collapse

Cadeauwinkel

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Hond gezocht  (gelezen 417 keer)

Offline friedavanregenmortel

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Hond gezocht
« Gepost op: januari 04, 2019, 20:52:24 »
Wij zoeken voor onze vriend, een alleenstaande hondenliefhebber een vriendelijke hond. Vriend woont in Berlaar en bezit huis met tuin.
Mogen wij van u zo snel mogelijk antwoord verwachten?

Bij voorbaat onze dank.

Frieda en Jenny
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2019, 10:10:54 door watchhorse »

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
Re: Hond gezocht
« Reactie #1 Gepost op: januari 06, 2019, 11:11:25 »
Op deze manier ga je niet veel reactie krijgen denk ik. Ik lees dat je reageert op oude posts van honden die hier in het verleden op de site stonden.Een herplaatser is dus welkom, mooi  :cool: Wat dacht je van een eerste mailtje naar een aantal asielen in de buurt ?Wel kan je best eens omschrijven wat je vriend dan precies zoekt en wat voor soort leven  hij leidt. 'Bezit huis met tuin' is niet veelzeggend.Zijn er andere dieren aanwezig?Heeft hij een zeer actieve , gemiddeld actieve of matig actieve levensstijl?Wat wil hij gaan doen met een hond? Een hondensport beoefenen, mee gaan wandelen of joggen of fietsen?Zoekt hij een hond met een bepaalde vacht of zijn bepaalde vachtsoorten uitgesloten (bijvoorbeeld geen langharige honden of geen honden die veel ruiven )?Welke grootte verwacht hij?Heeft hij voorkeur voor een reutje of een teefje?Moet de hond makkelijk mee naar het buitenland kunnen?Welk soort rassen heeft zijn voorkeur?Enzovoorts...

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #2 Gepost op: januari 06, 2019, 16:03:57 »
 :thumbsup: :rolf:  een hond is een hond  :dance:

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2019, 00:13:03 »
Hah jah sorry hŤ, het klinkt gewoon zo vaag "hond gezocht" in de rubriek 'hond gezocht', en als enige voorkeur het moet een vriendelijke hond zijn.Ik probeerde maar behulpzaam te zijn.

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #4 Gepost op: januari 07, 2019, 00:19:36 »
Maar je hebt helemaal gelijk, ik vond alleen maar grappig hoe jij reageerde  :grijns:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal