collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: HV-Shop  (gelezen 31286 keer)

Offline Loeki

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4537 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • a true friend is the greatest of all blessings
Re: HV-Shop
« Reactie #200 Gepost op: januari 04, 2013, 11:30:03 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik denk dat mensen gemotiveerder zijn om punten te verzamelen voor een organisatie waar ze zelf achter staan.  Helping Dogs is nu eenmaal de meest gekende organisatie hier op het forum dus is het logisch dat zij de meeste punten gaan krijgen denk ik.  Ik heb daar ook geen probleem mee want zij doen ook fantastisch werk!  De actie loopt het hele jaar dacht ik dus neem ik aan dat de andere organisaties ook wel aan de beurt zullen komen om te kiezen in de shop. :afro:

Offline Friemeltje

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
« Reactie #201 Gepost op: januari 04, 2013, 11:31:00 »
Staat er nu al ergens meer uitleg over de verschillende goede doelen?
Ik vind het een beetje moeilijk om te doneren als ik niet elk goed doel ken en het lijkt me logisch dat mensen niet doneren aan een doel dat ze niet kennen, waardoor er nu toch al een gigantische kloof is tussen de eerste en de laatste in de lijst... :shifty:

Maar de prijzen worden maar aan de meet verdeeld  :mrgreen: :lol:

Offline sepke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #202 Gepost op: januari 04, 2013, 11:31:52 »
Vind dat er nu al veel gepost wordt om te posten.  :twijfel:

Offline Loeki

• *
  • 4537 HV-Punten
« Reactie #203 Gepost op: januari 04, 2013, 11:32:37 »
Ik vind het een beetje moeilijk om te doneren als ik niet elk goed doel ken en het lijkt me logisch dat mensen niet doneren aan een doel dat ze niet kennen, waardoor er nu toch al een gigantische kloof is tussen de eerste en de laatste in de lijst... :shifty:

Liesel,

Ik heb gezien dat op de pagina waar je je punten kan doneren een lijst staat van de organisaties en als je op een naam klikt wordt je doorverwezen naar de website van deze organisatie. 
Als je meer details wilt over Unco Jerry dan mag je je vragen ook altijd naar mij sturen en dan zal ik die zo goed mogelijk beantwoorden.   :knipoog:

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #204 Gepost op: januari 04, 2013, 11:32:58 »
Maar de prijzen worden maar aan de meet verdeeld  :mrgreen: :lol:

Da's ook waar.
Ik spaar gewoon al m'n punten op tot op het einde en de organisatie met het beste omkoopvoorstel, krijgt mijn punten...   :echtspannend:
(grapje hé, voor alle duidelijkheid  :wink: )

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #205 Gepost op: januari 04, 2013, 11:33:23 »
Liesel,

Ik heb gezien dat op de pagina waar je je punten kan doneren een lijst staat van de organisaties en als je op een naam klikt wordt je doorverwezen naar de website van deze organisatie. 
Als je meer details wilt over Unco Jerry dan mag je je vragen ook altijd naar mij sturen en dan zal ik die zo goed mogelijk beantwoorden.   :knipoog:

Ok, merci!  Zal ik mss wel met tijd doen.  :thumbs:

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #206 Gepost op: januari 04, 2013, 11:33:58 »

Vetas en Helping Dogs hebben hier hun eigen hoek met info over hun wel en wee,en de hondjes die ter adoptie staan.. maar verder ken ik ook eigenlijk niet echt de organisatie's die er tussen staan. (En ja,ze zullen natuurlijk allemaal wel een leuke prijs verdienen,tenslotte doet iedereen dit werk vrijwillig voor de honden)

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #207 Gepost op: januari 04, 2013, 11:34:31 »

Ik zit ook een beetje te wachten op een woordje uitleg over de verschillende organisaties. Kwestie dat we in eer en geweten puntjes doneren aan degene die het m.i. het meest verdienen/kunnen gebruiken. En dat zal voor iedereen anders zijn.
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #208 Gepost op: januari 04, 2013, 11:36:20 »
Vind dat er nu al veel gepost wordt om te posten.  :twijfel:

Ja dat wel,maar voordeel: Mijn woeffies komen bovenaan te staan en in the picture  :baeh:
Ik heb dankzij dit 'spel' heel misschien een nieuwe thuis voor Trusty,terwijl hij al een hele poos onderaan bungelde,en waar maar geen interesse in kwam.
Hij is al meer dan een jaar ter adoptie,en nu door gewoon wat reactie's waardoor hij bovenaan komt heb ik misschien een adoptant  :clap:

Offline sissi

• *
  • 66 HV-Punten
« Reactie #209 Gepost op: januari 04, 2013, 11:42:41 »
Ja dat wel,maar voordeel: Mijn woeffies komen bovenaan te staan en in the picture  :baeh:
Ik heb dankzij dit 'spel' heel misschien een nieuwe thuis voor Trusty,terwijl hij al een hele poos onderaan bungelde,en waar maar geen interesse in kwam.
Hij is al meer dan een jaar ter adoptie,en nu door gewoon wat reactie's waardoor hij bovenaan komt heb ik misschien een adoptant  :clap:

Oh super fijn, dat is dan het dubbele mooie aan dit doel  :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #210 Gepost op: januari 04, 2013, 11:44:47 »
Ik deel sepke's mening, maar als er effectief door dit punten gedoe honden geadopteerd worden en de organisaties hebben er baat bij, dan vind ik het wel de moeite/onnodige posts waard.
Trouwens er worden ook heel wat nuttige dingen gepost, 't is al een tijdje geleden dat het hier interessant was (voor mij dan toch, ik post bijv niet in baby, kleuter topic).  :thumbs:

Offline Friemeltje

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
« Reactie #211 Gepost op: januari 04, 2013, 11:48:21 »

Dikke  :afro: voor Trusty  :afro:

Offline Loeki

• *
  • 4537 HV-Punten
« Reactie #212 Gepost op: januari 04, 2013, 11:52:03 »

Fantastisch nieuws! :afro: :afro: :afro:  Publiciteit voor de hondjes is inderdaad ook heel belangrijk!

Offline jordumus

• Global-Moderator
  • *
  • 128 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #213 Gepost op: januari 04, 2013, 12:06:14 »
Wat betreft meer informatie over elk goed doel/asiel/opvangcentra: we zijn momenteel aan het kijken wat we kunnen doen en hoe.

@Sepke: we zijn alles aan het evalueren, als we merken dat er inderdaad tè veel zinloze posts van komen, zullen we manieren zoeken om dit tegen te gaan. (Ik denk bvb aan puntenlimiet/dag?)

Voor de mensen die over een eindmeet spraken: deze "actie" heeft geen einde. De bedoeling is dat we binnen enkele jaren nog altijd goede doelen steunen met dit systeem. Punten opsparen tot eind 2013 mag uiteraard, maar de HV-shop stopt dan zeker niet.

@TASHAtje: super om dat te horen!

En nogmaals wat betreft de hoeveelheid punten die er verzameld moeten worden: we wachten op een nieuwe lading materiaal momenteel die we dan zo snel mogelijk in de shop willen plaatsen. Daarmee willen we de een veel breder gamma aan artikelen aanbieden en ook heel wat artikelen waar (ik zeg maar iets) maar 500 of 1000 punten voor nodig zijn. Maar zoals enkele pagina's terug al gemeld is: de kerstvakantie werkt ons wat tegen, want ook handelaars en leveranciers nemen af en toe eens wat vakantie.  :afro:

Offline Friemeltje

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
« Reactie #214 Gepost op: januari 04, 2013, 12:24:00 »

Voor de mensen die over een eindmeet spraken: deze "actie" heeft geen einde. De bedoeling is dat we binnen enkele jaren nog altijd goede doelen steunen met dit systeem. Punten opsparen tot eind 2013 mag uiteraard, maar de HV-shop stopt dan zeker niet.

Een denkbeeldige hé. Als een bepaald organisatie zegt ik ga voor een leiban,d en er is 1 vooradig dan is de eerste die hem wilt er er geraakt eerste over de eindmeet. Snappie?  :HV-kerst:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #215 Gepost op: januari 04, 2013, 12:32:07 »
denk dat eens als asielen zoals trust en het asiel van sint truiden ertussen staan, die ook veel punten gaan krijgen hoor  :wink:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Friemeltje

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
« Reactie #216 Gepost op: januari 04, 2013, 12:36:14 »
Is de houdbaarheidsdatum van de hondenvoerzakken in acht genomen? Want ik neem jaarlijks veel kg's af bij Versele maar ik zie daar vaak datums opstaan waar je geen jaren mee verder kan ze.  :knipoog:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: januari 04, 2013, 12:56:22 »
Amai, der moet toch altijd iets zijn om over te trunten.
Dat er nu veel gepost wordt, lijkt mij alleen maar goed te zijn voor het goede doel waar voor gewerkt wordt?!
Ja, het is een beetje irritant dat topics zoals die van het welkomsboard nu zo vaak naar boven gehaald worden, of dat een antwoord misschien niet altijd even nuttig is, maar allé, je denkt toch echt niet dat ze een gans jaar zo gaan blijven doordoen?
Het is weer iets nieuws, dus wordt er door een aantal mensen fel opgesprongen, maar na een tijd is het 'nieuwe' of het 'leuke' er van af hoor.
Hoe meer aandacht je er aan geeft, maakt het alleen maar erger.

Ik heb de eerste dag misschien ook wat meer gepost dan anders, maar eerlijk, ik ben het al strontbeu, heb daar geen geduld voor om het zo lang vol te houden... Ik doe er in alle geval al geen extra moeite meer voor.

Ik was gemotiveerd om mij wat meer in te zetten om mee te helpen om de organisaties een prijs te geven, want het leek mij een mooi initiatief,
maar als er weer over alles gezaagd gaat worden, hoeft het voor mij eigenlijk niet, en kan ik het niet opbrengen om mij er voor in te zetten.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #218 Gepost op: januari 04, 2013, 12:59:00 »
Trunten, fel opspringen, gezaagd?

Ben jij nu niet diegene die overdrijft?

Als je hier al geen opmerking meer mag maken of een vraag kan stellen zonder dat die onder voorgaande woorden wordt gezet?

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #219 Gepost op: januari 04, 2013, 12:59:17 »
Een denkbeeldige hé. Als een bepaald organisatie zegt ik ga voor een leiban,d en er is 1 vooradig dan is de eerste die hem wilt er er geraakt eerste over de eindmeet. Snappie?  :HV-kerst:

Kunnen ze maar voor een prijs gaan?

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal