collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: betalen...betalen...betalen... *modmelding p. 25*  (gelezen 47270 keer)

Offline Ziva_B

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2339 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: betalen...betalen...betalen...
« Reactie #300 Gepost op: oktober 14, 2013, 19:21:32 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Er is ook al namaak gevonden in een Delhaize of Colruyt hoor, het is niet altijd met medeweten van de ketens.

Ik koop gewoon liever een huismer dat wel goed scoort op tests of een duurder merkproduct dan een goedkoop merkproduct dat evengoed namaak kan zijn en schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid of de natuur.

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #301 Gepost op: oktober 14, 2013, 19:23:56 »
Er is ook al namaak gevonden in een Delhaize of Colruyt hoor, het is niet altijd met medeweten van de ketens.

Ik koop gewoon liever een huismer dat wel goed scoort op tests of een duurder merkproduct dan een goedkoop merkproduct dat evengoed namaak kan zijn en schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid of de natuur.

Moh echt?  :weetniet: zijn daar geen controles op?

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #302 Gepost op: oktober 14, 2013, 19:25:50 »
Action is geen namaak MAAR het zijn producten van grote producenten (zoals Dove etc) uit andere landen, waar de wetgeving natuurlijk anders kan zijn. Dus een product bestemd voor de russische markt kan qua samenstelling afwijken van degene bestemd voor de belgische markt. Action koopt dus overschotten op, afkomstig van andere landen en verkoopt die hier. De samenstelling voor bv. Oost europa bevatten wss ook goedkopere grondstoffen ed.
Maar namaak is het niet, daar is de wet wel streng in. Het is wel niet helemaal hetzelfde als wat je in een belgische winkel koopt.

Offline Ziva_B

• *
  • 2339 HV-Punten
« Reactie #303 Gepost op: oktober 14, 2013, 19:26:35 »
Blijkbaar is het niet altijd goed te herkennen. Ik heb buiten die Telefactsreportage een andere reportage gezien waarin dat vermeld werd. Maar ik vind die reportage of een beschrijving ervan dus niet meer terug.

Ik ben liever wantrouwig in zo'n dingen dan achteraf spijt te hebben  :lol:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #304 Gepost op: oktober 14, 2013, 19:58:53 »
Blijkbaar is het niet altijd goed te herkennen. Ik heb buiten die Telefactsreportage een andere reportage gezien waarin dat vermeld werd. Maar ik vind die reportage of een beschrijving ervan dus niet meer terug.

Ik ben liever wantrouwig in zo'n dingen dan achteraf spijt te hebben  :lol:
dat was in ' voor hetzelfde geld'     :wink:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #305 Gepost op: oktober 14, 2013, 21:04:40 »
Ik ga ook soms naar de action maar heb ook zo mijn bedenkingen als ik de verpakkingen van sommige producten zie.

Kvind dat eigenlijk wel interessant, zo verschillende producten vergelijken. :mrgreen:
Nu, ik ben eens naar een lezing van de low-inpactman geweest en die waste zijn haar altijd met gewone douchegel. Maar nu vraag ik mij eigenlijk af wat nu de essentiële verschillen zijn tussen shampoo en douchegel  :denk:

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #306 Gepost op: oktober 14, 2013, 21:55:04 »
Ik ga ook soms naar de action maar heb ook zo mijn bedenkingen als ik de verpakkingen van sommige producten zie.

Kvind dat eigenlijk wel interessant, zo verschillende producten vergelijken. :mrgreen:
Nu, ik ben eens naar een lezing van de low-inpactman geweest en die waste zijn haar altijd met gewone douchegel. Maar nu vraag ik mij eigenlijk af wat nu de essentiële verschillen zijn tussen shampoo en douchegel  :denk:

In shampoo zit oa siliconen :-)
Heel soms was ik mijn lokken nog met een blok sunlightzeep, voelt heel stroef maar ik krijg ze makkelijker in model en eenmaal droog glanzen ze mooi!
Ik gebruik meestal douchegel, voor mannen :-) Axe vind ik geweldig
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #307 Gepost op: oktober 15, 2013, 08:07:33 »
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline Nipo

• *
  • 97 HV-Punten
« Reactie #308 Gepost op: oktober 15, 2013, 09:22:01 »
Weet niet of het hier al eens gezegd is, maar azijn is de goedkoopste en meest natuurlijke wasverzachter die er is. 1 grote fles kost in de Aldi maar 50 cent en daar kom ik maanden mee toe.

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #309 Gepost op: oktober 15, 2013, 13:06:36 »
Weet niet of het hier al eens gezegd is, maar azijn is de goedkoopste en meest natuurlijke wasverzachter die er is. 1 grote fles kost in de Aldi maar 50 cent en daar kom ik maanden mee toe.

Ik heb graag een lekker geurtje aan mijn wasgoed achteraf.  :oops: Ruik je die azijn dan niet meer?

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #310 Gepost op: oktober 15, 2013, 13:15:28 »
Ik gebruik ook azijn voor wasverzachter. Nee, dat ruik je helemaal niet

Online luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #311 Gepost op: oktober 15, 2013, 13:35:22 »
Ik heb graag een lekker geurtje aan mijn wasgoed achteraf.  :oops: Ruik je die azijn dan niet meer?

Ik gebruikt da ook vooral voor de geur.  :vuistje:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #312 Gepost op: oktober 15, 2013, 13:56:45 »
Tot nu kocht ik Woolite Black voor onze zwarte was. In Aldi hebben ze ook zo'n wasmiddel, maar is dit even goed, heeft iemand ervaring?

Mijn ventje is allergisch voor Dash. Hij lijkt ook allergisch te zijn voor de anti-kalk tabletten voor de wasmachine (jeuk, rode plekken op z'n huid door kledij, bedlinnen). Ik wil het precies nie uittesten, wat als hij ook allergisch blijkt te zijn? :denk: Ik gebruik wel al altijd Fee Lavendel van Aldi...

En dat van de Action, dat was idd in "Voor Hetzelfde Geld", vond dat reuze interessant programma. De inhoud van die producten is in die landen minder gecontroleerd naar 't schijnt, dus ik durf die ook al niet gebruiken. Heb nogal een gevoelig velleke ook. Ik gebruikte eens Syoss (die grote pullen), en ik had gewoon uitslag en jeuk op mijn gezicht na het wassen. En omdat ik lang haar heb, valt dat altijd langs mijn kaaklijn, dus doorheen de week ook nog jeuk, maar in mindere mate. Het heeft ook even geduurd voor ik door had waarom ik zoveel jeuk en zo'n ruwe huid had...

Offline ells

• hondenvriend pro
  • *
  • 1001 HV-Punten
« Reactie #313 Gepost op: oktober 15, 2013, 14:29:32 »
ik heb het vloeibaar wasmiddel van de Liddl voor mijn zwarte was,ben ik heel content van.

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #314 Gepost op: oktober 15, 2013, 16:56:04 »
Iedereen zou het excelleke moeten hebben nu....
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #315 Gepost op: oktober 15, 2013, 17:00:26 »
Tot nu kocht ik Woolite Black voor onze zwarte was. In Aldi hebben ze ook zo'n wasmiddel, maar is dit even goed, heeft iemand ervaring?

Mijn ventje is allergisch voor Dash. Hij lijkt ook allergisch te zijn voor de anti-kalk tabletten voor de wasmachine (jeuk, rode plekken op z'n huid door kledij, bedlinnen). Ik wil het precies nie uittesten, wat als hij ook allergisch blijkt te zijn? :denk: Ik gebruik wel al altijd Fee Lavendel van Aldi...

En dat van de Action, dat was idd in "Voor Hetzelfde Geld", vond dat reuze interessant programma. De inhoud van die producten is in die landen minder gecontroleerd naar 't schijnt, dus ik durf die ook al niet gebruiken. Heb nogal een gevoelig velleke ook. Ik gebruikte eens Syoss (die grote pullen), en ik had gewoon uitslag en jeuk op mijn gezicht na het wassen. En omdat ik lang haar heb, valt dat altijd langs mijn kaaklijn, dus doorheen de week ook nog jeuk, maar in mindere mate. Het heeft ook even geduurd voor ik door had waarom ik zoveel jeuk en zo'n ruwe huid had...

Zwarte was doe ik met een gewoon vloeibaar wasmiddel en ik gebruik altijd een scheut azijn :-) Blijft allemaal mooi 'black'.

Azijn als wasverzachter werkt inderdaad ook goed en niks gaat zuur ruiken :-)

En ontkalker? Eveneens azijn! Kookwas(leeg)en in alle vakken voldoende azijn ( zonde energie maar geen gebruik van chemische brol). En onze Miele bolt geweldig en er is niks van kalk te besspeuren, ook geen vieze vettige aanslag achter de vakjes ...
― Woodrow Wilson

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #316 Gepost op: oktober 15, 2013, 19:06:31 »

Erines dat wasmiddel voor donkere was van Aldi is heel goed , gebruik het al jaren  :thumbs:

Online luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #317 Gepost op: oktober 15, 2013, 19:44:42 »
Met woolite black krijg ik S. zijn werkkleren minder proper dan met het product van den aldi voor zwarte was.
Woolite black en woolite delicaat gebruik ik wel voor delicate was die nooit echt vuil is.

Offline Shorty26

• warme hondenvriend
  • *
  • 178 HV-Punten
  • my golden dream is comin' true...
« Reactie #318 Gepost op: oktober 15, 2013, 19:50:27 »
Ja lap! We zijn weer vertrokken zenne...  :muur:
Wat er gaande is...
Ik heb héééél veel schrik om naar de tandarts te gaan...maar echt, doodsangsten eh...
Zo erg dat het 12 jaar geleden is dat ik nog geweest was.
Nu, enkele weken geleden zat ik letterlijk een hele nacht wakker van plotse tandpijn, dan ik met niks kon verzachten dus ik moest naar de tandart..
Eerste consultatie: gewoon controle en een foto = 74 euro (waarvan een 40 euro terugbetaald)
Vandaag 2e consultatie: een tand 'opkuisen' en opvullen + foto = 300 euro (!!!) (150 euro terugbetaald)

Ik dacht efkes da'k van m'n stokken ging vallen...alé jongens...300 euro, 'k ben der nog nie goe van...
We weten weer waarvoor we gaan werken zeker... :roll:

We konden nu eens (héél) goedkoop een caravan aanschaffen, zodat we budgetvriendelijk op vakantie kunnen. En dan komt dit er weer eens bij eh...en 'k moet volgende week weer naar de tandarts eh...dit keer voor een wijsheidstand te trekken...wa gaat da weeral kosten?!

Online luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #319 Gepost op: oktober 15, 2013, 20:25:15 »
shorty zoek een geconventioneerde tandarts, dan ben je alles terugbetaald.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal