collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hondenschool bollie in retie  (gelezen 9387 keer)

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
  • 177 HV-Punten
Re: hondenschool bollie in retie
« Reactie #40 Gepost op: juni 29, 2012, 18:41:51 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Wordt er hier nog steeds gewerkt met de theoretische lessen en zo?
Door omstandigheden  :roll:  moet/ ga ik op zoek naar een andere hondenschool en ik dacht misschien naar Bollie te gaan.  :weetniet:

Offline NiQi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1118 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #41 Gepost op: juni 30, 2012, 22:19:10 »
Wordt er hier nog steeds gewerkt met de theoretische lessen en zo?
Door omstandigheden  :roll:  moet/ ga ik op zoek naar een andere hondenschool en ik dacht misschien naar Bollie te gaan.  :weetniet:
Stuur hen eens een mailtje en post het hier eens ... dan weet ik het ook. :mrgreen:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
  • 177 HV-Punten
« Reactie #42 Gepost op: juni 30, 2012, 22:51:21 »
Stuur hen eens een mailtje en post het hier eens ... dan weet ik het ook. :mrgreen:

Ik ken iemand die daar gaat. Als ik hem nog eens zie ga ik het vragen.
Als het wat te lang duurt voor ik hem zie, dan ga ik wel eens een mailtje sturen...

Enne, NiQi, gij kunt toch ook een mailtje sturen?  :baeh:

Offline Mieke B

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 21 HV-Punten
    • shudoin gairo no akita's
« Reactie #43 Gepost op: juli 02, 2012, 20:12:47 »
 :weetniet:
Geen idee.
Heb eigenlijk geen contact meer met de mensen van Bollie.

Offline NiQi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #44 Gepost op: juli 02, 2012, 20:22:31 »
Ik ken iemand die daar gaat. Als ik hem nog eens zie ga ik het vragen.
Als het wat te lang duurt voor ik hem zie, dan ga ik wel eens een mailtje sturen...

Enne, NiQi, gij kunt toch ook een mailtje sturen?  :baeh:
Ik heb dat al eens 2 keer gedaan de vorige jaren, dat gaat gaan opvallen. :hmpf:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline bobbeken

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #45 Gepost op: juli 06, 2012, 18:23:49 »
hallo iedereen.
om alle misverstanden voor te zijn deze keer. we werken nog steeds op dezelfde manier  :wink:
alle info kan je bekijken op www.bollie-opvoedingcentrum.be of op https://www.facebook.com/pages/Hondenschool-Bollie/152947328151636
indien iemand vragen heeft, je bent steeds welkom om een keertje langs te komen voor een gezellige babbel.

@Mieke B we komen nog wel eens af naar het clickske zenne. we hebben het een beetje druk gehad met onze studies hondengedragsdeskun dige.
@ NiQi was al eerder opgevallen  :fuu:  is niet erg hoor. :wink:
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2012, 18:26:20 door bobbeken »

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
  • 177 HV-Punten
« Reactie #46 Gepost op: juli 06, 2012, 21:13:30 »
hallo iedereen.
om alle misverstanden voor te zijn deze keer. we werken nog steeds op dezelfde manier  :wink:
alle info kan je bekijken op www.bollie-opvoedingcentrum.be of op https://www.facebook.com/pages/Hondenschool-Bollie/152947328151636
indien iemand vragen heeft, je bent steeds welkom om een keertje langs te komen voor een gezellige babbel.

@Mieke B we komen nog wel eens af naar het clickske zenne. we hebben het een beetje druk gehad met onze studies hondengedragsdeskun dige.
@ NiQi was al eerder opgevallen  :fuu:  is niet erg hoor. :wink:

Alle info... ik vind toch niet alles wat ik wil weten op de website  :shifty:  lidgeld, hoe het juist in elkaar zit met die theorielessen,...  :weetniet:
Ik ga wel eens langskomen om te kijken en voor info, misschien zondag al, maar ga waarschijnlijk pas volgend jaar overstappen naar een andere hondenschool.

Offline bobbeken

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: juli 06, 2012, 22:17:58 »
van het lidgeld etc.... staat er idd niet op. hier wat meer uitleg.  :wink:

je kan een gans jaar komen trainen voor €50. vanaf april gaat er telkens €5 vanaf. dwz dat, als je nu nog inschrijft je nog €30 betaalt voor de rest vh jaar.
de theorielessen (verplicht) kosten €100. deze lessen worden op een zaterdag gegeven en handelen over de clickertraining, gedrag en opvoeding met steeds de nieuwste inzichten.
hierbij krijg je een trainingsbody, een clicker, en ons boek betreffende de lessen. deze lessen mogen nadien zoveel gevolgd worden als men maar wil.
waarom wij wat meer kosten?
elke instructeur die bij ons les wil geven, moet het diploma van zelstandig hondeninstructeur hebben (waarvan 4 APDT lid), of bereid zijn de 2 jarige opleiding te gaan volgen. deze opleiding wordt voor een groot deel terugbetaald door de club.
ook worden onze instructeurs verder bekwaamd om les te geven in de clickertraining. ook hier deelt de club in de kosten.
wij engageren ons dan ook om ieder lid (kostenloos) bij te staan indien er zich problemen voor doen met hun hond.
en dan is er natuurlijk de dagelijkse werking van de club, huur kantine, huur terrein, verwarming, elektriciteit, toestellen maken, omheining plaatsen, etc...
dus ja het eerste jaar kost het wat meer, maar verder zijn wij niet veel duurder dan de andere clubs.

in elk geval welkom op de club als je meer info wil. :wink:

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #48 Gepost op: juli 07, 2012, 13:11:13 »
Ik heb er geen enkel probleem mee dat jullie wat duurder zijn hoor; dat is het in mijn ogen wel waard.
Maar stel nu dat ik lid bij jullie zou willen worden; ik moet zaterdag werken. Hoe wordt dat dan opgelost? (Hypothetische vraag hé)

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Offline bobbeken

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #49 Gepost op: juli 07, 2012, 13:31:29 »
Ik heb er geen enkel probleem mee dat jullie wat duurder zijn hoor; dat is het in mijn ogen wel waard.
Maar stel nu dat ik lid bij jullie zou willen worden; ik moet zaterdag werken. Hoe wordt dat dan opgelost? (Hypothetische vraag hé)

de lesdagen zijn reeds in het begin van het jaar bekend, zo kan iedereen daar een mouw aan proberen te passen, lukt dit echt niet dan kunnen we eventueel in samenspraak een andere dag uitzoeken.  :wink:

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #50 Gepost op: juli 09, 2012, 21:19:43 »
Ja, maar ik moet elke zaterdag werken en ik persoonlijk zou daar niet (bijna) al mijn verlof aan willen opofferen...
Leuk dat jullie indien nodig zijn een andere dag zouden willen inlassen!

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal