Musicon moet ook blijven eten 😁
Vraagje, is er iemand die van/langs Antwerpen komt en eventueel nog twee toffe mensen (zonder hond, maar met grote interesse in het nemen van een hond in de toekomst ) wil/kan meenemen?
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/dan-toch-echte-winterprik-op-komst-volgende-week-temperaturen-tot-12~a71609a5Laat maar komen!! Ik heb wel nog eens zin in een echte wintereditie!
Ik reken absoluut ook wel op een punt om af te snijden hè, 25 km is teveel voor mij
OEF! gelukt om onder de 25 te blijven... Wat niet zo heel evident was.
TOP maar ik bedoelde eigenlijk dat ik hoop dat er een afsnijpunt is, ergens halverwege of er iets over?
Wij gaan op het moment zelf oordelen of we voor de lange of korte tocht gaan! Vorig jaar heeft de korte tocht (wij dus) wel vroeger gegeten dan de lange tocht. Afhankelijk van hoe lang de lange tocht er langer gaat over doen (dat is teveel lang'en in 1 zin :p), gaat dat miss opnieuw gebeuren.Bedankt om alles te organiseren Kiangara! Ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is om het elk jaar opnieuw te doen!!
neen. Niet mogelijk. Er loopt een rivier door de route die we 2 keer moeten oversteken. Vanaf de 2e keer overgestoken zit je op de korte. Maar vanaf daar is het wel eenvoudig stappen naar de auto over asfalt.mogelijkheden voor nog korter:- aan de middagpost zelfde weg terug- door de rivier gaan
Ik weet niet of ik de zin in vet goed begrijp: na de 2de keer rivier overgestoken, kan ik inkorten door via asfaltweg terug te stappen? (Is wel een gevaarlijke weg, vind ik).Mss. moet ik dit jaartje maar eens overslaan
De gpx kan je normaal openen in google earth.De asfaltweg, daar rijden geen auto's op. Ik weet niet wat daar gevaarlijk aan is? Er zijn daar toch verschillende asfaltwegen?Het punt van splitsen ligt vlakbij het punt waar we vorig jaar ook gesplitst zijn. Dat was toch niet gevaarlijk?Die drukke baan steken we dit jaar zelfs niet over.Het water dat we over gaan, de rivier heeft de naam "die Helle".Nee hoor. Je moet niet overslaan!