collapse

Auteur Topic: Hondenlectuur  (gelezen 131100 keer)

Offline Ik

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hondenlectuur
« Reactie #320 Gepost op: mei 29, 2016, 10:25:47 »
Ik ben op zoek naar het boek "Teambuilding met je hond" van Linda Tellington Jones. Ik kan het nergens vinden, behalve dan tweedehands op bol.com aan €119,95 wat ik véél te duur vind...  Ik heb al gekeken op mediaboek, in De Slegte, via google gezocht,.... maar het lijkt uitverkocht te zijn. Iemand enig idee waar ik het toch nog kan vinden?

Offline TeamLassie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • De Helden
Re: Hondenlectuur
« Reactie #321 Gepost op: december 25, 2016, 15:49:34 »
Ik ben helemaal verliefd op The Official Ahimsa Dog Training Manual: A Practical, Force-Free Guide to Problem Solving and Manners van Grisha Stewart.

https://www.amazon.com/Official-Ahimsa-Dog-Training-Manual/dp/1478176415

Ik vind de idee van een alternatief aanbieden/aanmoedigen bij ongewenst gedrag een heel mooi uitgangspunt en vond de praktische voorbeelden leuk. Ook gewoon leuk om te lezen over de beloninkjes en de zogenaamde "treat parties" waar de auteur het over heeft. Ook de BAT-serie voor stress/angsthonden van Grisha Stewart vond ik enorm behulpzaam. Ik kijk er echt al uit om zelf terug een hond te hebben om mee te trainen.

Nog iemand aanraders voor gelijkaardige boeken? De auteur vermeldt op het einde van het boek zelf al een hele waslijst, iemand die deze kent? Control Unleashed zag ik hier precies al passeren.

Puppies
Give Your Puppy a Choice: Modern Socialization and Training by Grisha Stewart (DVD)
Puppy Primer by Patricia McConnell (book)
Control Unleashed: The Puppy Program by Leslie McDevitt (book)
Way to Go: How to Housetrain a Dog of Any Age by Karen London and Patricia McConnell (book)
Another Piece of the Puzzle: Puppy Development edited by Pat Hastings and Erin Ann Rouse (book)
Your Outta Control Puppy by Teoti Anderson (book)
Before and After You Get Your Puppy by Ian Dunbar (book) Perfect Puppy in 7 Days by Sophia Yin (book)
The Puppy Whisperer: A Compassionate, Nonviolent Guide to Early Training and Care by Paul Owens (book)
Quick and Easy Crate Training by Teoti Anderson (book)

General Training, Problem Solving, and Problem Prevention
Kikopup’s Guide to Clicker Training for Beginners and Professionals by Emily Larlham (DVD)
Clickertraining: The 4 Secrets of Becoming a Supertrainer by Morten Egvedt and Cecilie Koste (book with online bonus videos)
When Pigs Fly: Training Success with Impossible Dogs by Jane Killion (book)
The Thinking Dog: Crossover to Clicker Training by Gail Fisher (book)
Good Dog! Kids Teach Kids About Dog Behavior and Training by Evelyn Pang (book)
Tellington TTouch ® Techniques: Walking in Balance with Your Dog by Lori Stevens (DVD)
Do Over Dogs - Give Your Dog a Second Chance for a First Class Life by Pat Miller (book)
Bow Wow series by Virginia Broitman and Sherri Lippman (DVDs)
The Dog Whisperer Presents Good Habits for Great Dogs: A Positive Approach to Solving Problems for Puppies and Dogs by Paul Owens (book) [NOT THE SAME AS THE TV SHOW!]
It's Me or the Dog: How to Have the Perfect Pet by Victoria Stilwell (book, also a TV series)
The Toolbox for Building a Great Family Dog by Terry Ryan (book)
Really Reliable Recall: Train Your Dog to Come When Called... No Matter What! by Leslie Nelson (DVD and booklet, sold separately)

Voor mensen die geïnteresseerd zijn en geen zin hebben om zoals ik alle 17 pagina's van dit topic te overlopen: het meest aangeraden boek in dit topic is The Other End of the Leash van Patricia McConnell dus dat ga ik nu beginnen lezen ^^
« Laatst bewerkt op: december 25, 2016, 16:46:41 door TeamLassie »

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal