Hier ook iemand die wilt meedoen... Maar de T's zijn goed vertegenwoordigd zie ik...
Ik doe ook mee de J zal ook wel bruikbaar zijn ^^
Ah, maar ik sta al op de J hoor.
Even een opmerking: probeer tussendoor in het topic niet te 'zeveren', want dat verspeelt plaats. (daarom dat ik het ook hier zet en niet daar )
Alle, dan hebbek nog wel even tijd vooraleer het aan mij is
Was er al een K in t spel???
Lijst van de mensen die meedoen:A azibroB blackwings88CDE AsterFGHI IlseJ Jelina_d_K, JordumusK KimmyL Liesbeth, LydhanM Melissa224, Margie, Marver, MarengoN NigraOPQR RustlingRoseS Sepke, Sarah BT Tashatje, Truike, The Storm Chasers, Tianiz, TerrierladyUVW Watsonneke, Wesp, WatchhorseXYZ Ziva_BAls ik er ben vergeten, of als er nog mensen willen meedoen, vul de lijst maar aan!! De moderators staan in het rood, willen jullie ook nog es ff nakijken of ik niemand ben vergeten? Want we hebben precies nog veel letters nodig.
A AzibroB Blackwings88CD -Dorien-E AsterFGHI IlseJ Jelina_d_K, JordumusK KimmyL Liesbeth, LydhanM Melissa224, Margie, Marver, MarengoN NigraOP PoeselineQR RustlingRoseS Sepke, Sarah BT Tashatje, Truike, The Storm Chasers, Tianiz, Tequila, TerrierladyUVW Watsonneke, Wesp, WatchhorseXYZ Ziva_B