Kweet het niet... Die handjes hangen daar idd als een mega target, maar bij het 'omgedraaid' oproepen, 'zou' je je hond kunnen leren bv, gezicht naar de hond = komen en blijven staan, rug naar de hond = komen en in zitvoor... Beetje zoals bij de houdingen: Bob sta, bobje zit, bobby af... Allez, ik weet het niet hè, maar ik denk dus dat het niet mag
Een vraagje terug: Waarom ga je met je rug naar je hond toe staan?
Er zijn veel honden die dat zo doen, afkomen als baas zich omdraait. En dus niet wachten op het bevel zo.Is dat mss het probleem? Ik zie anders het nut ook niet echt.
De zitvoor vanuit verschillende hoeken kent ze namelijk al een tijdje en dan kunnen bovenstaande fouten niet gebeuren. Ahnee, want ze komt aangecrosst, op de moment dat ze mij voorbij loopt, gooit ze de remmen toe en kan zich zo correct positioneren.De kans op een correcte zitvoor vanuit 180° is zeker iets van 9/10, terwijl die vanuit de correcte hoek nu echt nog maar 2/10 ofzo is.
Daarom dus.
Ik weet niet hoe goed je timing is, maar als je nu op het moment dat ze springt een stap naar voor of naar achter doet?