collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Rottweiler pup  (gelezen 3694 keer)

Offline karlien

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 6 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Blindengeleidehondenschool Genk
Re: Rottweiler pup
« Reactie #20 Gepost op: maart 21, 2013, 00:30:27 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
M**rhof heeft een nestje nu 2 weken oud. 1 teef en 3 reuen. Die zijn wel vlug weg.

Ik heb daar zelf nooit een hond gekocht maar de ouders zijn aanwezig en ze hebben een speciale ruimte om kennis te maken met de honden. Kennisen hebben er reeds 2 pups gekocht en zijn zeer tevreden.

Wij wilden initieel terug een Rottie kopen maar we zouden teveel vergelijken met onze vorige hond. Die hond was super voor ons gezin. Ik ben een grote fan van Rottweilers :)

Veel succes met je zoektocht! De mijne naar een Cocker gaat ook nog verder dus duimen maar  :lol:

Hmm, dit is nu net waar ik niet wil dat ze een hond halen  :lol:

Offline cherish

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #21 Gepost op: maart 21, 2013, 09:42:03 »
Moeke Dzana al is gezien? Dat is een van de weinige honden waarbij ik zoiets had: DAT IS HET GEWOON bij de eerste kennismaking.
Dzana is de mama van Jill en ik ben daar dus echt zot van!
Ik twijfel nu dus echt wat te doen.

Trouwens te onervaren??? Jij bent toch al wel wat gewoon dacht ik?
Marc weet trouwens dat als we eentje nemen het eentje is dat zal buiten komen en zal sporten, maar dat ik niet kan beloven dat het een IPO hondje zal zijn ;)

Ik vind mezelf te onervaren ja, zeker met het ras. (Opgegroeid tussen de belgen) Volledige andere manier van africhten ook. Ik wil eerst kennis opdoen en misschien ooit. Want ik vind het prachthonden. Na het WK IPO in Rottweil ben ik ze wel meer beginnen apreciëren.  :wink:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: maart 21, 2013, 17:06:22 »
Ik vind mezelf te onervaren ja, zeker met het ras. (Opgegroeid tussen de belgen) Volledige andere manier van africhten ook. Ik wil eerst kennis opdoen en misschien ooit. Want ik vind het prachthonden. Na het WK IPO in Rottweil ben ik ze wel meer beginnen apreciëren.  :wink:

goh, wat is onervaren....
Ellis was mijn eerste eigen hond, Gaïko is een reu die afstamt van Aïk en die duidelijk het karakter van de papa van Aïk mee heeft...
Maar ik kan me geen zaligere hond wensen dan hem, ondanks zijn moeilijke omgang met vreemde mensen en vreemde honden... das nu eens enen waar ik bijna nooit moet tegen reclameren (thuis dan), die doet echt niks maar dan ook niks mis... behalve aandacht vragen en heel veel willen knuffelen als ik in de zetel zit..

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: maart 21, 2013, 19:34:05 »

Ik zou zeggen onderschat je niet ;)
Nu de manier van werken is idd wel anders, dat heb ik ook al gemerkt.
Als ik sommige werkwijze's bekijk bij de belgen, dan denk ik doe dit bij een rottweiler en die vreet je op :s

Nu, als Marc je vraagt of je een pup wil van hem wil dat zeggen dat hij dat in volle vertrouwen doet!
En weet dat je altijd op hem zal kunnen rekenen als je vragen zou hebben ivm de pup ;)

Offline Mijn gedacht

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 202 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: maart 21, 2013, 20:59:55 »
Voor vrienden ben ik op zoek naar een Rottweiler pup.
Heeft er iemand een richtprijs voor mij?
En enkele betrouwbare adressen? Het hoeft niet met stamboom te zijn, wel graag pups die opgroeien in huis.

Beatlke en munanis in nederland

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: maart 22, 2013, 01:41:23 »
Beatlke en munanis in nederland

Als ik het goed heb waren al die pups al besproken :)

Offline christina fernandez

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 114 HV-Punten
« Reactie #26 Gepost op: maart 22, 2013, 06:58:44 »
Ik zou zeggen onderschat je niet ;)
Nu de manier van werken is idd wel anders, dat heb ik ook al gemerkt.
Als ik sommige werkwijze's bekijk bij de belgen, dan denk ik doe dit bij een rottweiler en die vreet je op :s

Nu, als Marc je vraagt of je een pup wil van hem wil dat zeggen dat hij dat in volle vertrouwen doet!
En weet dat je altijd op hem zal kunnen rekenen als je vragen zou hebben ivm de pup ;)

Hé daar heb je blijkbaar een grond van waarheid (spreekt een Belg!) Gisteren nadat ik met een fokker telefonisch gesproken had, heb ik mijn dierenarts gebeld. Die zei ook dat het in Nederland wel heel anders aan toe gaat! Dat er in Nederland veel meer regels zijn en die dan ook strikt moeten nageleefd worden. Dat hij eerder een nestje uit Nederland aanraadt dan één uit Belgie (Dierenarts is ook in Belgie)i!

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #27 Gepost op: maart 22, 2013, 07:17:28 »
Hé daar heb je blijkbaar een grond van waarheid (spreekt een Belg!) Gisteren nadat ik met een fokker telefonisch gesproken had, heb ik mijn dierenarts gebeld. Die zei ook dat het in Nederland wel heel anders aan toe gaat! Dat er in Nederland veel meer regels zijn en die dan ook strikt moeten nageleefd worden. Dat hij eerder een nestje uit Nederland aanraadt dan één uit Belgie (Dierenarts is ook in Belgie)i!

lol ze is bezig over Mechelaars  :mrgreen:   en dan de honden he

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #28 Gepost op: maart 22, 2013, 09:41:53 »

We bedoelden het ras de belgen, zoals de belgische herders, meerbepaald de mechelse herder. Die richt je volledig anders af dan bijvoorbeeld een rottweiler en dat is wat mij tegenhoud. Als huishond zie ik daar al geen problemen in op gebied van opvoeding maar in de africhting is mij dat toch een ander verhaal.

De nederlanders (mensen) geven ook liever geen hond mee aan iemand die fulltime werkt maar ook hier zijn uitzonderingen. Waar mijn pup van zal komen is dat allezins geen probleem. Je kan te strikt zijn ook, dan gaat alles zo eng in de bloedlijnen dat er fouten in een ras gefokt kunnen worden ook dus teveel regels zijn ook niet altijd goed.
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2013, 09:46:45 door cherish »

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #29 Gepost op: maart 23, 2013, 12:24:50 »
lol ze is bezig over Mechelaars  :mrgreen:   en dan de honden he

ik had het idd over Mechels :)

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #30 Gepost op: maart 23, 2013, 16:48:05 »
hof ter cammen, noemt die zijn vrouw Lydia?  :shifty:
Daar heb ik mee in de fokkersklas gezeten...

ik ben al een tijdje Van Peba in het oog aant houden... iemand daar ervaring mee?
(is voor binnen een paar jaar pas zenne, ma kan maar al beginnen uitkijken naar deftige fokkers e...)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: maart 23, 2013, 21:36:04 »

nee jong, das Hof van Hubos  :mrgreen:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #32 Gepost op: maart 23, 2013, 21:36:45 »
Van Peba heeft zeer mooie rotties vind ik en zijn heel vriendelijke mensen  :thumbs:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #33 Gepost op: maart 23, 2013, 22:25:59 »

ik ben al een tijdje Van Peba in het oog aant houden... iemand daar ervaring mee?
(is voor binnen een paar jaar pas zenne, ma kan maar al beginnen uitkijken naar deftige fokkers e...)

Van Peba zijn schatten van mensen. zitten ni ver van men ouders.
Maar voor zover ik weet doen ze heel weinig shows enzo dus daar zal je ze niet zien.

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #34 Gepost op: maart 24, 2013, 00:20:17 »
Deze avond op visite geweest bij hof chao, echt leuke en mooi pups man. :wub:
Een mooi gelijkmatig nestje. Nog 2 teefjes zijn op zoek naar een baasje ginder.

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #35 Gepost op: maart 24, 2013, 08:55:23 »
nee jong, das Hof van Hubos  :mrgreen:

ja, just  :doh:
(en wa vinden de rottweilerfans van die fokker?  ik vond ze toen prachtige honden hebben..  :yes:)

Maar voor zover ik weet doen ze heel weinig shows enzo dus daar zal je ze niet zien.

bwa, shows en zo, ik kom der zelf ni echt vaak nimeer...
ma ik kom heel wat van peba's tegen (in thor zitten er al 2, hier in ruisbroek ook al ene gesignaleerd...)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #36 Gepost op: maart 24, 2013, 09:17:24 »
ja, just  :doh:
(en wa vinden de rottweilerfans van die fokker?  ik vond ze toen prachtige honden hebben..  :yes:)

nog altijd mijn nr 1  :thumbs:
Niet teveel show of blablabla, geen "achter de schermen", enige nadeel voor sommigen is dat de pups niet binnen opgroeien, voor mij maakt dat niet uit... sociaal zijn ze genoeg  :yes:
Als er ooit een nieuwe pup komt (liever niet want dat zou willen zeggen dat mijn 3 er niet meer zijn...), dan komt die zeker van bij Hof van Hubos  :yes:

Offline schnauzerfan

• hondenvriend pro
  • *
  • 612 HV-Punten
« Reactie #37 Gepost op: maart 24, 2013, 09:19:01 »
M**rhof heeft een nestje nu 2 weken oud. 1 teef en 3 reuen. Die zijn wel vlug weg.

Ik heb daar zelf nooit een hond gekocht maar de ouders zijn aanwezig en ze hebben een speciale ruimte om kennis te maken met de honden. Kennisen hebben er reeds 2 pups gekocht en zijn zeer tevreden.

Wij wilden initieel terug een Rottie kopen maar we zouden teveel vergelijken met onze vorige hond. Die hond was super voor ons gezin. Ik ben een grote fan van Rottweilers :)

Veel succes met je zoektocht! De mijne naar een Cocker gaat ook nog verder dus duimen maar  :lol:

:yeek: www.broodfok.be
 NOOIT kopen daar!!

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #38 Gepost op: maart 24, 2013, 10:43:13 »

Kunnen ook gewoon eenmalig per fokhond eens de rst doen als ze willen. Vind showen echt geen toevoegende waarde.
Maar das weer persoonlijk  :mrgreen:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #39 Gepost op: maart 24, 2013, 20:01:18 »
Mijn Centa was een hubosje (geen stamboom, maar ouders hadden die wel, mama leeft voor zover ik weet nog steeds, papa was nog niet zo lang overleden, toen we centa uit het asiel haalde en ontdekte dat ze van daar kwam - ze stond nog op naam van Lydia zelfs ook al was ze al 6).

Persoonlijk zou ik er zelf geen hond kopen, maar dat is om persoonlijke redenen.
De lijnen zijn allesinds goed! Maar de combinaties zijn niet altijd wat ik zelf zoek ;)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal