collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: de zaak Els Clottemans ...  (gelezen 39938 keer)

Offline Sofieketje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 311 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no "I" in "team" !!
Re: de zaak Els Clottemans ...
« Reactie #140 Gepost op: oktober 08, 2010, 14:48:04 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Zien, zonder op de schuld of onschuld van EC te zinspelen, wat mij stoort is dat men flarden van het onderzoek, door elkaar, toont. Slechts een klein deel is opgenomen.
Verder is alles zonder enige tijdslijn getoond aan de jury. Waarom doen ze dat?
Vrij simpel, omdat men anders geen zaak heeft.

Wanneer men zeker is, op basis van het onderzoek, dat EC schuldig, dan zet men een perfecte tijdslijn van het onderzoek neer. Dat dan, daarop volgt dat enzovoort, datum's erbij, aantal uren ondervraging, zelfs hoe en hoelang ze onder druk is gezet enzovoort....

Hier niet, nee, een kluwen van deeltjes uit het onderzoek, mooi in een presentatie gezet. Maar waar zijn de letterlijke dossierstukken die ALLES van dat blok tonen?

Krijgt de jury dat volledige dossier niet te lezen?  :denk:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
    • Darcy's broodfokverhaal...
« Reactie #141 Gepost op: oktober 08, 2010, 14:52:20 »
Er scheelt inderdaad iets met Els Clottemans, ze heeft psychische problemen. Dat maakt ook dat ze minder druk aankan dan "een gezond iemand" als Jan De Wilde.

En dan komen we weer op het punt dat ze 'labiel' zou zijn.
En zo blijven we ronddraaien in een cirkel hier.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Offline Fiorili

• hondenvriend pro
  • *
  • 174 HV-Punten
« Reactie #142 Gepost op: oktober 08, 2010, 15:30:42 »
Ik heb het gevoel , de neiging om te geloven dat ze schuldig is maar objectief gezien kan men haar op dit moment niets ten laste leggen.

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #143 Gepost op: oktober 08, 2010, 15:32:59 »
Kon je het niet laten nee?  :mrgreen:
:fuu:

:mrgreen:

Op de vraag of hij de parachute gesaboteerd zou hebben, begon hij te huilen en zei dat hij haar tot de laatste dag graag zag.
Dat zou me ook nog wel lukken ze  :denk:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline spickenstef

• hondenvriend pro
  • *
  • 10 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • spickel mijn (dal) maatje
« Reactie #144 Gepost op: oktober 08, 2010, 17:10:11 »
[/quote]oei Loesje nu geen vertrouwen meer i n jou hoor  :silenced:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #145 Gepost op: oktober 08, 2010, 17:27:21 »
oei Loesje nu geen vertrouwen meer i n jou hoor  :silenced:
trust no one  :twistedevil:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #146 Gepost op: oktober 09, 2010, 15:09:14 »
Albee, ik vind dat echt niet overduidelijk :weetniet: hoor.    De verhoren van Clottemans zijn getoond in deze rechtzaak en ook daaruit blijkt dat ze - in tegenstelling tot wat ze zegt- helemaal niet harder is aangepakt dan bv. Jan de Wilde.

dat is dus larie en apekool, idiote flikkenpraat van gefrustreerde flikken, die dachten dat de zaak gesneden koek ging zijn. EC heeft een heel kleine comfortzone (gebeurtenissen waar je je op je gemak voelt, en je zonder remmen kunt handelen) en buiten haar comfortzone is ze door haar jonge leeftijd onhandig en zeer bang, ze voelt zich enorm kwetsbaar, haar gedrag is pure angstagressie: vals en laf, maar dit betekent niet dat ze de moordenares is. Mits een goede begeleiding en een liefdevolle omgeving, en mensen die haar onbaatzuchtig leren dankbaar te zijn kan EC haar comfortzone verruimen en een gelukkig en stabiel persoon worden.
MS is een echte Don Giovanni, een gewetenloze schurk, dus ja, tot moorden in staat.
In trouwe vast

Offline Bonita

• *
  • 4563 HV-Punten
« Reactie #147 Gepost op: oktober 09, 2010, 16:08:16 »
Hoe kan je nu als doodgewone burger vanalles gaan vermoeden als je de zaak niet kent, als je het dossier niet kent, ... dus puur gaan oordelen op wat in de media komt ? Ik durf daar zelfs geen uitspraak over doen, in het verleden is al genoeg bewezen dat wat in de media komt vaak langs geen kanten klopt.
Ik hoop voor alle partijen dat de waarheid alsnog aan het licht komt. Da's voor iedereen het beste. Of het nu Els is of niet ... 't is de echte dader die gestraft moet worden. Ik hoop dat deze zaak het juiste staartje krijgt en dat er geen onschuldige de gevangenis gaat en dat er geen schuldige blijft lopen. Da's altijd mijn vrees bij dit soort zaken.

Offline witchqueen

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #148 Gepost op: oktober 10, 2010, 20:51:04 »
Goed om te lezen dat er toch nog 'normaal' kan gepraat worden over deze zaak  :yes:
Ik had het topic opgestart op het libelle-forum en daar werd ik net niet gelyncht !
Ze vinden daar dat er op een forum niet over deze zaak van gedachten mag gewisseld worden, omdat er in het begin opgeroepen werd om 'het proces niet in de media te voeren'.  En ik die dacht dat dit een oproep was naar de pers toe, om objectief te blijven in hun verslaggeving (wat ze in mijn krant in ieder geval niet zijn).
Verder vinden ze het ook niet kunnen, omdat de betrokkenen eventueel zouden kunnen meelezen en dan gekwetst zouden worden.  Nu, wat dat kwetsen betreft, dat is al geschied denk ik, daar kan het feit of er al niet over gebabbeld wordt niets meer aan veranderen.
En ja, mijn mening in deze is redelijk cru, ik weet het.  Maar wie gaat spinnen in een web van leugens en bedrog, geraakt er wat mij betreft altijd zelf in verstrikt.  Iedereen schijnt te vergeten dat EvD wel 5 jaar haar man heeft bedrogen.  En mij moeten ze niet wijsmaken dat hij dat niet door had.  Zouden jullie zich geen vragen stellen als je partner er ieder weekend vandoor gaat ?  En niet terugkomt 's avonds om thuis te slapen ?  En dan van n nacht ineens 2 nachten wegblijft ?
Ik denk niet dat Els C het gedaan heeft, maar als dat toch zo is, dan is wat mij betreft marcelleke met zijn spelleke met 2 vrouwen minstens zwaar medeplichtig.

Offline spickenstef

• hondenvriend pro
  • *
  • 10 HV-Punten
    • spickel mijn (dal) maatje
« Reactie #149 Gepost op: oktober 11, 2010, 01:02:54 »
trust no one  :twistedevil:
jij was een van de weinige  :silenced:

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #150 Gepost op: oktober 11, 2010, 10:14:06 »
dat is dus larie en apekool, idiote flikkenpraat van gefrustreerde flikken, die dachten dat de zaak gesneden koek ging zijn. EC heeft een heel kleine comfortzone (gebeurtenissen waar je je op je gemak voelt, en je zonder remmen kunt handelen) en buiten haar comfortzone is ze door haar jonge leeftijd onhandig en zeer bang, ze voelt zich enorm kwetsbaar, haar gedrag is pure angstagressie: vals en laf, maar dit betekent niet dat ze de moordenares is. Mits een goede begeleiding en een liefdevolle omgeving, en mensen die haar onbaatzuchtig leren dankbaar te zijn kan EC haar comfortzone verruimen en een gelukkig en stabiel persoon worden.
MS is een echte Don Giovanni, een gewetenloze schurk, dus ja, tot moorden in staat.
Jij zat duidelijk overal bij, aangezien je het allemaal zo goed weet...

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
    • Darcy's broodfokverhaal...
« Reactie #151 Gepost op: oktober 12, 2010, 23:26:01 »

Amen to that, for now.

In elk geval, die professor van vandaag is de eerste in het proces waarvan ik nu es kan zeggen: he's making sence. Na zijn analyse is het overduidelijk dat EC schuldig MOET bevonden worden.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #152 Gepost op: oktober 12, 2010, 23:34:23 »
Amen to that, for now.

In elk geval, die professor van vandaag is de eerste in het proces waarvan ik nu es kan zeggen: he's making sence. Na zijn analyse is het overduidelijk dat EC schuldig MOET bevonden worden.

Wat zegt vanKoppen precies?  :oops: Ik krijg de filmpjes wel te zien maar blijkbaar geen geluid..  :muur:

Vankoppen is 1 van mijn docenten.. Vandaag zijn collega rechtspsycholoog Horselenberg nog gezien (ook 1 van mijn docenten) en die sprak ook schande over dit proces   :silenced:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #153 Gepost op: oktober 13, 2010, 02:40:01 »
Wat zegt vanKoppen precies?  :oops: Ik krijg de filmpjes wel te zien maar blijkbaar geen geluid..  :muur:
Dat er in het onderzoek sprake was van een tunnelvisie en dat alleen Clottemans geviseerd is. :wink:

Offline benji

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 263 HV-Punten
« Reactie #154 Gepost op: oktober 13, 2010, 04:03:57 »
tunnelvisie idd
van in het begin werd ze als dader aangewezen. Zonder bewijzen
Elk woord of gezichtsuitdrukking wordt in haar nadeel gedraaid
Die pilote chute?  Was het niet Marcel die suggereerde dat als ze die vonden de schuld van de echtgenoot kon  aangetoond worden,
Als ik iets zoek dan vind ik dat. punt uit!
Haar uiterlijk speelt tegen haar. Was ze zo'n lief poppemieke, dan hadden ze de schuld wel ergens anders gezocht...die moeite hebben ze nu duidelijk niet gedaan..
ZiJ was het toch in hun ogen.  jaja vanuit een buikgevoel...belach elijk en gevaarlijk  praat, waarmee men een onschuldige aan de galg praat...puur uit gevoel.. :yeek:
Dat men zoiets durft te zeggen. Gefrusteerde zottepraat ja

Schuldgevoelens kunnen ook als verdriet en woede overkomen
Voor mij zijn ze alle drie verdachten en mogelijk de moordenaar
Zonder bewijzen had dat proces nooit mogen plaatsvinden

En zonder bewijzen laat men beter een schuldige lopen, eerder dan een onschuldige heel zijn leven te vernietigen.. Met welk recht pfff .  Is n slachtoffer niet genoeg

wandelen spelen en ja ook sporten , zolang het leuk blijft voor de hond.

Offline Hiza

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #155 Gepost op: oktober 13, 2010, 14:25:04 »
Wat mij betreft slaagt vankoppen nagels met koppen !

Pfff gans dat proces lijkt zo suggestief.
Ik vraag mij waar onschuld tot tegendeel bewezen is gebleven is,moet men niet neutraal vertrekken in een onderzoek ?
ik wist bv tot voor dit proces niet dat 'marcel' de minnaar was,zegt iets over de berichtgeving zeker ?

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #156 Gepost op: oktober 13, 2010, 15:05:28 »
Pffff... hoe meer ge dat proces volgt, hoe minder vertrouwen ge krijgt in het gerecht. Aan de ene kant steken ze hopen geld en energie in een proces dat bulkt van suggesties, interpretaties en veronderstellingen. ...

Aan de andere kant laten ze tientallen pedofiele priesters vrijuit lopen omdat het "onderzoek niet volgens procedure gevoerd zou zijn".

Tja, wat is gerechtigheid? Ge begint het u af te vragen....
.

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #157 Gepost op: oktober 13, 2010, 16:12:21 »
gerechtigheid, ik ben zelfstandig, als ik iets verkeerd doe, dan voel ik het direkt in mijn portemonnee, maar als zo'n vastbenoemde speurder iets verkeerd doet, dan wordt het financieel gevolg van de flaters gespreid over alle belastingbetalers, en het gerecht wordt nog wat meer overbelast met een voorbarig gevoerde assisenzaak, die nu al haar derde week in gaat... pas eind volgende week volgt de uitspraak, maar de speurder? die gaat mits wat flutargumenten waarmee hij zichzelf uit de wind zet, vlug over tot de orde van de dag. Als EC wordt vrijgesproken, dan kijkt iedereen boos in de richting van de onderzoekers, behalve net diegenen die de onderzoekers op het matje zouden kunnen roepen.
In trouwe vast

Offline NuchterJan

• *
  • 7 HV-Punten
    • Freediver.be
« Reactie #158 Gepost op: oktober 13, 2010, 16:29:32 »
Pffff... hoe meer ge dat proces volgt, hoe minder vertrouwen ge krijgt in het gerecht. Aan de ene kant steken ze hopen geld en energie in een proces dat bulkt van suggesties, interpretaties en veronderstellingen. ...

Aan de andere kant laten ze tientallen pedofiele priesters vrijuit lopen omdat het "onderzoek niet volgens procedure gevoerd zou zijn".

Tja, wat is gerechtigheid? Ge begint het u af te vragen....

Kijk, daar zie je het verschil. EC is een gewoon meisje zoals duizenden anderen. Psychologisch niet volledig ok, maar zo lopen er alleen al in Belgie tienduizenden meisjes en vrouwen rond. Je moet trouwens niet ver zoeken, je haalt ze hier zo van dit forum bv. Zo'n persoon heeft 0,0 macht, niets, rien de knots. Daar doen ze mee wat ze willen.
De kl**tz*ken van de kerk, daarintegen, die hebben macht, veel macht, extreem veel macht. Probeer je daar aan te raken, dan krijg je een leger advocaten, politici, organisaties, zogenaamde belangengroepen, tot het koningshuis toe over je heen.
Die doen er alles aan om bewijsstukken en gevoerde onderzoeksdaden ongeldig te laten verklaren.
Je mag er gif op innemen, dat voor operatie kelk er al tich pogingen geweest zijn om ook maar iets te onderzoeken, zonder resultaat, vandaar die grote actie.

Maar ach, EC, die veroordelen we toch wel snel even, makkelijk klem te rijden zo'n vrouw.....
Ik ben van na de oorlog en wil dat zo houden...

Offline Zien

• hondenvriend pro
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #159 Gepost op: oktober 13, 2010, 18:02:39 »
Amaai, wat een verbitterdheid zeg :shock:
Ik spaar geen geld.    Ik spaar mooie momenten!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal