collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Post eens een foto van je tatoeages :)  (gelezen 155808 keer)

Offline Obi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 467 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Post eens een foto van je tatoeages :)
« Reactie #1260 Gepost op: juli 03, 2013, 20:32:10 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Sjieeeeeeek Obi!!!!  :drool:

Bij mij zijn ze ook verder aant gaan .. nog een lange weg te gaan !

heel schoon!!!! Leuk he op de ribbekes  :mrgreen:

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #1261 Gepost op: juli 03, 2013, 20:37:30 »
Sjieeeeeeek Obi!!!!  :drool:

Bij mij zijn ze ook verder aant gaan .. nog een lange weg te gaan !

Deed deugd zeker op de ribbetjes? :D

Offline Joewliii

• *
  • 669 HV-Punten
  • My Dogs <3
« Reactie #1262 Gepost op: juli 03, 2013, 20:39:08 »
heel schoon!!!! Leuk he op de ribbekes  :mrgreen:

Awel mijn artiest zat me al 2 weken te mailen 'tga zeer doen eh' Het sadistje dat ze is! Maar kmoet zeggen dat het masker op mijn schouder veel meer zeer deed :o

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #1263 Gepost op: juli 03, 2013, 21:44:45 »
Awel mijn artiest zat me al 2 weken te mailen 'tga zeer doen eh' Het sadistje dat ze is! Maar kmoet zeggen dat het masker op mijn schouder veel meer zeer deed :o

ge geeft mij courage  :mrgreen:  maar een tekst is natuurlijk iets anders dan een tekening he...

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #1264 Gepost op: juli 03, 2013, 23:06:21 »
Joewliii & Obi beide heel mooi  :thumbs:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #1265 Gepost op: juli 03, 2013, 23:10:57 »
obi !!!!!!
zo chique!!!!!!!

(ff slabbetje zoeken om mijn kwijl af te vegen  :shifty:)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #1266 Gepost op: juli 04, 2013, 06:29:42 »
Obi:  :drool: :drool: :drool:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #1267 Gepost op: juli 04, 2013, 08:38:37 »
merci allemaal  :oops:  alleen die rozen en haarband vind ik nog niet echt wat het moet zijn... zou ze graag wat lichter zien met wat meer schaduw...

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #1268 Gepost op: juli 04, 2013, 09:39:44 »
Ik heb ook nog jullie hulp nodig!
Ik wil iets verwerkt zien in mijn tattoo van de honden... een hondenpoot vind ik (voor mezelf) zo cliché, iedereen heeft er eentje  :shifty: dus wil ik iets anders maar ik zou begot niet weten wat  :denk:

Iemand een origineel idee?

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #1269 Gepost op: juli 04, 2013, 11:02:14 »
Ik heb ook nog jullie hulp nodig!
Ik wil iets verwerkt zien in mijn tattoo van de honden... een hondenpoot vind ik (voor mezelf) zo cliché, iedereen heeft er eentje  :shifty: dus wil ik iets anders maar ik zou begot niet weten wat  :denk:

Iemand een origineel idee?

ben er ook al een tijd aan het over nadenken...
een tekening van een bot met de namen of initialen in, is ook al ni zo origineel meer e...
(ik heb trouwens ne poot op mijne rug  :mrgreen: )

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #1270 Gepost op: juli 04, 2013, 11:36:30 »
ben er ook al een tijd aan het over nadenken...
een tekening van een bot met de namen of initialen in, is ook al ni zo origineel meer e...
(ik heb trouwens ne poot op mijne rug  :mrgreen: )

merci, er is ineens een lampke gaan branden bij mij  :dance:  ik wilde er toch nog een anker in verwerkt hebben, daarrond een juweel in de vorm van een bot aan een kettinkje en daarin de eerste letter van hun namen  :yes:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1271 Gepost op: juli 04, 2013, 13:00:56 »
Ik heb al gedacht aan een cartoonvormBoogie / oldschool proberen laten uittekenen, die een poep-shake doet en dan eronder een zin uit een songtekst die iets zegt met Boogie  :denk: geen idee hoe ik dat moet uitwerken om een artiest nog maar een idee te kunneng even wat ik in mijn hoofd zie  :lol:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Loupe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #1272 Gepost op: juli 04, 2013, 21:42:44 »
juist terug van een sessie auwtjes maar deel 1 staat erop.

« Laatst bewerkt op: juli 04, 2013, 22:50:39 door Loupe »

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #1273 Gepost op: juli 04, 2013, 22:55:34 »
Mooi!  :thumbs:

Offline Loupe

• *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #1274 Gepost op: juli 15, 2013, 07:44:46 »
 :mrgreen:

Offline Loupe

• *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #1275 Gepost op: juli 15, 2013, 07:45:07 »
Nu nog genezen  :mrgreen:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #1276 Gepost op: juli 15, 2013, 09:28:35 »
merci, er is ineens een lampke gaan branden bij mij  :dance:  ik wilde er toch nog een anker in verwerkt hebben, daarrond een juweel in de vorm van een bot aan een kettinkje en daarin de eerste letter van hun namen  :yes:

ik lees dit nu pas, maar da klinkt goe  :thumbs: :thumbs:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #1277 Gepost op: juli 15, 2013, 09:58:07 »
Dinsdag wordt 'meneer' zen nieuwe vriendin ontslagen uit het 'ziekenhuis', dus ik vrees dat ik ga kunnen fluiten naar men 3e tattoo :cry:
Ben er thans al zolang op aant wachten, maar wilde ze ondertussen ook opdragen aan ons Tessa'ke :cryblue: Zou eindelijk mijn manier kunnen zijn om 'afscheid' te kunnen nemen, closure te krijgen... Aangezien ik er niet bij was toen ze werd ingeslapen (en dan nog via men kapster moest te weten komen dat het zover was!!), ook niet toen ze naar het crematorium werd gebracht én men ouders er niet eens bij stil hebben gestaan dat ik er héél misschien wel bij had willen zijn  toen ze haar strooiurne gingen begraven...
Ze wisten thans dat ik een asbedeltje van haar wilde bijhouden, maar nu was het plan om een beetje as in een gedeelte van die tattoo te verwerken...

Maar er is niks komma nul meer over om als 'gedenking' te houden voor men karaktervol oudje :cryblue:

Maandenlang heb ik de dag dat ze zou ingeslapen worden zitten voorbereiden, zodat mama zich geen zorgen zou moeten maken over de praktische kanten terwijl ze het al zo moeilijk zou gaan hebben..
Maar een KLEIN beetje rekening houden met mij door simpelweg wat as apart te houden voor in een asbedeltje? Nee hoor!
Zelfs even een verwittiging dat ze haar urne gingen begraven was teveel gevraagd blijkbaar! Terwijl ze weten (of toch zouden moeten weten) dat zo'n 'rituelen' voor mij erg belangrijk zijn om écht afscheid te kunnen nemen en ik op 5min thuis zou zijn als ze mij het hadden laten weten.. En nu heb ik geen mogelijkheid meer om afscheid te nemen.. :cryblue:

Papa zei nog (half lachende; alsof ik overdreef  :silenced:) dat ze die urne gerust terug konden opgraven als het zo belangrijk was voor mij.. Maar ik heb hem staalhard geantwoord dat er geen haar op mijn hoofd aan denkt om Tessa na haar dood op zo'n manier te 'onteren'  (want zo zou dat aanvoelen voor mij...), en dat ik zoiets egoïstisch NOOIT zou doen in tegenstelling tot sommigen binnen het gezin!!
Ook al neem ik niet snel een blad voor de mond, zo'n keiharde woorden spreek ik normaal gezien niet uit tegenover men ouders.. Maar ik begin me echt af te vragen of ze mij dan écht zo'n slechte dochter vinden, dat ik zoiets verdien?!  :cry:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #1278 Gepost op: juli 15, 2013, 10:02:07 »
Dinsdag wordt 'meneer' zen nieuwe vriendin ontslagen uit het 'ziekenhuis', dus ik vrees dat ik ga kunnen fluiten naar men 3e tattoo :cry:
Ben er thans al zolang op aant wachten, maar wilde ze ondertussen ook opdragen aan ons Tessa'ke :cryblue: Zou eindelijk mijn manier kunnen zijn om 'afscheid' te kunnen nemen, closure te krijgen... Aangezien ik er niet bij was toen ze werd ingeslapen (en dan nog via men kapster moest te weten komen dat het zover was!!), ook niet toen ze naar het crematorium werd gebracht én men ouders er niet eens bij stil hebben gestaan dat ik er héél misschien wel bij had willen zijn  toen ze haar strooiurne gingen begraven...
Ze wisten thans dat ik een asbedeltje van haar wilde bijhouden, maar nu was het plan om een beetje as in een gedeelte van die tattoo te verwerken...

Maar er is niks komma nul meer over om als 'gedenking' te houden voor men karaktervol oudje :cryblue:

Maandenlang heb ik de dag dat ze zou ingeslapen worden zitten voorbereiden, zodat mama zich geen zorgen zou moeten maken over de praktische kanten terwijl ze het al zo moeilijk zou gaan hebben..
Maar een KLEIN beetje rekening houden met mij door simpelweg wat as apart te houden voor in een asbedeltje? Nee hoor!
Zelfs even een verwittiging dat ze haar urne gingen begraven was teveel gevraagd blijkbaar! Terwijl ze weten (of toch zouden moeten weten) dat zo'n 'rituelen' voor mij erg belangrijk zijn om écht afscheid te kunnen nemen en ik op 5min thuis zou zijn als ze mij het hadden laten weten.. En nu heb ik geen mogelijkheid meer om afscheid te nemen.. :cryblue:

Papa zei nog (half lachende; alsof ik overdreef  :silenced:) dat ze die urne gerust terug konden opgraven als het zo belangrijk was voor mij.. Maar ik heb hem staalhard geantwoord dat er geen haar op mijn hoofd aan denkt om Tessa na haar dood op zo'n manier te 'onteren'  (want zo zou dat aanvoelen voor mij...), en dat ik zoiets egoïstisch NOOIT zou doen in tegenstelling tot sommigen binnen het gezin!!
Ook al neem ik niet snel een blad voor de mond, zo'n keiharde woorden spreek ik normaal gezien niet uit tegenover men ouders.. Maar ik begin me echt af te vragen of ze mij dan écht zo'n slechte dochter vinden, dat ik zoiets verdien?!  :cry:

Moet hard zijn  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #1279 Gepost op: juli 15, 2013, 10:34:49 »

oh meid toch  :huggg: :huggg: :huggg:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal