Ze wordt een hele madam! Ik vind haar ook echt mooi, ze blijft er echt "lief" uitzien.(ff terzijde: ik zou met een flexi nooit aan een slip wandelen. Dat mensen een slip gebruiken, da's elk zijn eigen keuze, en daar gaat het mij ook niet om, maar een slip aan een flexi, dat heeft echt totaal geen zin. Je kan er toch niet mee corrigeren op afstand, en je traint vooral de nekspieren van je hond, doordat hij de hele tijd dichtslipt als hij/zij trekt)
Florreke is echt een pracht van een dogo!!!!!
Ik corrigeer haar ook niet aan de flexi hoor ;) (is zelfs niet nodig)Wel soms als ze 'dicht' moet wandelen aan de vaste lijn. Ik had haar daar nu mee aan de flexi vastgemaakt omdat die ketting anders de hele tijd tussen haar voorpoten hangt te zwierelen
Amai, die veranderd ook snel!Zou ze weglopen? Puberkuren?
Eerder jachtinstinct
Oh ze wordt met de dag mooier! Hoe oud is ze ondertussen weer al? En ga je haar nooit leren loslopen dan of? (gewoon uit interesse)
Ze is 9 maand nu, en loops momenteel... Ik hoop dat ze ooit los kan ja, zij is anders dan de anderen meer zelfstandig, haar nu los laten zou mss wel gaan hoor, tot ze iets van wild of zo op het spoor is, dan hoort ze ons niet meer ik laat haar liever niet in de fout gaan, tot we dat meer onder controle hebben.