collapse

Auteur Topic: wandelpartner gezocht regio roeselare  (gelezen 504 keer)

Offline brendyg

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Man
wandelpartner gezocht regio roeselare
« Gepost op: mei 26, 2019, 16:46:48 »
hallo.

ik heb een bruine labrador van +6maand.
zoek nog een wandelmaat met hond om nu en dan (2wekelijks)  te gaan wandelen regio Roeselare/hooglede/ardooie ofzo.. ik verplaats me wel
mijn hond is wel nog heel speels maar eens begonnen met wandelen komt hij rustiger.

mvg :D

Offline dutske

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: wandelpartner gezocht regio roeselare
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2019, 22:08:24 »
Wij zijn van moorslede. Hebben zelf een wolfhond die vaak nogal pittig reageert op andere honden maar met beleid is samen wandelen meestal geen probleem.
Belangrijk is wel dat de mensen die meegaan haar compleet negeren, ze heeft wat tijd nodig om te ontdooien naar andere mensen anders zet ze wel eens een grote bek op.
Wij doen op zondag vaak wandeltochten (georganiseerd door wandelclubs) en gaan uiteraard regelmatig  gewoon zo gaan wandelen.

Hoeveel km doe je nu al en hoe reageert jouw hond op andere honden?

Offline jdecadt

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: mei 28, 2019, 20:10:09 »
Hey

Ook ik ben nieuw hier maar zag jou post en wou me graag aanmelden en mij kandidaat stellen!
Zelf ben ik van Rumbeke (vlakbij het Sterrebos), sinds 2 maanden heb ik een adoptiehondje waarmee ik vrijwel dagelijks mee ga wandelen. Naar andere honden is ze eveneens heel speels.
Op dit moment is het voor mij wat moeilijk om me te verplaatsen, voor de komende enkele weken zit ik zonder auto.
Hetzelfde gedrag bij mijn hond, heel speels maar eens aan het wandelen vooral snuffeltijd.
Als je vragen hebt stel ze gerust :)

Groetjes

Offline dutske

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2019, 13:55:53 »
Hey

Ook ik ben nieuw hier maar zag jou post en wou me graag aanmelden en mij kandidaat stellen!
Zelf ben ik van Rumbeke (vlakbij het Sterrebos), sinds 2 maanden heb ik een adoptiehondje waarmee ik vrijwel dagelijks mee ga wandelen. Naar andere honden is ze eveneens heel speels.
Op dit moment is het voor mij wat moeilijk om me te verplaatsen, voor de komende enkele weken zit ik zonder auto.
Hetzelfde gedrag bij mijn hond, heel speels maar eens aan het wandelen vooral snuffeltijd.
Als je vragen hebt stel ze gerust :)

Groetjes
Aan de overkant van de rijksweg is er een heel wandeldomein aangelegd doorheen de kleiputten. Je kan daar mooi wandelen.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal