collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Post eens een foto van je tatoeages :)  (gelezen 155803 keer)

Offline AD1988

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 687 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Post eens een foto van je tatoeages :)
« Reactie #1320 Gepost op: juli 20, 2013, 16:47:52 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hier gelukkig zelf een tattooed mom and dad  :vuistje: niet da ze vol staan, maar verbieden konden ze me natuurlijk niet echt hé met hun lichaamsschildering en   :vuistje:

Kheb er nu 3 en twijfel nog elke dag om er bij te nemen, maar met uitzicht op een andere job vind ik het ook wat moeilijk, en kzie wel.. de tattoo artist loopt niet weg hé :)

Piercings zijn een no no voor mij.. Vroeger ook een neusring gehad + piercing in bovenlip en da was altijd ontstoken, dus das niks meer voor mij, alhoewel dak een medusa echt heel graag zie  :mrgreen:

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #1321 Gepost op: juli 20, 2013, 16:52:28 »
Ik heb een chestpiece, 1 arm volledig vol getatoeëerd (ja ja pingo, hij is eindelijk zo goed als af), de andere arm half en eentje op m'n been. Ik zit voor m'n werk constant bij mensen, cliënten hebben er nog nooit een probleem van gemaakt.....toegegeven, sommige van m'n collega's vinden me een freak en denken dat ik s 'avonds in m'n kelder kruip om geroosterde baby's te eten ofzo, maar ik vind hun dan weer asociale, domme conservatieve geiten, dus het is wederzijds :lol:

Mijn ouders maken daar geen probleem van. M'n chestpiece stond er al een paar maanden op toen m'n vader zei "ah, is dat nieuw?", dus die letten er gewoon niet meer op..
M'n bomma vraagt wel elke keer opnieuw: "kunde da er nog afwassen" :vuistje:

Gatsiedamme  :vuistje:  :whoea:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1322 Gepost op: juli 20, 2013, 18:38:27 »
Mijn ouders hebben ook elk een, niet echt trouw tattoo's, maar wel met hun 1edagsamen-datum in verwerkt (vrijdag-13). Ze kunnen beiden voor hun job moeilijk een ring dragen dus die liggen in een lade te liggen. Zij konden dus ook niet bepaald iets zeggen op mij en mijn zus  :mrgreen: En de vlinder van mijn zus is ook niet bepaald klein hoor, op haar onderrug aan de zijkant zo'n 10 cm op zijn langst denk ik:

Die van de ouders zijn wa kleiner:

VR13 by ilsey

Mijn pa is ook meegeweest me mijn navelpiercing als ik 15 was, kreeg die toen voor mijn verjaardag (en was onder 16 dus moest sowieso toestemming hebben)... hij wou mijn gezicht zijn op de moment die naald er door ging, mr kheb geen kick gegeven dankzij die opmerking van hem :mrgreen:

En nu ik toch foto's aan bekijken van op de flickr ineens de mijne nog eens:

IT_BIRD_TATTOO_1 by ilsey

Geen idee ofk die al is gepost had   :denk:

Het smaakt hier ook nr meer, maar maar eentje denk ik.

En mijn beste vriendin haar armen zijn echt mooi gedaan  :yes:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #1323 Gepost op: juli 20, 2013, 18:43:38 »
De jouwe vind ik echt mooi, is wel mijn smaak (ik heb ook zwaluwkes maar ze zijn nog anders)

En hippe ouders zeg  :yes: :thumbs:
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1324 Gepost op: juli 20, 2013, 19:10:58 »
HEt is zoals die tattoo-artist zegt in dat filmpje, er zijn heel uiteenlopende mensen die een tattoo hebben, rechters, advocaten, loketbedienden, flikken, mannen die het vuilnis gaan ophalen... uw pa kan dat allemaal wel voor marginalen en crapuul vinden maar weet hij veel wat de mensen onder hun kleren hebben en ik denk dat hij zou verschieten! :lol:

En ik zet bij voorkeur ook tattoo's in de winter (mijn volgende is voor januari gepland) omdat het ook makkelijker is om de zon te mijden, anders als't snikheet is moet je altijd zorgen dat die plek volledig bedekt is
Dat doet me denken aan een foto van een man, de ene helft in maatpak als een deftige zakenman en de andere helft met zijn tattoo's zichtbaar. Daaronder ook zo'n zinnetje waaruit blijkt dat je nooit weet wie er tattoo's heeft en dat je de mensen daarop niet mag oordelen.
Maar waar heb ik dat nu weer gezien?  :doh:

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #1325 Gepost op: juli 20, 2013, 19:14:03 »
Dat doet me denken aan een foto van een man, de ene helft in maatpak als een deftige zakenman en de andere helft met zijn tattoo's zichtbaar. Daaronder ook zo'n zinnetje waaruit blijkt dat je nooit weet wie er tattoo's heeft en dat je de mensen daarop niet mag oordelen.
Maar waar heb ik dat nu weer gezien?  :doh:

Tuurlijk, een deftige notaris kan een heel grote rugtattoo onder z'n maatpak hebben... (of zo'n hartje met 't naam van z'n lief erin ofzo  :vuistje:) maar daar houden de 'contra's' geen rekening mee, ze hebben wss al veel meer mensen met tattoo's voor zich gehad dan ze denken...
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #1326 Gepost op: juli 20, 2013, 19:23:46 »
Dit is ook zo een

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1327 Gepost op: juli 20, 2013, 22:41:49 »
De jouwe vind ik echt mooi, is wel mijn smaak (ik heb ook zwaluwkes maar ze zijn nog anders)

En hippe ouders zeg  :yes: :thumbs:

Merci!

Ik ben héél blij met mijn ouders, maar mss moet ik dat soms wat meer tonen  :oops: papa vind het stiekem ook wel leuk dat onze vrienden onze ouders zo tof vinden, dan voelt hij zich jong  :mrgreen:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #1328 Gepost op: juli 20, 2013, 22:42:52 »
Merci!

Ik ben héél blij met mijn ouders, maar mss moet ik dat soms wat meer tonen  :oops: papa vind het stiekem ook wel leuk dat onze vrienden onze ouders zo tof vinden, dan voelt hij zich jong  :mrgreen:

:vuistje: hihi ouders.. ze kunnen zo cute zijn!

Offline spast

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #1329 Gepost op: juli 21, 2013, 03:06:19 »
best grappig allemaal
mijn moeder begon net niet te wenen toen ze de eerste keer zag waar ik aan was begonnen, ze heeft op zich niet echt iets tegen tattoo's, maar het feit dat ik heel m'n rug laat inkleuren vindt ze er toch net een beetje over :vuistje:
mij zal het worst wezen wat iemand anders er over denkt, eens hij echt volledig af is heb ik een mooie tat die ik met trots tot in de verrimpeling zal dragen en ik weet nu al dat er daarna nog zullen volgen  al vind ik het getattoo-eerd worden eigenlijk helemaal niet zo plezant, maar kom, eens het er op staat is dat ook weer snel vergeten
laten we lekker link gaan doen!

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #1330 Gepost op: juli 21, 2013, 05:33:05 »

Mijn ex (de tattooeur) zijn tattoo's waren altijd bedekt.. Men moeder wist wel dat hij daaronder helemaal vol inkt stond, maar desondanks (en desondanks zijn opzichtige piercings) vond ze hem een hele nette jongen!  :lol:  (toch nog voordat hij zo met men voeten heeft gerammeld   :hmpf:)

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #1331 Gepost op: augustus 02, 2013, 00:09:48 »
Weer enkele uurtjes stilzitten er opzitten:

Offline Joff

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
    • http://psytown.com/psytownhome/djs/aikon/home/
« Reactie #1332 Gepost op: augustus 06, 2013, 16:42:48 »
neem dit niet verkeerd op , maar ik zou een andere tattooeur zoeken ...

Offline Joff

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
    • http://psytown.com/psytownhome/djs/aikon/home/
« Reactie #1333 Gepost op: augustus 06, 2013, 16:43:24 »
Mijn ex (de tattooeur) zijn tattoo's waren altijd bedekt.. Men moeder wist wel dat hij daaronder helemaal vol inkt stond, maar desondanks (en desondanks zijn opzichtige piercings) vond ze hem een hele nette jongen!  :lol:  (toch nog voordat hij zo met men voeten heeft gerammeld   :hmpf:)

waar zit zijn shop van u ex?

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #1334 Gepost op: augustus 06, 2013, 17:56:19 »
neem dit niet verkeerd op , maar ik zou een andere tattooeur zoeken ...
Ik neem het niet verkeerd op hoor. Hoe ik eerder al gezegd heb. Er staat wat ik wil wat er staat, hoe ik wil dat het er staat. Dus meer dan tevreden.

Offline Marieke_Lewis

• warme hondenvriend
  • *
  • 454 HV-Punten
« Reactie #1335 Gepost op: augustus 06, 2013, 22:11:39 »
Onder het motto 'we leven maar 1 keer' beslist om mij van vooroordelen of moeilijker vinden van een andere job e.d. geen bal aan te trekken, mijn 2e tattoo komt op mijn pols te staan.  :dance:
Mensen die een artiest kunnen aanraden regio West- of Oost-Vlaanderen? Mijn eerste werd gezet in Waregem, maar de man die hem gezet heeft werkt daar niet meer en ik vind ook niet terug of hij een eigen zaak gestart is ofzo.  :denk:
Dogs are great. Bad dogs, if you can really call them that, are perhaps the greatest of them all.

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #1336 Gepost op: augustus 06, 2013, 22:17:33 »
Onder het motto 'we leven maar 1 keer' beslist om mij van vooroordelen of moeilijker vinden van een andere job e.d. geen bal aan te trekken, mijn 2e tattoo komt op mijn pols te staan.  :dance:
Mensen die een artiest kunnen aanraden regio West- of Oost-Vlaanderen? Mijn eerste werd gezet in Waregem, maar de man die hem gezet heeft werkt daar niet meer en ik vind ook niet terug of hij een eigen zaak gestart is ofzo.  :denk:
Nativo in Deinze

Offline Marieke_Lewis

• warme hondenvriend
  • *
  • 454 HV-Punten
« Reactie #1337 Gepost op: augustus 06, 2013, 22:33:17 »
Nativo in Deinze

Ik lees daar precies wel goeie reacties over! Misschien eens gaan informeren, ben benieuwd!
Dogs are great. Bad dogs, if you can really call them that, are perhaps the greatest of them all.

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #1338 Gepost op: augustus 06, 2013, 22:35:55 »
Ben daar ook bezig met 1.
Alleen klote dat ik voor een jaar stillig door zwangerschap. En t kriebelt nochtans hard. :mrgreen: en loop nu met een halve tattoo. Ochja, tloopt niet weg :mrgreen:

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #1339 Gepost op: augustus 06, 2013, 22:41:44 »
Ik was 26, het ontwerp lag sinds mijn 18de in de kast ....

Mijn tweede ontwerp ligt ook in de kast, die is voor volgend jaar :-)
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal