collapse

Cadeauwinkel

Auteur Topic: gezocht (kleine) autodeken  (gelezen 641 keer)

Offline Taygi

• begonnen hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • "Is this fish that I have, or chicken?"
gezocht (kleine) autodeken
« Gepost op: januari 13, 2019, 17:27:24 »
Hey! Ik heb sinds gisteren een andere auto. Die is gelukkig iets groter dan de MINI die ik hiervoor had en nu kan Ghost makkelijker in de koffer. Bij de MINI was de koffer te klein. Bij deze kan hij tenminste rechtstaan.

Maar ik ben nu wel opzoek naar een auto deken dat daar makkelijk inpast. Of een andere oplossing om mijn koffer van de ergste modder te beschermen. De meeste autodekens die ik vind zijn echt wel veel te groot en zou ik met heel veel extra stof overzitten.

Grote koffer: 90cm diep, 93cm breed, 55cm hoog

Met hoog bedoel ik dat daar het eind van de zetels zit, en daar had ik liefst een riempje of iets dergelijks aan het hoofdsteun.

Verder kijk ik vooral naar waterbestendige en wasbare stoffen.

Iemand een aanrader?

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
Re: gezocht (kleine) autodeken
« Reactie #1 Gepost op: januari 13, 2019, 19:19:38 »
zal eens kijken, heb er twee verschillende die weg mogen - eentje gebruikt en eentje nieuw

Offline Topaaz

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #2 Gepost op: januari 14, 2019, 09:28:51 »
Hey,

Ik heb op aliexpress een bescherming voor de koffer besteld. Vuil afstotend en waterproof --> Ideaal

https://nl.aliexpress.com/item/Custom-fit-car-trunk-mat-for-Mercedes-Benz-A-B180-E260-CL-CLA-G-GLK300-ML/32813555639.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.31ef4c4dT8lIcg

Ik ben erg tevreden en daar het per automodel is paste het perfect --> Enkel rekening houden.. Ik heb geen douanekosten gehad, maar kameraad met zelfde wel en deze kunnen 1/3de tot 2/3de  zijn van aankoopprijs

Offline Taygi

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #3 Gepost op: januari 14, 2019, 12:37:37 »
@Lydhan, als je nog iets hebt liggen ben ik wel ge´nteresseerd.

Eventueel denk ik ook kan ik iets groter kopen en er dan gewoon het teveel afknippen. Mijn moeder stikt dat wel om.

@Topaaz, dat wil ik er toch niet aan betalen. En op wachten ook niet ;P Moest het nu voor een lange tijd zijn ofzo... Maar binnen een anderhalf jaar moet ik de auto toch weer verkopen.

Offline Perdita

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #4 Gepost op: januari 14, 2019, 13:06:10 »
Ik zag net in het gazetteke van de Aldi een beschermingsdeken staan, 6.99 euro (zaterdag zijn ze er).
Het zal mss niet perfect passen, maar voor die prijs kan je het wel riskeren om op maat te knippen denk ik.

Offline kiangara

• *
« Reactie #5 Gepost op: januari 14, 2019, 14:04:12 »

Eventueel denk ik ook kan ik iets groter kopen en er dan gewoon het teveel afknippen. Mijn moeder stikt dat wel om.

@Topaaz, dat wil ik er toch niet aan betalen. En op wachten ook niet ;P Moest het nu voor een lange tijd zijn ofzo... Maar binnen een anderhalf jaar moet ik de auto toch weer verkopen.

awelja, dat dacht ik ook meteen....  :HV-kerst:

Offline sepke

• *
« Reactie #6 Gepost op: januari 14, 2019, 20:11:00 »
Ik zag net in het gazetteke van de Aldi een beschermingsdeken staan, 6.99 euro (zaterdag zijn ze er).
Het zal mss niet perfect passen, maar voor die prijs kan je het wel riskeren om op maat te knippen denk ik.
Wilde het ook net komen melden.

Offline schnauzerfan

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #7 Gepost op: januari 14, 2019, 20:37:36 »

Ja, dat wou ik ook net zeggen!!

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #8 Gepost op: januari 14, 2019, 21:48:10 »
ik vind dat in de praktijk die dingen altijd kleiner uitvallen en heb destijds eentje bij de lokale dierenwinkel gekocht (en imo veel te duur betaald).
Die van de Aldi is wel voldoende lang (ik plooi hem zelf nog een stukje om), maar heeft geen zijwanden...

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #9 Gepost op: januari 15, 2019, 08:09:40 »

:oops: was even uit m'n gedachten, ga er straks naar kijken en laat het je dan weten

Offline Taygi

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #10 Gepost op: januari 15, 2019, 09:44:14 »
Haha, merci om allemaal te reageren. :thumbsup: Zal zaterdag in de Aldi gaan kijken, voor dat geld kan ik idd wel is wat knippen.

@Lydhan, tenzij jij van die van jou van af wil? Mij maakt het weinig uit, maar ik wil het wel zo snel mogelijk (anders wordt mijn koffer te smerig)  :vuistje:

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #11 Gepost op: januari 15, 2019, 11:10:48 »
Ik kan de eerste week zeker niet richting Leuven komen - mijn oudje Kyra is ziekjes en ik laat haar niet alleen nu, het snelste gaat zijn dat van de Aldi denk ik

Offline Taygi

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #12 Gepost op: januari 20, 2019, 18:51:36 »
Ben er om geweest, en het past goed in de breedte. Heb van de lengte een stuk afgeknipt.

Ta-dah

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #13 Gepost op: januari 21, 2019, 07:59:34 »
 :thumbs:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal