M**rhof heeft een nestje nu 2 weken oud. 1 teef en 3 reuen. Die zijn wel vlug weg.Ik heb daar zelf nooit een hond gekocht maar de ouders zijn aanwezig en ze hebben een speciale ruimte om kennis te maken met de honden. Kennisen hebben er reeds 2 pups gekocht en zijn zeer tevreden.Wij wilden initieel terug een Rottie kopen maar we zouden teveel vergelijken met onze vorige hond. Die hond was super voor ons gezin. Ik ben een grote fan van Rottweilers Veel succes met je zoektocht! De mijne naar een Cocker gaat ook nog verder dus duimen maar
Moeke Dzana al is gezien? Dat is een van de weinige honden waarbij ik zoiets had: DAT IS HET GEWOON bij de eerste kennismaking.Dzana is de mama van Jill en ik ben daar dus echt zot van!Ik twijfel nu dus echt wat te doen.Trouwens te onervaren??? Jij bent toch al wel wat gewoon dacht ik?Marc weet trouwens dat als we eentje nemen het eentje is dat zal buiten komen en zal sporten, maar dat ik niet kan beloven dat het een IPO hondje zal zijn ;)
Ik vind mezelf te onervaren ja, zeker met het ras. (Opgegroeid tussen de belgen) Volledige andere manier van africhten ook. Ik wil eerst kennis opdoen en misschien ooit. Want ik vind het prachthonden. Na het WK IPO in Rottweil ben ik ze wel meer beginnen apreciëren.
Voor vrienden ben ik op zoek naar een Rottweiler pup.Heeft er iemand een richtprijs voor mij?En enkele betrouwbare adressen? Het hoeft niet met stamboom te zijn, wel graag pups die opgroeien in huis.
Beatlke en munanis in nederland
Ik zou zeggen onderschat je niet ;)Nu de manier van werken is idd wel anders, dat heb ik ook al gemerkt. Als ik sommige werkwijze's bekijk bij de belgen, dan denk ik doe dit bij een rottweiler en die vreet je op :sNu, als Marc je vraagt of je een pup wil van hem wil dat zeggen dat hij dat in volle vertrouwen doet!En weet dat je altijd op hem zal kunnen rekenen als je vragen zou hebben ivm de pup ;)
Hé daar heb je blijkbaar een grond van waarheid (spreekt een Belg!) Gisteren nadat ik met een fokker telefonisch gesproken had, heb ik mijn dierenarts gebeld. Die zei ook dat het in Nederland wel heel anders aan toe gaat! Dat er in Nederland veel meer regels zijn en die dan ook strikt moeten nageleefd worden. Dat hij eerder een nestje uit Nederland aanraadt dan één uit Belgie (Dierenarts is ook in Belgie)i!
lol ze is bezig over Mechelaars en dan de honden he
hof ter cammen, noemt die zijn vrouw Lydia? Daar heb ik mee in de fokkersklas gezeten...
hof ter cammen, noemt die zijn vrouw Lydia? Daar heb ik mee in de fokkersklas gezeten...ik ben al een tijdje Van Peba in het oog aant houden... iemand daar ervaring mee?(is voor binnen een paar jaar pas zenne, ma kan maar al beginnen uitkijken naar deftige fokkers e...)
nee jong, das Hof van Hubos
Van Peba zijn schatten van mensen. zitten ni ver van men ouders.Maar voor zover ik weet doen ze heel weinig shows enzo dus daar zal je ze niet zien.
ja, just (en wa vinden de rottweilerfans van die fokker? ik vond ze toen prachtige honden hebben.. )