collapse

Auteur Topic: Opvang voor zachtste kat ooit gezocht (1 week- heb je een kamertje vrij ofzo?)  (gelezen 980 keer)

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • "Is this fish that I have, or chicken?"
Ik vertrek volgende week op vakantie voor een week. Van 5/2-10/2 en we zoeken nog opvang voor onze pleegkat, Zola. (had dit twee weken geleden al aangegeven maar de organisatie is wat laat in gang geschoten, ondanks het feit dat ik al laat was om het aan te geven)

Zola is geen jong blaadje meer, beetje schuchter maar heel lief. Ze heeft een heeeeeeeele zachte vacht. In het begin bijt ze als je ze aait en ze is nog niet helemaal op haar gemak. Allez, als je haar teveel/hard aait bijt ze, mij heeft ze nog nooit gebeten. Ze bijt niet hard maar 't verschiet wel  :vuistje:

Ze is FIV+ dus kan niet met andere katten, tenzij die ook FIV hebben. FIV is niet besmettelijk voor mensen of honden.

Ze is helemaal niet op haar gemak met onze hond, bij ons zitten ze nog 80% van de tijd gescheiden. Bij ons zit ze gewoon op de slaapkamer. Ze slaapt het grotendeel van de dag en komt af en toe wat knuffels vragen.

Kan iemand haar een weekje opvangen? Heb je een kamer vrij waar ze eventjes kan verblijven? Best omgeving Leuven, Bertem, Tervuren.

Offline Linda G.

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Opvang voor zachtste kat ooit gezocht (1 week- heb je een kamertje vrij ofzo?)
« Reactie #1 Gepost op: februari 01, 2019, 11:02:24 »
Bij ons zou ze mogen komen. Maar Brugge is wellicht te ver voor jou.

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
Re: Opvang voor zachtste kat ooit gezocht (1 week- heb je een kamertje vrij ofzo?)
« Reactie #2 Gepost op: februari 01, 2019, 11:04:32 »
Bij ons zou ze mogen komen. Maar Brugge is wellicht te ver voor jou.

Merci voor het aanbod  :bow: maar daar ga ik denk ik niet meer geraken. Moesten we echt niemand vinden, mag ik je later nog contacteren?

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #3 Gepost op: februari 01, 2019, 11:04:49 »
Ze mag op mijn slaapkamer ook komen logeren maar ik woon ook de verkeerde kant.  :doh:

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #4 Gepost op: februari 01, 2019, 11:11:14 »
@Runa maar jouw kanten kom ik wel makkelijker op.

Ook een fotootje van onze dame :

Offline Linda G.

• *
« Reactie #5 Gepost op: februari 01, 2019, 12:39:32 »
Merci voor het aanbod  :bow: maar daar ga ik denk ik niet meer geraken. Moesten we echt niemand vinden, mag ik je later nog contacteren?
Ja hoor. Hou me als reserve noodplan :vuistje:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal