collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: de zaak Els Clottemans ...  (gelezen 39940 keer)

Offline Albee

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Darcy's broodfokverhaal...
Re: de zaak Els Clottemans ...
« Reactie #180 Gepost op: oktober 15, 2010, 13:19:14 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Vraag me af waarom bepaalde mensen hysterisch uit de zaal wegrennen en amok maken, als EC voor een keer niet afgeschilderd wordt als moordenares.
Weten die bepaalde mensen dan zo zeker dat EC schuldig is?

Wat een toneel.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Offline Ingevrozen

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #181 Gepost op: oktober 15, 2010, 19:56:30 »
ik heb vanaf in het begin gezegd dat dien hollander meer van moest afweten en mijn gevoel laat mij nie dikwijls in de steek...in ieder geval maakt niet uit wie of waarom...die kinderen zijn maar schoon hun mammie kwijt hee, bless them!!

Offline paulien

• *
  • 714 HV-Punten
  • je maakt me helemaal Sasha!
« Reactie #182 Gepost op: oktober 15, 2010, 20:09:24 »
Vraag me af waarom bepaalde mensen hysterisch uit de zaal wegrennen en amok maken, als EC voor een keer niet afgeschilderd wordt als moordenares.
Weten die bepaalde mensen dan zo zeker dat EC schuldig is?

Wat een toneel.

Die bepaalde mens is toevallig wel de dochter van het slachtoffer die het gewoon niet meer aan kon.
en hoe zeer ik ook meer en meer mijn twijfels heb bij dit media - proces kan ik dat meisje haar reactie wel begrijpen.
Het is tenslotte haar moeder die dood is en waar nu opeens wordt van beweerd dat ze zelfs zelfmoord zou gepleegd hebben enzovoort enzovoort...
Heel dit gedoe moet voor Els VD haar kinderen enorm emotioneel zijn, dus nogmaals ik kan haar reactie volledig begrijpen.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #183 Gepost op: oktober 15, 2010, 20:19:37 »
Die bepaalde mens is toevallig wel de dochter van het slachtoffer die het gewoon niet meer aan kon.
en hoe zeer ik ook meer en meer mijn twijfels heb bij dit media - proces kan ik dat meisje haar reactie wel begrijpen.
Het is tenslotte haar moeder die dood is en waar nu opeens wordt van beweerd dat ze zelfs zelfmoord zou gepleegd hebben enzovoort enzovoort...
Heel dit gedoe moet voor Els VD haar kinderen enorm emotioneel zijn, dus nogmaals ik kan haar reactie volledig begrijpen.

Waarschijnlijk is het hun door de rechercheurs ook constant ingeprent geweest dat EC de daderes is en zijn ze het zelf ook gaan geloven..

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline paulien

• *
  • 714 HV-Punten
  • je maakt me helemaal Sasha!
« Reactie #184 Gepost op: oktober 15, 2010, 20:32:43 »
Waarschijnlijk is het hun door de rechercheurs ook constant ingeprent geweest dat EC de daderes is en zijn ze het zelf ook gaan geloven..

Ja zij zoeken een schuldige en voor hen zal dat Els Clottemans zijn. ingeprent of niet.
Of het nu die Els was of Jan of Piet, als familie van het slachtoffer is het toch normaal dat het op een bepaald moment gewoon te veel kan worden en je naar buiten rent.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #185 Gepost op: oktober 15, 2010, 20:37:24 »
Ja zij zoeken een schuldige en voor hen zal dat Els Clottemans zijn. ingeprent of niet.
Of het nu die Els was of Jan of Piet, als familie van het slachtoffer is het toch normaal dat het op een bepaald moment gewoon te veel kan worden en je naar buiten rent.

Ik begrijp hun reactie ook wel hoor  :happywink:
(dat bedoelde ik eigenlijk met men vorige reactie  :oops: was voor 1x niet in de eerste plaats bedoeld om die speurders met de vinger te wijzen  :lol:)

Offline Hiza

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #186 Gepost op: oktober 15, 2010, 23:22:30 »
Ik denk als de familie leden dit topic doornemen zei ook wel vrij emotioneel zullen reageren.
Past het eigenlijk wel dat we 'nen hoop' suggestieve onzin op't www plaatsen ?
 :denk:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #187 Gepost op: oktober 15, 2010, 23:26:47 »
Ik denk als de familie leden dit topic doornemen zei ook wel vrij emotioneel zullen reageren.

Daar heb je wel een heel goed punt  :denk:
(al denk ik wel dat de vrienden en familie eerder op de nieuwssites zullen kijken dan hier op HV, maar das natuurlijk geen excuus..)

Offline vanessadenboef

• warme hondenvriend
  • *
  • 107 HV-Punten
« Reactie #188 Gepost op: oktober 16, 2010, 18:54:45 »
IDD !!!

Heb zo iets voorgehad met mijn papa ...
Is vorig jaar in Duitsland in een vies kanaal gevallen , dimi heeft hem er uit gehaald . kleine 2 weken later begint mijn papa in Nederland verschillende malen de zelfde toer te varen , bijna aanvaring , Dacht dat hij in Antwerpen zat , LAg met een donsdeken en zijn jas aan te bibberen van de kou terwijl het 40 graden was in de woning  :zot:  :zot:  :zot: :zot: Havenpolitie aan boord en meteen naar spoed gebracht zij waren aan het insinueren dat hij had gedronken stond ook in verschillende artikkelen in de krant ... Papa stond te wiebelen op 10 minuutjes van de dood ... Door de rattenziekte was hij compleet beginnen flippen , uitgedroogd , niet gegeten zware bloedvergiftiging ...

Swat maakt allemaal niet uit maar Op verschillende forums ook zeer zware comentaren erover ...
Absoluut niet leuk .

MAar NIET te vermijden  :muur:

Offline witchqueen

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: oktober 16, 2010, 21:10:23 »
Wie die dingen niet wil lezen, hoeft de topics daarover toch niet open te doen ?
Het valt wel op dat iedereen die in het voordeel van Els C komt getuigen, vakkundig wordt afgeblokt...  Haar ma haalde waarschijnlijk die zelfmoord boven omdat ze de andere pistes die ze overwogen had niet durfde opperen.  Dan zou ze de publieke opinie nog meer tegen hebben gehad.

Offline friendforlive

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: oktober 16, 2010, 22:18:22 »
Enkel dit topic .... der zijn nog een heel hoop ander dingen op www te vinden en die zijn nog een pak erger zijn dan hier ... daar kun je als ' mediafiguur' helaas niet van onderuit ...

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #191 Gepost op: oktober 17, 2010, 00:14:01 »
ik heb vanaf in het begin gezegd dat dien hollander meer van moest afweten en mijn gevoel laat mij nie dikwijls in de steek...in ieder geval maakt niet uit wie of waarom...die kinderen zijn maar schoon hun mammie kwijt hee, bless them!!
Zelfde gevoel hier.

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #192 Gepost op: oktober 18, 2010, 20:00:56 »

Oh maar als je het zo beziet, kan ik het ook begrijpen hoor.

Het is alleen dat ze hysterisch gaat schreeuwen en EC een moordenares noemt, dat bij mij vragen doet opkomen. Ze zijn gewoon zeker van hun stuk, EC is de moordenares... vraag me af wie hier nu labiel is.

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Offline lunatic

• *
  • 75 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: oktober 18, 2010, 23:39:04 »
Oh maar als je het zo beziet, kan ik het ook begrijpen hoor.

Het is alleen dat ze hysterisch gaat schreeuwen en EC een moordenares noemt, dat bij mij vragen doet opkomen. Ze zijn gewoon zeker van hun stuk, EC is de moordenares... vraag me af wie hier nu labiel is.

Volledig mee akkoord.
Denk trouwens dat kinderen ook heel vreemd kunnen reageren wanneer ze tot de ontdekking komen dat hun mama niet de "toegewijde echtgenote" blijkt te zijn die zij dachten dat ze was...
Maar die piste zal wel te ver gaan zeker

Als Morse of Frost nu nog eens bestond he

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: oktober 19, 2010, 01:03:34 »
Volledig mee akkoord.
Denk trouwens dat kinderen ook heel vreemd kunnen reageren wanneer ze tot de ontdekking komen dat hun mama niet de "toegewijde echtgenote" blijkt te zijn die zij dachten dat ze was...
Maar die piste zal wel te ver gaan zeker

Als Morse of Frost nu nog eens bestond he

Morse of Frost, Witse, Mega Mindy tegen onrecht tegen kwaad, ze zouden het wel oplossen  :mrgreen:

Ben écht benieuwd wat de uitspraak gaat zijn woensdag, logisch gezien mag die jury geen 'schuldig' verdict geven, maar Jef Vermassen, die blijft doorhameren op 'zijn' menselijke jury en de schetsing van het profiel... valt me allemaal vies tegen.

Offline lunatic

• *
  • 75 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: oktober 19, 2010, 01:13:07 »
En op zulke momenten stel ik me toch serieus de vraag of een volksjury daarover mag oordelen...alleen nog maar het gevoelsmatige aspect + het feit dat die jury niet afgezonderd wordt van media e.d.

Hopelijk voor EC komt de waarheid ooit aan het licht met degelijke bewijzen

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: oktober 19, 2010, 13:31:05 »
En op zulke momenten stel ik me toch serieus de vraag of een volksjury daarover mag oordelen...alleen nog maar het gevoelsmatige aspect + het feit dat die jury niet afgezonderd wordt van media e.d.

Niet? Ik dacht dat die geen kranten/internet/tv... pers mochten bekijken/lezen om objectief te kunnen blijven?
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Hiza

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #197 Gepost op: oktober 19, 2010, 14:20:41 »
Niet? Ik dacht dat die geen kranten/internet/tv... pers mochten bekijken/lezen om objectief te kunnen blijven?
De dag van vandaag zitten die via hun smartphone wrschl dit topic na te lezen,...  :lol:

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #198 Gepost op: oktober 19, 2010, 14:24:40 »
Toch één goeie reactie van gezond boerenverstand op hbvl, want ook daar blijkt ec voor velen gewoon de moordenares te zijn.

In het verleden heb ik meester Vermassen enkele keren horen zeggen dat iedereen onschuldig is zolang de schuld niet bewezen is. Ik vraag mij af wat hij in Tongeren doet, hij zelf toch zelf dat er geen bewijzen zijn. Misschien wel een geweldige monoloog, maar die worden meestal in een Cultureel Centrum opgevoerd.

Had EC hem niet beter ingehuurd?

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: oktober 19, 2010, 15:05:08 »
Had EC hem niet beter ingehuurd?

Awel, die vraag heb ik me net ook gesteld. Mr. Vermassen heeft een schitterend pleidooi gehouden, dat moet je hem meegeven. Maar wederom volledig gebaseerd op veronderstellingen, afleidingen, ... Maar hoe dan ook, als je de stukken in de krant leest, geweldig goede redevoering.

En dan had ik ook direct dezelfde vraag, wat als Mr. Vermassen de advocaat was geweest van Els C. had hij datzelfde pleidooi dan volledig omgekeerd gedaan? Want wat we gezien hebben is een geweldig goede advocaat die zijn job deed, maar niet een bewijs voor schuld.

Ik wil me nog steeds niet uitspreken over schuld of onschuld, simpelweg omdat ik nooit zal (kan) weten. Maar hoe verder dit proces vordert en hoe meer psychologische rapporten en "profiles" men er begint bij te slepen hoe meer ik me volgende vraag stel:
Als jij samenleeft met 11 katten in een huis, en zelden contact hebt met je buren. En die zelfde buren dan maar concluderen dat je wel gek moet zijn. Ben je dan ook echt gek?
.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal