Bedoeling is dat langzaam maar zeker de oude platen eruit gaan. Het is dus niet zo dat alle chauffeurs binnenkort hun platen moeten insturen en nieuwe krijgen
Iemand ervaring met Chevrolet? Of van horen zeggen? Blijkt nog zuiniger te zijn dan Mazda.Edit: vroeger verkocht als Deawoo
Zijn geen slechte auto's, zeker niet na overname door Chevrolet..maar ik zou me niet blindstaren over zuiniger of nietje moet kijken naar degelijk, cijfers zijn maar cijfers.. al de wagens in dat gamma liggen vrij kort op elkaarals de ene 4.0l verbruikt en de andere 3.8l , dat verschil ga je echt niet zo hard merken hoor
kijk maar eens op de baan hoeveel oude Mazda's er nog rondrijden Lies heeft er ook eentje gehad en die was op z'n 13 jaar nog tip top in orde !
Idd!Alleen heb ik nog nooit in een Mazda gereden en stond Clio me eigenlijk wel aan... Maar ik weet niet of Renault wel zo degelijk is...
Collega's zeiden vanmorgen, als je naar verbruik wilt kijken, je beter een iets zwaardere motor neemt, want dat de lichte motors blijkbaar toch wel meer verbruiken.
Idd, dat klopt. Daarmee dat ik, als ik toch voor Clio ga, voor een zwaardere motor ga. Maar voor benzine is dat in occasie moeilijk te vinden, vandaar dat ik naar Mazda 3 ben gaan kijken.@ T-General: Wat bedoel je met "geluidjes"? Is dat aan de carosserie of aan het koetswerk/afwerking?
Idd, koetswerk afwerking.. motoren en carrosserie zijn tegenwoordig meestel allemaal goed.
Ik weet niet welke ik moet kiezen.