collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: 1 persoon? Zondag (11/8), Heist op den Berg, 12.30u, opdracht Nigra met PRIMEUR  (gelezen 9073 keer)

Offline Illeke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 364 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Op het onverwachte heeft Antwerpen nog een kans om de opdracht met Nigra te laten slagen + we krijgen een primeur van Nigra!

Waar? Heist op den Berg
Tijdstip? 12.30u

Al zeker aanwezig: Illeke + Tianiz (heb ik die nick juist?  :shifty:)

Dus nog minimum 1 persoon nodig om de opdracht te laten slagen.
Wie, o wie, doet mee?
Wie, o wie, is nieuwsgierig naar de primeur?

Tianiz neemt het shirt dan mee naar Vlaams Brabant.

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
Re: 1 persoon? Zondag (11/8), Heist op den Berg, 12.30u, opdracht Nigra met PRIMEUR
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2013, 11:31:33 »
Als het moet kan ik daar wel geraken. :denk:
Maar als iemand anders kan: graag dan, zou ook eens graag een rustig weekend hebben.  :happywink:

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
Re: 1 persoon? Zondag (11/8), Heist op den Berg, 12.30u, opdracht Nigra met PRIMEUR
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2013, 11:33:37 »
ik ben er uiteraard  :lol:

Offline Illeke

• *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2013, 11:43:12 »
ik ben er uiteraard  :lol:

Oeps, er vergeten bij te zetten.  :vuistje:

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2013, 12:04:02 »
Ik heb het al in een ander topic hierover geschreven: als er daar ook met de honden kan gewandeld worden, dan kan ik waarschijnlijk wel afkomen.
Om enkel te poseren ga ik dat eind niet rijden.  :wink:

Offline Illeke

• *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2013, 12:25:07 »
Als het moet kan ik daar wel geraken. :denk:
Maar als iemand anders kan: graag dan, zou ook eens graag een rustig weekend hebben.  :happywink:

Ik heb het al in een ander topic hierover geschreven: als er daar ook met de honden kan gewandeld worden, dan kan ik waarschijnlijk wel afkomen.
Om enkel te poseren ga ik dat eind niet rijden.  :wink:

Wandelmogelijkheide n zijn daar wel. De Nete is daar niet ver af namelijk. Je moet wel terug in de auto. Ik doe regelmatig Hulshout en Heist op den berg een wandeling van brug tot brug over de dijk en dan kom je ongeveer aan 2 uur wandelen, losloop.

Almora kon misschien ook.

Offline Almora

• *
  • 227 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2013, 15:51:00 »
Ik kom ook alleen maar als er een wandeling aan vasthangt. Ik heb wel dit weekend een vriendin op bezoek en moet het  met haar nog bespreken, maar ik verwacht wel dat zij het goed zal vinden.

Offline DarrenRastaKaité

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #7 Gepost op: augustus 09, 2013, 15:51:58 »
Lesgeven om 12 uur en om 13 uur een afspraak :doh:

Offline Irisvdb

• *
  • 759 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2013, 16:17:44 »
*mag niet gaan wandelen, moet eindelijk eens kuisen dit weekend* grrr   :muur:

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: augustus 09, 2013, 16:38:41 »
Ik volg, kan eventueel wel eventjes afkomen MITS ik niet pas om 9u 's morgens in mijn bed lag :wink: (moet werken die nacht). Dus ik kan het pas 's nachts of 's morgens met zekerheid zeggen.

Dan kom ik waarschijnlijk wel zonder Kizzy, weet niet of ik genoeg tijd ga hebben voor een wandeling...

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: augustus 09, 2013, 16:38:56 »
Waar in Heist spreken jullie juist af trouwens? :)

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: augustus 09, 2013, 16:39:56 »
*mag niet gaan wandelen, moet eindelijk eens kuisen dit weekend* grrr   :muur:
Dat kan toch ook op zaterdag? Of anders volgend weekend of het volgend of ...

Offline Illeke

• *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: augustus 09, 2013, 17:10:02 »
Ik zal voor de wandeling zorgen.
Zal straks eens kijken want ik weet niet dat de plaats waar ik normaal naartoe ga zoveel auto's kan slikken want daar is het parkeren op de grasdijk.
Je zal waarschijnlijk zoïzo een kwartiertje - 20 minuten terug in de auto moeten.

Weet ook wel niet goed hoe ons Irke met zoveel andere honden om kan maar dan gaat ze maar aan de lijn als ze lastig doet.  :yes: 

En nu heb ik 3 mensen nodig die zeker komen + een concrete plaats van Nigra voor af te spreken

Offline Evil Lien

• *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #13 Gepost op: augustus 09, 2013, 17:30:02 »
Sorry, ik kan zondag echt niet  :cry:
Ironisch genoeg moet ik zaterdag voor het eerst van mijn leven in Heist-od-Berg zijn, jammer genoeg een dag te vroeg dus.

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #14 Gepost op: augustus 09, 2013, 17:36:05 »
een concrete plaats van Nigra voor af te spreken

je kan me om 12.30 vinden op deze plek: Oudestraat 17  Heist op den Berg...

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #15 Gepost op: augustus 09, 2013, 17:47:44 »
Moet zondag heel toevallig in Putte zijn, dat is 10 minuten rijden van daar!

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #16 Gepost op: augustus 09, 2013, 18:11:24 »
Ow wacht even, ik weet niet of ik mijn auto dan al terug heb. :doh: Ik ga die morgen binnenbrengen bij de garage. Weet dus nog niet of ik naar Putte kan! Hangt een beetje van de garage af.

Offline Illeke

• *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: augustus 09, 2013, 18:53:55 »
Sorry, ik kan zondag echt niet  :cry:
Ironisch genoeg moet ik zaterdag voor het eerst van mijn leven in Heist-od-Berg zijn, jammer genoeg een dag te vroeg dus.

:doh:

Offline Illeke

• *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: augustus 09, 2013, 19:20:27 »
Even een samenvatting.

We spreken af om 12.30u te Heist-op-den-Berg, Oudestraat 17 voor de foto met Nigra + ..... DE primeur  :vuistje:

Voor diegene die wensen nadien wandeling. Van Heist op den Berg tot aan het vertrek van de wandeling is het circa 10 minuten rijden.
Bijna gans de wandeling losloopmogelijkheid, onverharde wegen. Bij ons in de buurt gaat dit het best aan de Nete. We doen dus een rondwandeling van brug naar brug over de Netedijk (gras). Is een mooi open gebied waar je over het algemeen andere mensen/honden/paarden goed kan zien aankomen en normaal tamelijk rustig. Je komt geen wegen tegen met uitzondering van de brug die je overmoet om langs de andere kant te geraken  :mrgreen:.

Ik kan op 2 plaatsen vertrekken en die plaats hangt een beetje van jullie af.  (Kunnen we zondag beslissen afhankelijk van hoe de beentjes zich voelen.) Van de parking naar het vertrekpunt is altijd wel even verharde baan.
Optie 1 is een wandeling van circa 8 tot 10 km.
Optie 2 is een wandeling van circa 8 km. Met de kans, voor diegene die wensen (ik waarschijnlijk echt niet), om er nog eens circa 8 bij te doen.

(Als mijn hond zich echt niet gedraagt zou het kunnen dat ik tegen jullie zeg hoe je moet gaan en dan zelf gewoon rustig op men ééntje verder ga.)

Wie komt er?

Zeker:   Illeke voor foto + wandeling
            Tianiz, aleen voor foto of ook wandeling?

Misschien:   Marengo (niet als we met genoeg zijn dacht ik)
                  Joska voor wandeling + foto
                  Almora voor wandeling + foto
                  Irisvdb als ze zich van het kuisen kan wegtrekken, wandelen + foto?
                  Sara B voor foto + misschien wandeling
                  Neverever, afhankelijk van haar auto, wandelen + foto (kan je met niemand meerijden? Ik weet niet van waar je bent en van waar de rest moet komen?)
Ben ik iemand vergeten of heb ik iets verkeerd staan? :shifty:

Ik zou nog minimum 1 zeker moeten hebben zodat we zeker met 3 zijn voor de foto.

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
« Reactie #19 Gepost op: augustus 09, 2013, 19:44:17 »
Zet mij maar bij de zeker.
Waarom zou je hond zich niet gedragen? Is ze lastig met andere honden?
Ik breng 1 heel sociale reu mee die normaal andere honden na begroeting gewoon negeert. En 1 takketeef die zowiezo aan de lijn blijft want ze mag alleen gecontroleerd bewegen.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal