collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Dienstencheques  (gelezen 1703 keer)

Offline sepke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dienstencheques
« Reactie #20 Gepost op: augustus 28, 2013, 21:16:13 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit

Gelukkig verdient ze ook meer dan dat  :mrgreen:

Ja, maar ik voel dat 'meer' niet hé.  :lol:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #21 Gepost op: augustus 28, 2013, 21:22:32 »
Ja, maar ik voel dat 'meer' niet hé.  :lol:

Idd, want ik twijfel er over om in 2014 toch te stoppen met die dienstencheques als die zo gaan blijven opslaan... als mijn volgende werk ne 4/5e is, dan strijk ik wel zelf :p
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #22 Gepost op: augustus 28, 2013, 21:25:09 »
Ik betaal ook niets extra.

Maar hier ook altijd een komen en gaan van de poetsvrouwen. Hoop nu eindelijk dat deze blijft en te betrouwen is  :pray:

Het was hier gisteren allessinds héél tip top in orde  :thumbs:

Die is in mijn ogen ook meer waard dan 9€ per uur maar dat is ook omdat wij 4u per twee weken vragen, en wij dus op ongeveer 100 cheques per jaar uitkomen en dus nog alles kunnen aftrekken.

Als ze terugschroeven en ik zou niet alles kunnen aftrekken, zal ik ook wel moeten afhaken vrees'k  :shifty:

Offline Almora

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 227 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: augustus 29, 2013, 00:05:49 »
Ik betaal ook extra aan mijn dienst. De rekening is pas geweest: 30 euro per half jaar.
Ik vind dat wel veel, maar ze doen er wel iets voor. Vroeger had ik veel verloop, werd ik nooit op de hoogte gesteld als de poetsvrouw niet kwam enz. Nu staat de poetsvrouw hier altijd stipt wanneer ze er moet zijn en is er communicatie met het bureau ivm vakantie enz.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
  • 502 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: augustus 29, 2013, 07:23:38 »
Tja... Ik ga ook halveren denk ik.... Of helemaal afschaffen misschien...Het wordt gewoon te duur.... Ik schakel liever de kinderen in tegen betaling... Ik ben het verloop, het halfslachtig werk, het steeds weer opnieuw moeten uitleggen van alles zo verschrikkelijk beu ...

Dat werkt langs twee kanten  :yes:

Ik werk met diensten cheques , heb nu 5 SUPER klanten die mij op handen dragen en ik hun , werk nu bijna 2 jaar met dienstencheques (gekozen omdat je je werk uren zelf kan kiezen wat hier ideaal is met de kids nu ik er alleen voor sta) .
Bij één gezin ga ik 14 uur in de week bij de andere tussen de 3 en 5 uur .

Toen ik starte had ik één post van 4 uur wat voldoende tijd zou moeten geweest zijn  om rond te komen waren het niet dat de dame in kwestie s'morgens meestal zelf nog in haar bed lag waardoor ik soms 10 é 15 minuten voor de deur stond voor ze aangekleed was  :roll: mij steeds "lastig" viel voor hulp met haar computer , uitleg over de nieuwe stofzuiger , de hond etc ... etc.. voor mij geen probleem maar als ze dan op het einde van je 4uur zeggen "je bent wel niet helemaal rond geraakt" tja als de 4 uur om zijn zijn ze om hé  :weetniet: zeker als je nog verder moet naar je volgende klant .
Deze klant heb ik toen "ingeruild" voor meer uren bij mijn andere klant .

Ook al is het "maar huishoudelijk werk" ik haal veel voldoening uit mij job en hoop nog lang bij deze klanten te kunnen blijven  :yes:
Mijn klanten hadden voor mij ook nogal een verloop van poetshulp , dat ligt er volgens mij ook aan dat de diensten verplicht worden door de regering om een bepaald percentage werklozen aan te moeten nemen van hun werknemers .
Als je niet gemotiveerd ben is poetsen een héél saaie job  :roll: als je zo iemand treft kan ik mij voorstellen dat je niet tevreden bent van die persoon  :yes:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #25 Gepost op: augustus 29, 2013, 18:05:49 »
Dat werkt langs twee kanten  :yes:

Ik werk met diensten cheques , heb nu 5 SUPER klanten die mij op handen dragen en ik hun , werk nu bijna 2 jaar met dienstencheques (gekozen omdat je je werk uren zelf kan kiezen wat hier ideaal is met de kids nu ik er alleen voor sta) .
Bij één gezin ga ik 14 uur in de week bij de andere tussen de 3 en 5 uur .

Toen ik starte had ik één post van 4 uur wat voldoende tijd zou moeten geweest zijn  om rond te komen waren het niet dat de dame in kwestie s'morgens meestal zelf nog in haar bed lag waardoor ik soms 10 é 15 minuten voor de deur stond voor ze aangekleed was  :roll: mij steeds "lastig" viel voor hulp met haar computer , uitleg over de nieuwe stofzuiger , de hond etc ... etc.. voor mij geen probleem maar als ze dan op het einde van je 4uur zeggen "je bent wel niet helemaal rond geraakt" tja als de 4 uur om zijn zijn ze om hé  :weetniet: zeker als je nog verder moet naar je volgende klant .
Deze klant heb ik toen "ingeruild" voor meer uren bij mijn andere klant .

Ook al is het "maar huishoudelijk werk" ik haal veel voldoening uit mij job en hoop nog lang bij deze klanten te kunnen blijven  :yes:
Mijn klanten hadden voor mij ook nogal een verloop van poetshulp , dat ligt er volgens mij ook aan dat de diensten verplicht worden door de regering om een bepaald percentage werklozen aan te moeten nemen van hun werknemers .
Als je niet gemotiveerd ben is poetsen een héél saaie job  :roll: als je zo iemand treft kan ik mij voorstellen dat je niet tevreden bent van die persoon  :yes:

Idd, echt vervelend.
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline ells

• hondenvriend pro
  • *
  • 1001 HV-Punten
« Reactie #26 Gepost op: augustus 29, 2013, 20:27:51 »

Gelukkig verdient ze ook meer dan dat  :mrgreen:

Ik heb nochtans gehoord dat iemand die begint te werken met dienstencheques 10 euro bruto per uur krijgt,dus zal die daar toch niet meer dan 9 euro van overhouden vrees ik

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal