seg myriam, den derde december, das niet bij jouw thuis he? of wel? en eigen gerief meenemen zeker? en stoort het alsk de camera meepak?
Wrijf eens ne keer goe in uw oogskes.
Gisteravond wel, feestje vandaag ben ik zoals altijd vroeg wakker ik reageer gewoon omdat het op de vorige pagina staat, dat het in een zaaltje is, en je logischer wijze je eigen werkspullekes moet meenemen. Wat absoluut niks verkeerd mee bedoeld hoor.
net een truitje voor Cédric opgezet; een simpel lichtpaars truitje, in rijstekorrelsteek. ik heb alleen last met kraagjes, brei altijd hetzelfde omdat ik niks anders kan (een gewoon rond). Met een breiboekje breien lukt al helemaal niet. Een steek zoek ik op via google, en de rest uit mijn hoofd (of via de zus )Ik zou graag eens een V-halske ofzo breien
Ja, die breiboeken van Sandra mode ,ook wel goede uitleg , ..Nu speel ik met het idee om kleine berekleedjes te maken, maar waar vind ik modellen ? Heb verschillende teddyberen ooit gekregen en dacht daar eens iets voor te maken Iemand een tip please ??
Die kleine berekleertjes breien kan je zoiets niet vinden in zo'n winkel waar je beren kan maken. Bv die winkel waar Ellie zei.
Lydhan, mercikes Ik ben nu bezig aan de rugpand (maatje 98). Voor het kraagje achteraan gewoon in 't midden afzetten zoals een truitje met ronde hals?
Nu vond ik deze knuffel wel knap, maar ik heb geen flauw idee of dit goed is om te geven aan een meisje van drie jaar ??Wat vinden jullie (misschien te kinderachtig ? misschien foute kleuren ?) Ik had nog gedacht om bij de knuffel te geven, haar namen gehaakt in dan roos en zo ?http://images4.ravelrycache.com/uploads/K4TT/65562606/pillowpal_puppy_01_medium.jpg
effe een vraagje stellen als het mag , is vooral voor de moeders hier Ik brei niet, dus eigenlijk verkeerd topic maar het haken topic is nog ouder ik haak dus, ik ben effe nog maar bezig ma het gaat wel goed. Beertjes maken en zo lukken me al. Nu heeft mijn broer me gevraagt iets te maken voor een kindje van een collega .oke geen probleem, hier is het probleem : ze is drie, een meisje en houdt van K3 Ja daar kan ik niets van maken van K3 dus ben zelf op zoektocht gegaan naar iets dat leuk kan zijn.Nu vond ik deze knuffel wel knap, maar ik heb geen flauw idee of dit goed is om te geven aan een meisje van drie jaar ??Wat vinden jullie (misschien te kinderachtig ? misschien foute kleuren ?) Ik had nog gedacht om bij de knuffel te geven, haar namen gehaakt in dan roos en zo ?http://images4.ravelrycache.com/uploads/K4TT/65562606/pillowpal_puppy_01_medium.jpg
...