collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: de zaak Els Clottemans ...  (gelezen 39951 keer)

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
Re: de zaak Els Clottemans ...
« Reactie #1000 Gepost op: november 13, 2010, 20:08:29 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ik beweer nog steeds niet dat ze schuldig is of onschuldig, maar ik ben van haar schuld niet overtuigd.

Weer komt bij mij het gevoel naar boven dat het onderzoek slecht is gevoerd. De alternatieve pistes zijn gewoon niet onderzocht.
EC is als psychopaat bestempeld door de psychiater van het parket, omdat ze blijft ontkennen, dus geen gewetensnood had. Ze is veroordeeld omdat ze psychopaat was.... Maar als ze nu eens blijft ontkennen omdat ze echt onschuldig is? dan is die diagnose van de psychiater flauwe kul.

De kans dat de schuldige nu vrij rond loopt is voor mij veel te groot, de kans dat een onschuldige nu is veroordeeld is voor mij veel te groot.
In trouwe vast

Offline wesp

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1001 Gepost op: november 13, 2010, 20:26:15 »
Ik vraag me af of ze iets wijzer zouden worden mochten ze bijvoorbeeld zulke mensen eens op die zaak zetten... maar dan geen charlatans he, in dat prog. in Nl werken ze zelfs mee met justitie...

http://www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #1002 Gepost op: november 13, 2010, 20:32:16 »
Ik vraag me af of ze iets wijzer zouden worden mochten ze bijvoorbeeld zulke mensen eens op die zaak zetten... maar dan geen charlatans he, in dat prog. in Nl werken ze zelfs mee met justitie...

http://www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/

Daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Ik geloof dat mensen soms een 6e zintuig hebben, maar in het 6e zintuig (wat nu uitgezonden word) kan ik toch afleiden dat niet iedereen altijd alles goed doet. Voor mijn mening is dat dus niet 100% zeker of die de dader kan aanduiden.
Een leugendetector is niet 100% veilig, maar iemand met een 6e zintuig in mijn ogen toch ook niet...
Zeker is dat gewoon niet...
En ik denk ook gewoon dat iedereen veel te nauw bij de zaak betrokken is, en ook zo iemand niet objectief meer kan zijn.

Ik beweer ook niet echt dat ze onschuldig is, maar ik heb ook het gevoel dat ze dat is, of beter gezegd kan zijn.  Dus dan vind ik de uitspraak gewoon verkeerd.  Stel dat ze het niet gedaan heeft, ik wil echt niet in haar schoenen staan.  Het is gemakkelijk om dan dan te zeggen: ze is psychopaat want ze geeft niet toe, ze heeft borderline, enzovoort.  Volgens mij duikt zoiets toch niet ineens van de ene moment op de andere op.  Hier wordt het in mijn ogen gewoon gebruikt om extra reden te hebben om te zeggen dat zij het gedaan heeft.  Vroeger was ze een braaf meisje en is ze nooit in contact gekomen met het gerecht, ze heeft nog les gegeven aan een klas kinderen. Maar er moet een moord opgelost worden en ze is ineens psychopaat. Ik krijg daar echt geen goed gevoel bij.
Ik beeld me dan in dat er in mijn nabijheid iemand vermoord word, en ik word als verdachte aangeduid. Ik weet dat ik het niet gedaan heb, en blijf dan ook zeggen dat ik onschuldig ben. En dan gaan ze zeggen dat ik psychopaat ben omdat ik blijf beweren dat ik het niet gedaan heb. Ik weet niet hoor  :muur:
« Laatst bewerkt op: november 13, 2010, 20:35:24 door Emmanuelle »

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1003 Gepost op: november 13, 2010, 20:36:06 »
Daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Ik geloof dat mensen soms een 6e zintuig hebben, maar in het 6e zintuig (wat nu uitgezonden word) kan ik toch afleiden dat niet iedereen altijd alles goed doet. Voor mijn mening is dat dus niet 100% zeker of die de dader kan aanduiden.
Een leugendetector is niet 100% veilig, maar iemand met een 6e zintuig in mijn ogen toch ook niet...
Zeker is dat gewoon niet...

Ik beweer ook niet echt dat ze onschuldig is, maar ik heb ook het gevoel dat ze dat is, of beter gezegd kan zijn.  Dus dan vind ik de uitspraak gewoon verkeerd.  Stel dat ze het niet gedaan heeft, ik wil echt niet in haar schoenen staan.  Het is gemakkelijk om dan dan te zeggen: ze is psychopaat want ze geeft niet toe, ze heeft borderline, enzovoort.  Volgens mij duikt zoiets toch niet ineens van de ene moment op de andere op.  Hier wordt het in mijn ogen gewoon gebruikt om extra reden te hebben om te zeggen dat zij het gedaan heeft.  Vroeger was ze een braaf meisje en is ze nooit in contact gekomen met het gerecht, ze heeft nog les gegeven aan een klas kinderen. Maar er moet een moord opgelost worden en ze is ineens psychopaat. Ik krijg daar echt geen goed gevoel bij.
Ik beeld me dan in dat er in mijn nabijheid iemand vermoord word, en ik word als verdachte aangeduid. Ik weet dat ik het niet gedaan heb, en blijf dan ook zeggen dat ik onschuldig ben. En dan gaan ze zeggen dat ik psychopaat ben omdat ik blijf beweren dat ik het niet gedaan heb. Ik weet niet hoor  :muur:

Klopt, maar in nl is een programma waar ze vele verder staan, het is geen wedstrijd tussen paragnosten, het gaat gewoon over mensen die moordzaken of verdwijningen proberen op te lossen of meer info trachten te verstrekken, ze zijn steeds met 3 die afzonderlijk vertellen wat ze zien of voelen, en ze zitten er zo vaak pal op he, niet normaal, ik zit vaak met open mond naar dat programma te kijken... dat in Belgie trekt op niks, die kunnen niks in vergelijking met wat ze in nederland tonen.

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #1004 Gepost op: november 13, 2010, 20:49:54 »
Klopt, maar in nl is een programma waar ze vele verder staan, het is geen wedstrijd tussen paragnosten, het gaat gewoon over mensen die moordzaken of verdwijningen proberen op te lossen of meer info trachten te verstrekken, ze zijn steeds met 3 die afzonderlijk vertellen wat ze zien of voelen, en ze zitten er zo vaak pal op he, niet normaal, ik zit vaak met open mond naar dat programma te kijken... dat in Belgie trekt op niks, die kunnen niks in vergelijking met wat ze in nederland tonen.

Ha ja dat ken ik dus niet... 
Hoe noemt dat programma en weet je soms wanneer dat op tv komt en welke zender?
Wel interessant  :yes:

Offline Lies - Onak

• *
  • 18 HV-Punten
« Reactie #1005 Gepost op: november 13, 2010, 21:13:11 »
Maar dat is evenzeer geen sterk bewijs. Integendeel, dat is helemaal te gek voor woorden eigenlijk.

Mijn gevoel zegt dat ze schuldig is, maar er is inderdaad nogal twijfel.
En mensen, ze is niet veroordeeld omdat ze psychopaat is. Ze is ook geen psychopaat omdat ze blijft ontkennen.

Ze is veroordeeld omdat er zovele rariteiten gevonden zijn aan haar gedrag. Voor en na de moord. Het vinden van de pilot chute, het schrijven van de anomieme brief en het plegen van de anonieme telefoontjes. Ze heeft zich, op zijn minst door alles wat ze deed en zei, verdacht gemaakt.
In the end everything will be fine... if it's not fine, it's not the end

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1006 Gepost op: november 13, 2010, 21:21:07 »
Ha ja dat ken ik dus niet... 
Hoe noemt dat programma en weet je soms wanneer dat op tv komt en welke zender?
Wel interessant  :yes:

Ik heb de link hierboven geplaatst  :lol: daar kan je ook bij 'gemist de vorige afleveringen kijken  :wink:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #1007 Gepost op: november 13, 2010, 22:54:48 »
EC is als psychopaat bestempeld door de psychiater van het parket, omdat ze blijft ontkennen, dus geen gewetensnood had. Ze is veroordeeld omdat ze psychopaat was.... Maar als ze nu eens blijft ontkennen omdat ze echt onschuldig is? dan is die diagnose van de psychiater flauwe kul.

Idd  :muur:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline NuchterJan

• *
  • 7 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Freediver.be
« Reactie #1008 Gepost op: november 14, 2010, 00:38:09 »

Tja, op TV kan alles hé.
En vooral, alles is rationeel te verklaren. Denk maar eens aan het feit dat er op het moment dat die gasten beginnen er al zoveel info bekend is die zij gewoon op een andere manier bekijken.
Paranormaal, zesde zintuig? Jaja....
Ik ben van na de oorlog en wil dat zo houden...

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1009 Gepost op: november 14, 2010, 00:53:55 »
Tja, op TV kan alles hé.
En vooral, alles is rationeel te verklaren. Denk maar eens aan het feit dat er op het moment dat die gasten beginnen er al zoveel info bekend is die zij gewoon op een andere manier bekijken.
Paranormaal, zesde zintuig? Jaja....

Die dingen doen ze dan geblinddoekt; of de spullen van de personen zitten ergens in... het is niet dat ik er in geloof hoor, het verbaast me gewoon wat ze allemaal weten of te weten komen, onlangs maakten ze met 3 personen ieder afzonderlijk een schets van een mogelijke dader, en die was bij ieder dezelfde...maar het is idd tv.

Offline NuchterJan

• *
  • 7 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Freediver.be
« Reactie #1010 Gepost op: november 14, 2010, 01:27:42 »
Profilers noemen ze zo iemand hé. :weetniet:
Maar uiteraard gieten ze daar een show-sausje over.
Ik ben van na de oorlog en wil dat zo houden...

Offline Albee

• *
  • 2 HV-Punten
    • Darcy's broodfokverhaal...
« Reactie #1011 Gepost op: november 14, 2010, 03:24:13 »
http://www.vandaag.be/binnenland/1241_verdachte-parachutemoord-scheldt-jef-vermassen-uit.html

Dit artikel is al maanden oud, maar ik kram daar vandaag op uit. Ik vond het wel "interessant".

Is Telefacts crime online te bekijken ? Ik heb namelijk geen tv.

Goh ja, moesten ze mij zo onder druk zetten en ik ben onschuldig, zou ik ook op een moment mijn zelfbeheersing verliezen en domme dingen gaan zeggen of roepen...

@ Wesp: heb onlangs toevallig 2 mediums ontmoet, ze beweerden beiden dat ze heel sterk voelden dat EC onschuldig was.
Maar of we dat dan moeten geloven  :weetniet:

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated (Ghandi)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal