collapse

Auteur Topic: Horror start jaar.. en dat wens je niemand toe  (gelezen 5673 keer)

Offline NasL

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • House of Deus
Re: Horror start jaar.. en dat wens je niemand toe
« Reactie #20 Gepost op: augustus 16, 2018, 16:40:49 »
Ik had het echt nooit gedacht. We hebben zo'n zware weg afgelegd. Echt, ongelooflijk wat een dier kan overleven en hoe je ze toch nog kan overtuigen terug vertrouwen te hebben. Ongelooflijk. Ik ben heel trots op hem.  :bow:

Offline Linda G.

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #21 Gepost op: augustus 16, 2018, 18:57:59 »
Ongelooflijk hoe mooi het herstelde.

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #22 Gepost op: augustus 16, 2018, 20:46:42 »
Ik had het echt nooit gedacht. We hebben zo'n zware weg afgelegd. Echt, ongelooflijk wat een dier kan overleven en hoe je ze toch nog kan overtuigen terug vertrouwen te hebben. Ongelooflijk. Ik ben heel trots op hem.  :bow:

Ik denk dat je trots op jezelf mag zijn, jouw paard vertrouwt je 200% en dat is jouw verdienste, ik wens jullie nog vele mooie jaren toe. Over afkeer van treinen, die heb ik ook al vele jaren, al van in 1978 toen mijn hond, Boxer Sheriff dood lag tussen de sporen waar wij woonden in Langdorp (trein Aarschot- Herentals) ergens een geluk dat hij niet verhakkeld was, anders had ik nu nog nachtmerries.

Offline NasL

• *
    • House of Deus
« Reactie #23 Gepost op: augustus 16, 2018, 21:07:11 »
wat erg! Sterkte! Ik ga het ook nooit vergeten...

Offline Yoicka

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #24 Gepost op: augustus 17, 2018, 09:35:06 »
Wauw, die wond is idd al héél goed opgeknapt! Super werk! :thumbs: :thumbs:

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #25 Gepost op: augustus 17, 2018, 09:39:34 »
Ik heb geen woorden voor de horror dat je hebt moeten meemaken seg :( en wat een sterk paardje heb je toch dat die zowel fysiek maar ook mentaal niet opgeeft. Echt waar dikke pluim voor jullie alle 2 (en voor al de mensen die jullie wel geholpen hebben de afgelopen maanden).

Hier ook ooit als kind, een kat weliswaar, verloren op de spoorweg, zat nochtans niet op het spoor maar is eronder "gezogen". Mja ook geen mooi zicht natuurlijk :( Dus die afkeer van treinen, inderdaad... bah bah bah. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze zo iets gevaarlijks als spoorwegen ook niet gewoon omheinen. Ja grote kost en veel omheining, maar hoeveel dieren en mensen zijn er al niet gestorven zo :(

Dikke dikke knuffel!!!!

Offline NasL

• *
    • House of Deus
« Reactie #26 Gepost op: augustus 17, 2018, 17:24:34 »
Idd zo veel doden....

Mijn partner werkt als treinbestuurder (de ironie  :hmpf: ) en voor hem is het gewoon dagelijkse kost. Koeien, vogels, katten, honden, ... hij treurt er niet eens om. Het is gewoon "part of the job". Ze zijn er gewoon zo afgestompt op... Sommige zien er niet eens vanaf als ze een mens aanrijden  :zot:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #27 Gepost op: augustus 20, 2018, 06:20:07 »
Wauw dat is mooi genezen  :thumbs: blij voor jullie beide dat het de goede kant uit gaat   :huggg:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal