collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Post eens een foto van je tatoeages :)  (gelezen 155757 keer)

Offline Pingo

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1689 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
Re: Post eens een foto van je tatoeages :)
« Reactie #1300 Gepost op: juli 20, 2013, 10:13:06 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Mijn ouders zijn ook niet bepaald opgezet met mijn voorliefde voor tattoo's en piercings.. Toen ze men laatste surface-piercing opmerkte, noemde men eigen moeder me zelfs 'bas-classe' :roll:

Die uitdrukking alleen al...

Mijn ouders vinden m'n tattoeages cool, mijn moeder is zelfs meegeweest toen ik die op m'n voeten liet zetten. ik heb ook een neuspiercing gezet op m'n 13de (en dan nog wa erna) dus ze zijn wel wat gewend en hebben daar nooit problemen van gemaakt, ook omdat ze altijd vrienden hebben gehad met tattoo's en piercings, m'n ouders zaten vroeger zowat in de hardrock- metalscène dus is dat voor ons allemaal iets heel normaals... (zijzelf hebben wel geen tat of piercing) M'n zus heeft ook ne tattoo en al wa piercings gehad. Mijn ouders zijn geen marginalen ofzo, zijn heel gewone mensen. Ze kleden zich heel gewoon, enkel m'n pa heeft soms een bandshirt aan, maar dan van Lynyrd Skynyrd of Blue öyster Cult ofzo, niets 'shockerend'...

M'n grootouders hebben er moeten aan wennen omdat dat voor hun niet zo vanzelfsprekend is maar uiteindelijk wordt dat een deel van jezelf, ze zien dat al niet meer. Op m'n werk wordt er ook geen probleem van gemaakt, het is zelfs soms een dankbaar gespreksonderwerp met de studenten  :mrgreen:, in het pension zie je soms de mensen kijken als ze me het eerst zien van: 'oh noooo  :shock:' maar uiteindelijk als ik dan de uitleg doe en ze een rondleiding geef zijn ze wel op hun gemak, er is alleszinds nog nooit iemand geweest die gelaten heeft van z'n poes hier op logé te doen omdat ik tats en piercings heb (en meestal raar haar  :lol:) Ze kijken naar de service en de motivatie die ik heb, zo zou het altijd moeten zijn...
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2013, 10:31:46 door Pingo »
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #1301 Gepost op: juli 20, 2013, 10:30:33 »
Die uitdrukking alleen al...

Mijn ouders vinden m'n tattoo cool, mijn moeder is zelfs meegeweest toen ik die op m'n voeten liet zetten. ik heb ook een neuspiercing gezet op m'n 13de (en dan nog wa erna) dus ze zijn wel wat gewend en hebben daar nooit problemen van gemaakt, ook omdat ze altijd vrienden hebben gehad met tattoo's en piercings, m'n ouders zaten vroeger zowat in de hardrock- metalscène dus is dat voor ons allemaal iets heel normaals... (zijzelf hebben wel geen tat of piercing) M'n zus heeft ook ne tattoo en al wa piercings gehad. Mijn ouders zijn geen marginalen ofzo, zijn heel gewone mensen. Ze kleden zich heel gewoon, enkel m'n pa heeft soms een bandshirt aan, maar dan van Lynyrd Skynyrd of Blue öyster Cult ofzo, niets 'shockerend'...

M'n grootouders hebben er moeten aan wennen omdat dat voor hun niet zo vanzelfsprekend is maar uiteindelijk wordt dat een deel van jezelf, ze zien dat al niet meer. Op m'n werk wordt er ook geen probleem van gemaakt, het is zelfs soms een dankbaar gespreksonderwerp met de studenten  :mrgreen:, in het pension zie je soms de mensen kijken als ze me het eerst zien van: 'oh noooo  :shock:' maar uiteindelijk als ik dan de uitleg doe en ze een rondleiding geef zijn ze wel op hun gemak, er is alleszinds nog nooit iemand geweest die gelaten heeft van z'n poes hier op logé te doen omdat ik tats en piercings heb (en meestal raar haar  :lol:) Ze kijken naar de service en de motivatie die ik heb, zo zou het altijd moeten zijn...

Mama heeft wel meer van die leuke uitdrukkingen, dat trek ik me al lang niet meer aan :lol: (van piercings, muv een navelpiercing, heeft ze eigenlijk altijd wel een degout gehad, geen idee waarom :weetniet: ) Het gekke is dat ze dat over anderen met tattoo's en/of piercings niét zo zal oordelen  :doh: :lol:

Men huidige tattoo's heeft ze ook gewoon aanvaard omdat die nog heel gemakkelijk te verbergen zijn.. Maar de volgende komt op de binnenkant van men bovenarm, en daar verwacht ik sowieso pakken commentaar op.. Maar aangezien het dié tattoo is waar ik Tessa's as in wilde laten verwerken (zie eerder bericht hier) heb ik de tegenaanval in dat geval al klaar  :silenced:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1302 Gepost op: juli 20, 2013, 10:30:48 »
M'n bomma vraagt wel elke keer opnieuw: "kunde da er nog afwassen" :vuistje:

Dat is de standaard vraag bij mij opt werk int rusthuis en bij het ochtendtoilet doen ze soms zelfs een poging om het eraf te krijgen op mijn borstkast  :lol:

Komende week nog eens langs bij iemand voor mijn fallen angel  :pray: hopen dat hij mij wel snapt wat ik wil  :pray:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #1303 Gepost op: juli 20, 2013, 10:51:47 »
Ik weet dat als ik hier in het ziekenhuis met een opvallende tattoo zou binnenvallen, dat ik direct mijn ticketje naar de uitgang krijg. Hier mogen dus geen tatt's die zichtbaar zijn. Maar daar heb ik zelf ook geen problemen mee, ik bekijk het ook niet als een taboe.  :weetniet:

Men side tattoo op mijn ribben kan ik verbergen onder het bandje van mijn bh. Natuurlijk vorig weekend bij de grootmoe in bikini waar die niet bedekt was. Oehjee wat een drama  :doh: Is da zo nen echte of wast die er nog af?
Heb dus maar gezegd dat hij eraf wast. :mrgreen:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1304 Gepost op: juli 20, 2013, 10:53:48 »
Ik weet dat als ik hier in het ziekenhuis met een opvallende tattoo zou binnenvallen, dat ik direct mijn ticketje naar de uitgang krijg. Hier mogen dus geen tatt's die zichtbaar zijn. Maar daar heb ik zelf ook geen problemen mee, ik bekijk het ook niet als een taboe.  :weetniet:

Men side tattoo op mijn ribben kan ik verbergen onder het bandje van mijn bh. Natuurlijk vorig weekend bij de grootmoe in bikini waar die niet bedekt was. Oehjee wat een drama  :doh: Is da zo nen echte of wast die er nog af?
Heb dus maar gezegd dat hij eraf wast. :mrgreen:

Hier in de ziekenhuizen maken ze er geen probleem van als verpleegkundige, je moet natuurlijk niet héél vol staan maar zelfs als stagaire maakten ze er geen probleem van...

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #1305 Gepost op: juli 20, 2013, 11:11:44 »
ik durf het gewoon niet aanhalen bij mijn pa...  kpeis da hij mij gaat onterven of zo  :lol:

ik weet hoe hij daartegenover staat, maar ik weet niet wat hij vindt van de "moderne" tattoo's...  hij vindt tattoo's marginaal en krapuleus.  ondanks dat mijn vriend ook tattoo's heeft, en hij die ondertussen wel al gezien heeft, nadat hij hem had leren kennen.  (int begin wat verstopt, omdat hij dan geen vooroordelen zou hebben)...

maar de tattoo's van vroeger, zijn ABSOLUUT niet meer te vergelijken met nu...  nu zijn da gewoon kunstwerken (de meeste toch  :lol:)

met mijn mama heb ik het er al over gehad, en die heeft er absoluut geen probleem mee.  die is op de meeste vlakken mee met haren tijd :)
Everything for my animals, forever...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #1306 Gepost op: juli 20, 2013, 11:27:14 »
ik durf het gewoon niet aanhalen bij mijn pa...  kpeis da hij mij gaat onterven of zo  :lol:

Gewoon niét op voorhand aanhalen, hij zal het vanzelf wel merken  :mrgreen:

Ik heb van mijn eerste 2 tattoo's ook nooit iets gezegd..

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #1307 Gepost op: juli 20, 2013, 11:38:21 »
misschien beter wachten tot deze winter, dan valt het allemaal wat makkelijker te verbergen :p  haha
Everything for my animals, forever...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #1308 Gepost op: juli 20, 2013, 12:24:54 »
misschien beter wachten tot deze winter, dan valt het allemaal wat makkelijker te verbergen :p  haha

das geen slecht gedacht  :cheeky:

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
« Reactie #1309 Gepost op: juli 20, 2013, 12:44:35 »

ik weet hoe hij daartegenover staat, maar ik weet niet wat hij vindt van de "moderne" tattoo's...  hij vindt tattoo's marginaal en krapuleus. 

HEt is zoals die tattoo-artist zegt in dat filmpje, er zijn heel uiteenlopende mensen die een tattoo hebben, rechters, advocaten, loketbedienden, flikken, mannen die het vuilnis gaan ophalen... uw pa kan dat allemaal wel voor marginalen en crapuul vinden maar weet hij veel wat de mensen onder hun kleren hebben en ik denk dat hij zou verschieten! :lol:

En ik zet bij voorkeur ook tattoo's in de winter (mijn volgende is voor januari gepland) omdat het ook makkelijker is om de zon te mijden, anders als't snikheet is moet je altijd zorgen dat die plek volledig bedekt is

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1310 Gepost op: juli 20, 2013, 12:52:50 »
och en aan wie hebben ze het ook gevraagd in dat filmke  :roll: een melkmuil, een opgeblazen hautaine lege doos en dat omhooggevallen stukske pretentie  :roll:

idd, ge moest eens weten hoeveel mensen er niet rondlopen met een tattoo. denk als ge aan de dokters of ne redder int zwembad eens vraagt hoeveel mensen er eentje hebben, ge nog ferm zou verschieten  :lol:

en mensen die neerkijken op een tattoo, daar heb ik gewoon medelijden mee  :weetniet: als ge zo oppervlakkig kunt leven, mij niet gelaten maar ik kijk liever naar iemands persoonlijkheid en karakter dan uiterlijk.
ik heb ook al gezever gehad op mijn tattoos, das hun probleem dan maar  :weetniet: het is mijn lijf en ik moet er mee leven  :lol: en ja, ik zal wel jobs mislopen hebben door mijn tattoos. liever dat ze mij dan op voorhand weigeren, want met zo mensen kan ik toch niet samenwerken  :lol:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
« Reactie #1311 Gepost op: juli 20, 2013, 12:59:23 »
och en aan wie hebben ze het ook gevraagd in dat filmke  :roll: een melkmuil, een opgeblazen hautaine lege doos en dat omhooggevallen stukske pretentie  :roll:

idd, ge moest eens weten hoeveel mensen er niet rondlopen met een tattoo. denk als ge aan de dokters of ne redder int zwembad eens vraagt hoeveel mensen er eentje hebben, ge nog ferm zou verschieten  :lol:

en mensen die neerkijken op een tattoo, daar heb ik gewoon medelijden mee  :weetniet: als ge zo oppervlakkig kunt leven, mij niet gelaten maar ik kijk liever naar iemands persoonlijkheid en karakter dan uiterlijk.
ik heb ook al gezever gehad op mijn tattoos, das hun probleem dan maar  :weetniet: het is mijn lijf en ik moet er mee leven  :lol: en ja, ik zal wel jobs mislopen hebben door mijn tattoos. liever dat ze mij dan op voorhand weigeren, want met zo mensen kan ik toch niet samenwerken  :lol:

Ja de mensen die ze eruitgepikt hadden zijn volgens mij ook niet echt representatief voor de hele bevolking  :lol:

Ik heb iig nog nooit echt problemen gehad, buiten op één sollicitatie, maar die zaten ook te kappen op het feit dat ik een bachelor-diploma heb en ik dus voor een 'lagere' job koos, ze waren ervan overtuigd dat ik ging weggaan als ik iets beters vond en ik kreeg in mijn gezicht geslingerd 'dat ze geen kringloopwinkel waren'... Ja ik was ook wel blij dat die mij geweigerd hebben want het ging ook niet klikken  :lol: :lol:

Mijn collega nu is bijna 60 jaar en die moest in het begin wel kijken ze want ze is dat ook totaaaal niet gewend  :lol: maar nu vindt ze dat wel leutig, ze had eens gezien op TV in dat programma 'Beste vrienden', dat iemand al de tattoo's van z'n beste vriend moest opnoemen (denk dat het van die Sean D'hondt was) en zij heel trots al mijn tat's beginnen opnoemen  :lol: vond dat wel schattig van haar

Offline Shorty26

• warme hondenvriend
  • *
  • 178 HV-Punten
  • my golden dream is comin' true...
« Reactie #1312 Gepost op: juli 20, 2013, 13:00:18 »
..toegegeven, sommige van m'n collega's vinden me een freak en denken dat ik s 'avonds in m'n kelder kruip om geroosterde baby's te eten ofzo, maar ik vind hun dan weer asociale, domme conservatieve geiten, dus het is wederzijds :lol:

Sorry...maar ik moest toch efkes héél hard lachen toen ik dit las!!!  :vuistje: :vuistje: :vuistje:

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
« Reactie #1313 Gepost op: juli 20, 2013, 13:02:55 »
Ik heb een chestpiece, 1 arm volledig vol getatoeëerd (ja ja pingo, hij is eindelijk zo goed als af), de andere arm half en eentje op m'n been. Ik zit voor m'n werk constant bij mensen, cliënten hebben er nog nooit een probleem van gemaakt.....toegege ven, sommige van m'n collega's vinden me een freak en denken dat ik s 'avonds in m'n kelder kruip om geroosterde baby's te eten ofzo, maar ik vind hun dan weer asociale, domme conservatieve geiten, dus het is wederzijds :lol:

IK wil zien Ik wil zien!!!

Ja sorry maar met die collega's van gij zou ik ook niet kunnen samenwerken...  :shifty:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #1314 Gepost op: juli 20, 2013, 13:03:42 »
mijn moeder zei vroeger altijd: komt ni af met Tattoo's of piercings, want ik snij ze deruit he  :roll:

8 j temesta later zei ze bij mijn voettattoo: oh leuk leuk, mama kan nu overal tegen, jullie doen met jullie lichaam wat jullie willen  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #1315 Gepost op: juli 20, 2013, 13:05:56 »
mijn moeder zei vroeger altijd: komt ni af met Tattoo's of piercings, want ik snij ze deruit he  :roll:

8 j temesta later zei ze bij mijn voettattoo: oh leuk leuk, mama kan nu overal tegen, jullie doen met jullie lichaam wat jullie willen  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol:

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
« Reactie #1316 Gepost op: juli 20, 2013, 13:06:50 »

:vuistje:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1317 Gepost op: juli 20, 2013, 13:08:28 »
ik ben ooit naar de directeur geroepen voor mijn duivelke  :lol: om zeker te zijn dat ik geen satanist ben want ik had wel nen duvel op mijn lijf  :yeek: en tis nog zo een schattig ventje  :hmpf:

ook al eens de vraag gekregen of ik mijn trouwtattoo's wou verbergen voor een job. neent begot, ik zou niet weten waarom? verstopt gij uwe trouwring misschien  :weetniet:

als ze iemand al weigeren omwille van een tattoo, dan wil ik niet weten hoe ze reageren op iemand met een litteken  :silenced: daar krijg ik dus meer commentaar op dan op mijn tattoos  :silenced: ik heb een tijd gedacht om er een covertattoo op te zetten, maar ondertussen heb ik daar al een ander planneke mee  :mrgreen:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #1318 Gepost op: juli 20, 2013, 13:15:06 »
Ik had in het begin dat ik op mijn werk begon al een tattoo in mijn nek dus dat zag iedereen. Nooit wat van gezegd geweest. Nu onlangs aan mijn rug begonnen, die zien ze ook bij een gewoon shirt want komt redelijk hoog. Het enige wat ze in het begin deden was als ik passeerde ff zonder schroom mijn T-shirt wat verder weg trekken zodat ze konden kijken.
Laatst had ik een top aan waar mijn bovenrug bloot was en ook dan enkel van dichterbij kijken. Ze hoeven het niet mooi of lelijk te vinden, staat op mijn lijf dus ze hebben er toch geen last van :weetniet:.

Als ze commentaar hebben op mijn tattoo mogen ze op 3/4 van de werknemers commentaar hebben want ook kledij en dergelijke is bepalend.

Toen mijn moeder nog leefde zei die al vanaf mn 13 jaar dat als ik een tattoo wou ik 1 kreeg voor mn 18e verjaardag.

Nu heeft er niemand echt commentaar op. Mijn oma vindt het zonde van het geld maar verder...

Mijn ventje heeft ook een polstattoo. Niet bepaald een subtiele :fuu: maar dat wou hij dus tja. Nog niemand die er iets op gezegd heeft
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2013, 13:28:29 door Sieglinde »

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #1319 Gepost op: juli 20, 2013, 16:40:29 »
Hier in de ziekenhuizen maken ze er geen probleem van als verpleegkundige, je moet natuurlijk niet héél vol staan maar zelfs als stagaire maakten ze er geen probleem van...

Ik ben ook geen verpleegkundige in het ziekenhuis. Op het secretariaat en administratie is het not done omdat wij de eerste indruk van een dienst maken.

Mijn 2e tattoo was wel een leuke, mijn broer en ma hebben eraan meegewerkt. Vond ik echt chapeau van hun dat ze dat wilden doen.
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2013, 16:42:14 door cherish »

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal