Er is ook al namaak gevonden in een Delhaize of Colruyt hoor, het is niet altijd met medeweten van de ketens.Ik koop gewoon liever een huismer dat wel goed scoort op tests of een duurder merkproduct dan een goedkoop merkproduct dat evengoed namaak kan zijn en schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid of de natuur.
Blijkbaar is het niet altijd goed te herkennen. Ik heb buiten die Telefactsreportage een andere reportage gezien waarin dat vermeld werd. Maar ik vind die reportage of een beschrijving ervan dus niet meer terug.Ik ben liever wantrouwig in zo'n dingen dan achteraf spijt te hebben
Ik ga ook soms naar de action maar heb ook zo mijn bedenkingen als ik de verpakkingen van sommige producten zie.Kvind dat eigenlijk wel interessant, zo verschillende producten vergelijken. Nu, ik ben eens naar een lezing van de low-inpactman geweest en die waste zijn haar altijd met gewone douchegel. Maar nu vraag ik mij eigenlijk af wat nu de essentiële verschillen zijn tussen shampoo en douchegel
Weet niet of het hier al eens gezegd is, maar azijn is de goedkoopste en meest natuurlijke wasverzachter die er is. 1 grote fles kost in de Aldi maar 50 cent en daar kom ik maanden mee toe.
Ik heb graag een lekker geurtje aan mijn wasgoed achteraf. Ruik je die azijn dan niet meer?
Tot nu kocht ik Woolite Black voor onze zwarte was. In Aldi hebben ze ook zo'n wasmiddel, maar is dit even goed, heeft iemand ervaring?Mijn ventje is allergisch voor Dash. Hij lijkt ook allergisch te zijn voor de anti-kalk tabletten voor de wasmachine (jeuk, rode plekken op z'n huid door kledij, bedlinnen). Ik wil het precies nie uittesten, wat als hij ook allergisch blijkt te zijn? Ik gebruik wel al altijd Fee Lavendel van Aldi...En dat van de Action, dat was idd in "Voor Hetzelfde Geld", vond dat reuze interessant programma. De inhoud van die producten is in die landen minder gecontroleerd naar 't schijnt, dus ik durf die ook al niet gebruiken. Heb nogal een gevoelig velleke ook. Ik gebruikte eens Syoss (die grote pullen), en ik had gewoon uitslag en jeuk op mijn gezicht na het wassen. En omdat ik lang haar heb, valt dat altijd langs mijn kaaklijn, dus doorheen de week ook nog jeuk, maar in mindere mate. Het heeft ook even geduurd voor ik door had waarom ik zoveel jeuk en zo'n ruwe huid had...