collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Welke serie heb je laatst gezien?  (gelezen 57359 keer)

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke serie heb je laatst gezien?
« Reactie #60 Gepost op: augustus 30, 2011, 16:03:01 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Desperate housewives - Army wives - Big love - Sea patrol - Lewis - Silent Witness - Lost in austen - Midsommer murders - Lipstick jungle. En vanaf zondag wil ik het goddelijke monster een kans geven.

Offline Lauren

• *
  • 16 HV-Punten
    • I told you so blog
« Reactie #61 Gepost op: augustus 30, 2011, 16:58:06 »
Desperate housewives - Army wives - Big love - Sea patrol - Lewis - Silent Witness - Lost in austen - Midsommer murders - Lipstick jungle. En vanaf zondag wil ik het goddelijke monster een kans geven.

Heb jij Big Love al uitgekeken? Tegen de allerlaatste aflevering was ik Bill zo kotsbeu dat ik blij was dat het gedaan was  :hmpf:

• *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #62 Gepost op: augustus 30, 2011, 17:07:54 »
Op "Acht" zijn ze begonnen aan de 5de en laatste jaargang. Morgen is het de 3de aflevering en ja, zowel mijn dochter als ik vinden Bill inderdaad een echte klier worden (al op het einde van de vierde reeks). Voor hem zijn zijn vrouwen echte "broedmachines". OK, het zijn niet de gemakkelijkste. En nu niet het einde van de reeks vertellen hé  :pray:.

Offline Lauren

• *
  • 16 HV-Punten
    • I told you so blog
« Reactie #63 Gepost op: augustus 30, 2011, 17:16:34 »
Op "Acht" zijn ze begonnen aan de 5de en laatste jaargang. Morgen is het de 3de aflevering en ja, zowel mijn dochter als ik vinden Bill inderdaad een echte klier worden (al op het einde van de vierde reeks). Voor hem zijn zijn vrouwen echte "broedmachines". OK, het zijn niet de gemakkelijkste. En nu niet het einde van de reeks vertellen hé  :pray:.

Neenee  :mrgreen:
Ik vind het gewoon ambetant dat hij altijd doet alsof hij alles beter weet, en gewoon dat toontje waarop hij praat. AAAARGH!
En Nicki is mijn favoriet ^^

Offline Saar

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 19 HV-Punten
« Reactie #64 Gepost op: augustus 31, 2011, 08:34:41 »
Als jullie "Big Love" goed vinden moet je maar eens op zoek gaan naar "Sister Wives". Zelfde concept, alleen is het hier wel degelijk reality TV .. Gaf mij een gans andere kijk op polegamie!  :thumbs:

Offline paulien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 714 HV-Punten
  • je maakt me helemaal Sasha!
« Reactie #65 Gepost op: augustus 31, 2011, 08:44:38 »
ik ben hier bijna aan het einde van seizoen 3 van de vampierenserie 'true blood"

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #66 Gepost op: augustus 31, 2011, 09:01:58 »
ik ben hier bijna aan het einde van seizoen 3 van de vampierenserie 'true blood"

Wij zitten hier aan aflevering 5 van seizoen 4... komt nogal traag op gang precies  :denk:

Offline Incah

• warme hondenvriend
  • *
  • 705 HV-Punten
    • Incah's blog
« Reactie #67 Gepost op: augustus 31, 2011, 09:11:35 »
Wij zitten hier aan aflevering 5 van seizoen 4... komt nogal traag op gang precies  :denk:

Ik heb maandag aflevering 10 van seizoen 4 gezien... Kijk al uit naar die van volgende week  :drool:

Offline Saar

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 19 HV-Punten
« Reactie #68 Gepost op: augustus 31, 2011, 09:15:45 »
Ik heb maandag aflevering 10 van seizoen 4 gezien... Kijk al uit naar die van volgende week  :drool:
AMAAAI NOG NIE!! Moa zo spannend :-)

Offline yenna

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • Tessebes
« Reactie #69 Gepost op: augustus 31, 2011, 09:27:54 »
Ik ben verzot op Torchwood ... spelen ze momenteel op bbc 1, hebben het ook tijdje gespeeld op syfy.

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #70 Gepost op: augustus 31, 2011, 09:57:14 »
Ik ben verzot op Torchwood ... spelen ze momenteel op bbc 1, hebben het ook tijdje gespeeld op syfy.
Ik ga eraan beginnen, ben benieuwd.
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Lauren

• *
  • 16 HV-Punten
    • I told you so blog
« Reactie #71 Gepost op: augustus 31, 2011, 10:04:32 »
Als jullie "Big Love" goed vinden moet je maar eens op zoek gaan naar "Sister Wives". Zelfde concept, alleen is het hier wel degelijk reality TV .. Gaf mij een gans andere kijk op polegamie!  :thumbs:

Ik vind Christine fantastisch :D

Ik vind het eerlijk gezegd minder en minder worden :( De boeken zijn ZOVEEL beter. (Al maken Alexander Skarsgard en Joe Manganiello wel vel goed  :fuu:)

Offline Incah

• warme hondenvriend
  • *
  • 705 HV-Punten
    • Incah's blog
« Reactie #72 Gepost op: augustus 31, 2011, 10:13:37 »
Ik vind het eerlijk gezegd minder en minder worden :( De boeken zijn ZOVEEL beter. (Al maken Alexander Skarsgard en Joe Manganiello wel vel goed  :fuu:)

Ik vind het beter dan vorig seizoen, ik had het zo niet met dat maenade gedoe, geef mij maar de vampiers en weerwolven met sookie ertussenin  :mrgreen:
Maar wij hebben wel dezelfde smaak  in venten, ik heb het ook nogal voor "Eric" en "Alcide"  :drool:

Offline Saar

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 19 HV-Punten
« Reactie #73 Gepost op: augustus 31, 2011, 10:30:56 »
Ik vind Christine fantastisch :D

Hahaha, Is toch een geweldige reeks.. Gaf mij een gans ander beeld van zulke manier van leven.. Volgende week beginnen ze terug met de rest van seizoen 2.. Ben benieuwd hoe het allemaal verder is gegaan na de verhuis!

En ik heb de boeken van True Blood ook allemaal gelezen en die zijn stukken beter dan de reeks. Maar het nieuws seizoen vind ik bangelijk!!! Een verademing na het mindere 3de seizoen.
Het lijkt mij alsof de grote lijnen van elk seizoen 1 boek is.. Heel veel details en neveverhalen zijn wel anders maar de basis is toch steeds gelijkaardig aan het boek..

Offline yenna

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • Tessebes
« Reactie #74 Gepost op: augustus 31, 2011, 11:56:41 »
Ik ga eraan beginnen, ben benieuwd.

Vriendin en ik zijn er echt helemaal hottedebottel op ...vind nu miracle day wel iets minder ... maar toch hihi

Veel kijkplezier hoor. En zorg dat de zakdoekjes niet ver staan .... af en toe zou je die es kunnen gebruiken ....althans bij mij was dat zo. Nu is mijn metekindje (jongste van men vriendin die ook gek op tw is) haar naam gebaseerd op een van de spelers Dus jah wij zijn freaks :p

• *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #75 Gepost op: augustus 31, 2011, 14:27:19 »
 :oops: Ik heb net voor het einde van de 2° reeks afgehaakt van True Blood (Canvas). Vond het te griezelig worden en ik miste een beetje de "humor" uit de 1° reeks.

"Sister wives" ken ik niet. Waar zenden ze dat uit ?
Wat "big love" betreft is Margene mijn favoriete.

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #76 Gepost op: augustus 31, 2011, 15:39:48 »
Oh Pretty little liars zou ik ook eens willen zien, maar ik download hier eigenlijk niet meer. Te veel briel binnen gekregen en te weinig ruimte om op te slaan :(

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Incah

• warme hondenvriend
  • *
  • 705 HV-Punten
    • Incah's blog
« Reactie #77 Gepost op: augustus 31, 2011, 15:52:39 »
:oops: Ik heb net voor het einde van de 2° reeks afgehaakt van True Blood (Canvas). Vond het te griezelig worden en ik miste een beetje de "humor" uit de 1° reeks.

Ik vind dat er in t vierde seizoen toch terug iets meer humor zit.

Offline Saar

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 19 HV-Punten
« Reactie #78 Gepost op: augustus 31, 2011, 15:59:54 »
Oh Pretty little liars zou ik ook eens willen zien, maar ik download hier eigenlijk niet meer. Te veel briel binnen gekregen en te weinig ruimte om op te slaan :(
Via utorrent valt dat toch mee? En een externe harde schijf lost veeeel miserie op. En die kunt ge overal mee naartoe nemen! Ik zit nu op mijn werk en ben via oortjes naar de optredens van de Amerikaanse "The Voice" aan't luisteren  :fuu:

Offline doby

• hondenvriend pro
  • *
  • 1073 HV-Punten
« Reactie #79 Gepost op: september 06, 2011, 14:10:44 »
Oh ja, heel graag.  Ben helemaal niet goed met al die computerdingen.

Bedankt hé, ik heb zondag voor de eerste keer dus online een tv serie bekeken.  Ik kijk nu al uit naar de volgende keer dat ik moet strijken !

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal