Mijn ouders zijn ook niet bepaald opgezet met mijn voorliefde voor tattoo's en piercings.. Toen ze men laatste surface-piercing opmerkte, noemde men eigen moeder me zelfs 'bas-classe'
Die uitdrukking alleen al...Mijn ouders vinden m'n tattoo cool, mijn moeder is zelfs meegeweest toen ik die op m'n voeten liet zetten. ik heb ook een neuspiercing gezet op m'n 13de (en dan nog wa erna) dus ze zijn wel wat gewend en hebben daar nooit problemen van gemaakt, ook omdat ze altijd vrienden hebben gehad met tattoo's en piercings, m'n ouders zaten vroeger zowat in de hardrock- metalscène dus is dat voor ons allemaal iets heel normaals... (zijzelf hebben wel geen tat of piercing) M'n zus heeft ook ne tattoo en al wa piercings gehad. Mijn ouders zijn geen marginalen ofzo, zijn heel gewone mensen. Ze kleden zich heel gewoon, enkel m'n pa heeft soms een bandshirt aan, maar dan van Lynyrd Skynyrd of Blue öyster Cult ofzo, niets 'shockerend'...M'n grootouders hebben er moeten aan wennen omdat dat voor hun niet zo vanzelfsprekend is maar uiteindelijk wordt dat een deel van jezelf, ze zien dat al niet meer. Op m'n werk wordt er ook geen probleem van gemaakt, het is zelfs soms een dankbaar gespreksonderwerp met de studenten , in het pension zie je soms de mensen kijken als ze me het eerst zien van: 'oh noooo ' maar uiteindelijk als ik dan de uitleg doe en ze een rondleiding geef zijn ze wel op hun gemak, er is alleszinds nog nooit iemand geweest die gelaten heeft van z'n poes hier op logé te doen omdat ik tats en piercings heb (en meestal raar haar ) Ze kijken naar de service en de motivatie die ik heb, zo zou het altijd moeten zijn...
M'n bomma vraagt wel elke keer opnieuw: "kunde da er nog afwassen"
Ik weet dat als ik hier in het ziekenhuis met een opvallende tattoo zou binnenvallen, dat ik direct mijn ticketje naar de uitgang krijg. Hier mogen dus geen tatt's die zichtbaar zijn. Maar daar heb ik zelf ook geen problemen mee, ik bekijk het ook niet als een taboe. Men side tattoo op mijn ribben kan ik verbergen onder het bandje van mijn bh. Natuurlijk vorig weekend bij de grootmoe in bikini waar die niet bedekt was. Oehjee wat een drama Is da zo nen echte of wast die er nog af?Heb dus maar gezegd dat hij eraf wast.
ik durf het gewoon niet aanhalen bij mijn pa... kpeis da hij mij gaat onterven of zo
misschien beter wachten tot deze winter, dan valt het allemaal wat makkelijker te verbergen :p haha
ik durf het gewoon niet aanhalen bij mijn pa... kpeis da hij mij gaat onterven of zo ik weet hoe hij daartegenover staat, maar ik weet niet wat hij vindt van de "moderne" tattoo's... hij vindt tattoo's marginaal en krapuleus.
och en aan wie hebben ze het ook gevraagd in dat filmke een melkmuil, een opgeblazen hautaine lege doos en dat omhooggevallen stukske pretentie idd, ge moest eens weten hoeveel mensen er niet rondlopen met een tattoo. denk als ge aan de dokters of ne redder int zwembad eens vraagt hoeveel mensen er eentje hebben, ge nog ferm zou verschieten en mensen die neerkijken op een tattoo, daar heb ik gewoon medelijden mee als ge zo oppervlakkig kunt leven, mij niet gelaten maar ik kijk liever naar iemands persoonlijkheid en karakter dan uiterlijk. ik heb ook al gezever gehad op mijn tattoos, das hun probleem dan maar het is mijn lijf en ik moet er mee leven en ja, ik zal wel jobs mislopen hebben door mijn tattoos. liever dat ze mij dan op voorhand weigeren, want met zo mensen kan ik toch niet samenwerken
..toegegeven, sommige van m'n collega's vinden me een freak en denken dat ik s 'avonds in m'n kelder kruip om geroosterde baby's te eten ofzo, maar ik vind hun dan weer asociale, domme conservatieve geiten, dus het is wederzijds
Ik heb een chestpiece, 1 arm volledig vol getatoeëerd (ja ja pingo, hij is eindelijk zo goed als af), de andere arm half en eentje op m'n been. Ik zit voor m'n werk constant bij mensen, cliënten hebben er nog nooit een probleem van gemaakt.....toegege ven, sommige van m'n collega's vinden me een freak en denken dat ik s 'avonds in m'n kelder kruip om geroosterde baby's te eten ofzo, maar ik vind hun dan weer asociale, domme conservatieve geiten, dus het is wederzijds
mijn moeder zei vroeger altijd: komt ni af met Tattoo's of piercings, want ik snij ze deruit he 8 j temesta later zei ze bij mijn voettattoo: oh leuk leuk, mama kan nu overal tegen, jullie doen met jullie lichaam wat jullie willen
Hier in de ziekenhuizen maken ze er geen probleem van als verpleegkundige, je moet natuurlijk niet héél vol staan maar zelfs als stagaire maakten ze er geen probleem van...