collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Collega's vernederen abeider 9 jaar lang  (gelezen 4665 keer)

Offline Bamse

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1101 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Collega's vernederen abeider 9 jaar lang
« Reactie #100 Gepost op: november 24, 2010, 17:55:56 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik denk dat het toch wel voor veel mensen deugd zou doen om met hun vroegere pesters te praten. Al was het maar om van die 'schrik' vanaf te geraken die toch altijd in jou blijft hangen. Want nu zal je als volwassen mens toch steviger in je schoenen staan.

Inderdaad....
En ook, mensen veranderen hé. Ik ben niet meer dezelfde als tien jaar geleden, laat staan als twintig jaar geleden. En ik denk, die pestkoppen ook niet meer. Dus voor hetzelfde geld is de pestkop van vroeger nu een heel toffe persoon die nog een goede vriend zou kunnen worden  :weetniet:. Ik ben ook quasi mijn hele kindertijd en middelbare schooltijd gepest (het voordeel van zeer slecht zien, een steevaste noodgedwongen plaats op de eerste bank en een dikke bril  :muur:). En toch kan ik nu gewoon in dezelfde kamer vertoeven als een deel van de vroegere pestkoppen hoor. Dat zijn immers ook niet meer de "kinderen" die ze vroeger waren.

Nu met die situatie bij Mactac vind ik wel dat het anders ligt omdat je het hier over "volwassen" pesters hebt. Ge zou toch denken dat je op een bepaald moment "tot de jaren der verstand" gekomen bent en zo een dingen simpelweg niet meer doet? En in zo een extreme situaties blijft het een schandaal dat er niet werd ingegrepen, eender door wie.
Nu het zegt wel héél véél over het intelligentieniveau van de pesters als je het mij vraagt  :silenced:. Daar zou ik mij als "slachtoffer" dan weer wel enorm aan kunnen optrekken. Gewoon de wetenschap dat ik slimmer ben door niet te reageren en die andere de intelligentie blijkt te hebben van een koffieboon.
.

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #101 Gepost op: november 24, 2010, 17:59:20 »
Wat ik eigenlijk straf vind, is dat hier alleen maar mensen komen zeggen dat ze gepest zijn, terwijl hier heel zeker ook pesters op het forum moeten zitten. Beseffen ze het dan niet of hebben ze dan toch net dat beetje begrip om te snappen dat ze te ver zijn gegaan/gaan en er zich ergens voor schamen?
Ik ben ook gepest geweest... Tot ik van school veranderde en lenzen kreeg ipv bril. Ik werd wat populairder (laat het ons zo zeggen) Als er dan iemand in de klas werd gepest... En dat was meestal die persoon ''uitlachen'' met de situatie waarin die zich bevond. (zoals eens een meisje, die niet goed in de groep lag en dan nog eens haar regels door haar broek had gekregen, wat erg opviel) Dan stond ik er ook maar bij en keek er naar  :oops: En als me dat dan ook een pester maakt, ok dan!
Maar ik durfde niet anders, ik was nu eindelijk wat populairder en had eindelijk men plooi gevonden... Dus liet ik het maar gewoon begaan.

Offline VeganCatgirl

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 95 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: november 24, 2010, 18:12:23 »
Mensen kunnen zo verschrikkelijk hard zijn voor elkaar :'(

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #103 Gepost op: november 24, 2010, 23:03:42 »
Inderdaad....
En ook, mensen veranderen hé. Ik ben niet meer dezelfde als tien jaar geleden, laat staan als twintig jaar geleden. En ik denk, die pestkoppen ook niet meer. Dus voor hetzelfde geld is de pestkop van vroeger nu een heel toffe persoon die nog een goede vriend zou kunnen worden  :weetniet:. Ik ben ook quasi mijn hele kindertijd en middelbare schooltijd gepest (het voordeel van zeer slecht zien, een steevaste noodgedwongen plaats op de eerste bank en een dikke bril  :muur:). En toch kan ik nu gewoon in dezelfde kamer vertoeven als een deel van de vroegere pestkoppen hoor. Dat zijn immers ook niet meer de "kinderen" die ze vroeger waren.

Nu met die situatie bij Mactac vind ik wel dat het anders ligt omdat je het hier over "volwassen" pesters hebt. Ge zou toch denken dat je op een bepaald moment "tot de jaren der verstand" gekomen bent en zo een dingen simpelweg niet meer doet? En in zo een extreme situaties blijft het een schandaal dat er niet werd ingegrepen, eender door wie.
Nu het zegt wel héél véél over het intelligentieniveau van de pesters als je het mij vraagt  :silenced:. Daar zou ik mij als "slachtoffer" dan weer wel enorm aan kunnen optrekken. Gewoon de wetenschap dat ik slimmer ben door niet te reageren en die andere de intelligentie blijkt te hebben van een koffieboon.
Hoi Bamse, ben ook gepest op school omdat ik "stekeblind" was al vanaf 11 jaar droeg ik zo'n "ziekekasbrilleke" dat stond dan nog steevast scheef ook ,vooral de jongens konden er wat van hoor ,elk jaar "groot verdriet " want na bezoek oogarts weeral dikkere glazen ! Toen ik 16 was mocht ik naar de cinema ;er was een jongen die riep luidop :ik ben hier weg,want die
lelijke trees is er weer ,enz. Dat vergeet je niet ,ook al ben ik nu ouder ,er zijn dingen die je bijblijven.;maar dit was eigenlijk even offtopic (sorry).Inderdaad datzijn volwassen mensen die zich "amuseren" met die mensen "kapot" te maken ! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze weerniet gaan beslissen dat "de feiten verjaard zijn ",zoals met zoveel zaken tegenwoordig.
 :muur:

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #104 Gepost op: november 24, 2010, 23:25:30 »
Inderdaad....

Ik ben een rosse en heb dat ook genoeg mogen horen tijdens m'n schoolgaande jeugd  :roll:
M'n grootste pester van toen was een meisje en die is nu getrouwd met een roste man en die heeft een rost kind

THAT'S what I call justice  :mrgreen:
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline VeganCatgirl

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 95 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: november 24, 2010, 23:32:43 »
:D

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #106 Gepost op: november 25, 2010, 02:54:53 »
Ik ben een rosse en heb dat ook genoeg mogen horen tijdens m'n schoolgaande jeugd  :roll:
M'n grootste pester van toen was een meisje en die is nu getrouwd met een roste man en die heeft een rost kind

THAT'S what I call justice  :mrgreen:

:lol:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal