collapse

Auteur Topic: Fun met de pleegkatten  (gelezen 1848 keer)

Offline Perdita

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fun met de pleegkatten
« Reactie #20 Gepost op: juli 29, 2019, 15:17:33 »
Prachtige kittens!! Ik heb iets met zwarte katten :wub:.

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
  • "Is this fish that I have, or chicken?"
« Reactie #21 Gepost op: juli 29, 2019, 15:30:16 »
Ik wou vroeger ook altijd een zwarte kat. En nadat ik zag hoe Marisol bij Ghost ging liggen en spelen dacht ik direct "LET'S KEEP THEM"   :lol:
Dan effe weer de realiteit- geen goed plan. 

Farah heeft ook een zalige loopje, echt precies een mini-luipaard.

Volgens de huidige planning gaan ze volgende donderdag weer terug bij de andere pleegmama. We zullen zien  :weetniet:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #22 Gepost op: juli 29, 2019, 17:37:22 »
Genieten van elke moment dan  :thumbsup:

Ik ken dat , Lio zijn broertje die sprekend op hem lijkt is nog niet verkocht .
Mijn vriend zei 2 weken nadat de Lio bij ons was "laat die toch ook komen , belt daar maar voor " ...  :shock:
Euh nee   , ik ben blij met mijn 2 Coontjes en de relatie die ze met elkaar hebben .
Ik zou niet willen dat Blue het 3de wiel aan de wagen zou worden ...
En praktisch gezien is van 1 naar 2 niet zo'n grote aanpassing als van 2 naar 3 .

Al moet ik wel zeggen dat ik elke dag een paar keer check of hij er nog zit  , als hij ook maar een beetje van Lio weg heeft gaat die vroeg of laat  iemand héél gelukkig maken met hun zalige karakter  :wub:

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #23 Gepost op: augustus 07, 2019, 12:05:31 »
Haha, ze zijn dus gebleven, de twee zwartjes  :mrgreen:

Het gaat echt goed met hen! Maandag zijn ze gevaccineerd. Ze zijn een pak rustiger dan de drie vorige kittens, maar ze zijn ook wel al wat ouder. Ze lopen nog speels rond maar kunnen ook wel samen lekker lui rondhangen. Hun speelgevechten zijn wel heel tof om te zien.

Ik vind het heel fijn hoe de twee heel hecht samenhangen. Ze gaan samen dingen gaan ontdekken, gaan elkaar opzoeken. Soms als een van hen in de bench ligt en de andere wil gaan spelen dan gaan ze af en toe in de bench gaan checken zoiets van "kom je nog??"

Marisol was vanaf dag 1 fan van Ghost maar ondertussen heeft ze Farah ook overtuigd. Heb er een filmpje van

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #24 Gepost op: augustus 07, 2019, 13:00:33 »
Hoe schattig is dat  :wub: :wub: :wub:

Dat is een leuk trio  :mrgreen: :mrgreen: :yes:

Dat speelvechten ja dat is super om te zien en geeft hier ook vaak hilarische toestanden  :vuistje:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #25 Gepost op: augustus 08, 2019, 18:21:59 »
Wat schattig,  :loved: :loved:

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #26 Gepost op: augustus 14, 2019, 12:46:46 »
Nog zo'n video met z'n drieen. Smelt  :wub:

https://www.facebook.com/Cattitudevzw/videos/401547100715939/

Als de link niet werkt kan ik het evt wel via youtube uploaden.

Ze mogen ondertussen ook de slaap -en badkamer exploreren, onder supervisie. Wat wil zeggen dat we nu heel voorzichtig moeten zijn als we die deur openen of sluiten dat er geen kitten een sprint heeft aangezet...  :roll: Ze maken ook gebruik van de gladde tegels en skieen precies de slaapkamer in. Ze kunnen zich ook veel beter verstoppen daar dus 't is altijd een avontuur om ze allebei te pakken te krijgen. En als je er een hebt en je zet die in de living terwijl je de tweede gaat zoeken wel... Zie maar dat de eerste de slaapkamer niet weer binnenglipt.

Kittens  :zot:

Vind het wel tof om hun te zien evolueren. Dingen waar ze vroeger veel schrik van hadden vinden ze nu ok. Ze komen ook bij ons meer aandacht vragen ipv enkel bij elkaar en bij Ghost. 't is echt leuk om ze in huis te hebben

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #27 Gepost op: augustus 14, 2019, 12:52:34 »
Hoe schattig is dat  :loved:  :luv: :loved:

Amaai Ghost gaat zijn vriendjes nogal missen als ze een nieuwe thuis hebben  :shifty:  echt super lief  :thumbsup:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #28 Gepost op: augustus 14, 2019, 18:37:57 »
Leuk filmpje zo schattig  :loved: :loved: :loved:

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #29 Gepost op: november 05, 2019, 10:57:24 »
Ben slecht in het updaten eigenlijk maar here we go- :P
Farah en Marisol zijn geadopteerd door een mevrouw met drie grote honden. Ze stellen het daar heel goed :)

Ondertussen hebben we weer twee zusjes, Lize en Julie. Ze worden samen geplaatst, wat ik heel goed vind want ze hangen echt aan elkaar. Samen slapen, samen verkennen, samen spelen, etc etc. Nu ze wat meer op hun gemak zijn gaat Lize wel af en toe alleen op avontuur terwijl Julie nog wat voorzichtiger is. Vind het weer twee hele toffe katjes. Lize heeft helaas FIV dus ze zijn moeilijker te plaatsen. 't zijn nogtans echte schatten.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #30 Gepost op: november 05, 2019, 11:10:11 »
Ooohhh hoe lief zijn die samen  :loved:

Ghost is ook helemaal  catproof hè   :mrgreen:
Wel flink van hem dat hij zo gemakkelijk  steeds weer nieuwe huisgenootje aanvaard  :thumbs:

Die laatste foto grappig om te zien dat ze daar bij jou met 2 inpassen  :vuistje:
Hier ligt de kubus met 1tje erin propvol  :fuu:
en terug draaien in de bijhorende tunnels lukt nog juist of juist niet   :mrgreen:

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #31 Gepost op: november 05, 2019, 11:18:14 »
Ja Ghost trekt er zich weinig van aan, zeker de eerste dagen. Wel een opluchting. Ik had een beetje schrik met dat hij met Farah en Marisol speelde enzo dat hij dat direct met de nieuwe pleegkatten ook zou willen doen maar dat was geen probleem. Hij is wel nieuwsgierig maar kalm en hij geeft ze wel ruimte.

Ben echt blij dat hij het zo goed doet met de katten  :bow:

Het zijn officieel nog 'kittens'. Geschat op 6 maanden, dus ze moeten denk ik wel nog wat groeien. Wel een pak groter dan Farah en Marisol. Had er niet echt bij stil gestaan en ze opgehaald in een carrier en ze gewoon in de bench gezet en dan plots "Oei... Deze 'kittens' zijn wel heel groot voor de bench." dus hebben we de slaapkamer vrij gemaakt voor hen.  :vuistje:

Die van jou zijn ook wel katten aan het grotere eind van het spectrum :D

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #32 Gepost op: november 05, 2019, 11:38:30 »
Die van jou zijn ook wel katten aan het grotere eind van het spectrum :D

Dat is waar  :vuistje:

Al beginnen we den Blue "klein" te vinden  :shifty:
Lio is hem al 750gr in gewicht en een dikke 5cm in hoogte  voorbij  :shock:

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #33 Gepost op: november 05, 2019, 11:44:38 »
Amai! al een serieus verschil.
Is Blue al volgroeid en gaat Lio nog veel groeien?

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #34 Gepost op: november 05, 2019, 13:11:42 »
Blue word deze maand  17mnd volledig uitgegroeid in bouw en vacht is tussen de 3 a 4 jaar .
Denk dat Blue nu ongeveer een maand of 6 al rond de 5,9  a 6 kg zit  die is mooi in verhouding.
Zijn mama was eerder aan de kleine kant papa normaal gebouwd .
Verwacht dat die nog een klein beetje gaat groeien en bijkomen  maar niet dat dat nog 1 kg gaat zijn .
(Hoeft ook niet   :lol: )

Lio word 9mnd  half nov .  hij weegt nu 6,750 kg is groter dan den Blue maar echt zo nog ne lange magere slungel  :vuistje: al is het al ietsje beter .
Mama en papa zijn beide mooie grote   normaal  gebouwde Coons  zeker geen extreme  grote .
 (dat wil de fokster ook niet  , ze heeft er 1 van 3j die 12kg weegt is de broer van Lio's mama die word voorlopig niet ingezet)
Dus in de verwachting ligt wel dat Lio niet gaat stoppen met 7kg maar of hij extreem  groot gaat worden betwijfel  ik .
(liever niet voor mij dat belast het lichaam toch wel meer )
Hij is nu nog jong en wil hij mooi in verhouding komen gaat hij nog wel een beetje in de breedte moeten uitzetten  :vuistje:  maar dat zal vermoed ik niet spectaculair zijn .

Een  poes zit gemiddeld  tussen de 4 a 6 kg met een enkele uitschieter tot 7,5kg
Katers gemiddeld tussen 6 a 8 kg met uitschieters tussen de 10 a 12kg .

Volg ons op instagram

Eurodogshow Kortrijk: 56e Internationale Rashondenshow
De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal