collapse

Auteur Topic: WALK YOUR DOG  (gelezen 150 keer)

Offline WalkYourDog

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
WALK YOUR DOG
« Gepost op: februari 14, 2020, 09:47:55 »
Evenementen
Datum:
9/05/2020
WALK YOUR DOG

Beste hondenliefhebbers, wij hebben jullie hulp nodig!

Wij zijn twee tweedejaarsstudente n en dit jaar krijgen wij de kans om ons eigen evenement te organiseren. We gaan een hondenwandeling organiseren waar jullie geliefde viervoeter wordt ondergedompeld in een hondendroom.

Heb je geen hond maar ben je wel graag omgeven door honden? Kom dan zeker naar ons evenement om te genieten van de gezellige sfeer en de verschillende hapjes en drankjes die we zullen voorzien!

Om van ons evenement een succesverhaal te maken willen we eerst jullie mening horen! De enquête neemt slechts 2 minuutjes van jullie tijd en zou ons een groot plezier doen. Alvast bedankt!

WALK YOUR DOG, more info is coming soon!

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=G4Y45tkV5k2mXbSHia4fCPikhbDQQTBOqylqVemRiGVURDBRTFNaOTFLRkpGQThCNFAzUlZOTDY5US4u

Offline poeseline

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: WALK YOUR DOG
« Reactie #1 Gepost op: februari 14, 2020, 11:03:53 »
Ingevuld, ik vrees alleen dat je vooral gericht bent om de huis en tuin hondeneigenaar die je hier wellicht minder gaat tegenkomen  :vuistje:
'ga je elke dag wandelen met je hond', euhm neen maar we zijn er wel intensief mee bezig.

Wij zijn naar het hondenfestival geweest deze zomer en ik vond dat eerlijk gezegd een zware teleurstelling. Vroeger was er natte poten dolle neuzen in Beervelde, dat was veel leuker en toen had ik zelf nog niet eens een hond.

edit: ik zie in je ander topic 5 km staan. Daar kruip ik eerlijk gezegd niet voor in mijn auto   :fuu:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #2 Gepost op: februari 14, 2020, 14:17:00 »
Natte poten was idd zalig. Daar had je diverse spelletjes en activiteiten en kon je gerust een hele dag spenderen. Maar daar heb je een heel team voor nodig en lijkt me niet haalbaar met slechts 2 mensen.

En dezelfde opmerking bij de wandelvraag. Ik wandel ook niet élke dag maar wel bijna elke dag en de andere dagen is er meestal wel een andere activiteit  :lol:

5km vind ik ook wat weinig. Ik zou eerder een wandeling van rond de 10km of verschillende afstanden voorzien en in ruil voor een paar euro's een goodie bag geven aan de deelnemers.

Offline poeseline

• *
« Reactie #3 Gepost op: februari 14, 2020, 14:53:42 »
Natte poten was idd zalig. Daar had je diverse spelletjes en activiteiten en kon je gerust een hele dag spenderen. Maar daar heb je een heel team voor nodig en lijkt me niet haalbaar met slechts 2 mensen.

En dezelfde opmerking bij de wandelvraag. Ik wandel ook niet élke dag maar wel bijna elke dag en de andere dagen is er meestal wel een andere activiteit  :lol:

5km vind ik ook wat weinig. Ik zou eerder een wandeling van rond de 10km of verschillende afstanden voorzien en in ruil voor een paar euro's een goodie bag geven aan de deelnemers.

Je moet daar inderdaad met veel voor zijn. Maar als er een hondendroom geadverteerd wordt dan heb ik wel wat verwachtingen behalve een wandeling  :vuistje: Roran ook denk ik  :mrgreen:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #4 Gepost op: februari 14, 2020, 19:05:40 »
Je moet daar inderdaad met veel voor zijn. Maar als er een hondendroom geadverteerd wordt dan heb ik wel wat verwachtingen behalve een wandeling  :vuistje: Roran ook denk ik  :mrgreen:
Daar heb je ook wel gelijk in  :lol:
Sherlock zou blij zijn met enkel een wandeling zolang hij los mag en als een gek sporen/wild mag achtervolgen. Eerder een nachtmerrie voor mij dus :doh:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal