. In het begin had ik iets van wuuuuoooooaaawwwww maar nu sta ik er niet eens bij stil :lol:.

Genoeg enge dromen gehad ook. Ik droomde dat mijn opa was gestorven, 's morgens werd ik wakker om te horen dat het daadwerkelijk gebeurd was. Mijn vriend zette mij 's avonds na de voetbal thuis af, na het eten zouden we ene gaan drinken. Ik was te moe dus besloot om vroeg in bed te kruipen, ik droom 's nachts dat hij overlijdt en weer hoor ik in de ochtend hetzelfde en dat op mijn verjaardag.

Ondanks dat heb ik ook veel leuke dromen. Dromen waarin alles is zoals je het zou willen. Mooi huisje en een Pitt, Boerboel en Dogo in de tuin... :lol: :mrgreen:

Offline Staffordiaan

• *
  • 3115 HV-Punten
« Reactie #177 Gepost op: april 22, 2013, 13:14:29 »
Ik droomde laatst over Staffordiaan.. nu ja, hij kwam er zelf niet voor.
Ik moest stukken bestellen bij een BMW -garage en de magazijnier was ene Dave Staffordiaan zag ik op de website.

:weetniet:

Nu ja ik droom over het algemeen echt heel raar, kan ze ook altijd redelijk goed onthouden.

Hahaha hier moest ik wel stevig om lachen, nooit gedacht :mrgreen:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #178 Gepost op: april 22, 2013, 14:42:43 »
Ik droom wel regelmatig eigenlijk. Dejavus heb ik aan de lopende band. Iedere dag heb ik minstens 1-2x een al gezien moment. In het begin had ik iets van wuuuuoooooaaawwwww maar nu sta ik er niet eens bij stil :lol:.

Genoeg enge dromen gehad ook. Ik droomde dat mijn opa was gestorven, 's morgens werd ik wakker om te horen dat het daadwerkelijk gebeurd was. Mijn vriend zette mij 's avonds na de voetbal thuis af, na het eten zouden we ene gaan drinken. Ik was te moe dus besloot om vroeg in bed te kruipen, ik droom 's nachts dat hij overlijdt en weer hoor ik in de ochtend hetzelfde en dat op mijn verjaardag.

Ondanks dat heb ik ook veel leuke dromen. Dromen waarin alles is zoals je het zou willen. Mooi huisje en een Pitt, Boerboel en Dogo in de tuin... :lol: :mrgreen:

:huggg:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #179 Gepost op: april 22, 2013, 16:10:13 »

Dat is idd niet lief!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal