Proficiat Ilse! Toch nog een beetje goed nieuws in moeilijke tijden! Nu nog zijn badge van de reddingshonden eind september en dan is het helemaal feest!
proficiat!!! heb jullie dus gespot Ik was met de rosse cocker in de p1op hetzelfde moment in die gezellige stort bui dus!
Jammer dat ik je niet gezien heb, ik had zoveel zenuwen dat ik niet echt gekeken heb wie er nog was.Maar we zullen elkaar wel eens zien op andere wedstrijden hé.
Even off topic. Ilse , Falco heeft ook zo een zwijntje als dat van Kieran, dat hij al jaren heeft. Falco had het 1 uur en het was kapot. :-)
Hij is nu 17 maanden, het vervelende is dat ze somige dingen heel snel leren en somige weer heel traag. Plaatske kende hij heel snel maar hij heeft totaal geen interesse voor zijn apport, hij speelt liever alleen. Bij Cay heeft het ook lang geduurt eer hij de apport kende dus ik geef de hoop nog niet op alhoewel mijn instructeurd op de hondenschool soms met hun handen in het haar zitten want iedereen ging me het eens aanleren maar als Kyran neen zegt dan is het ook neen