ik zal eens gaan kijken ,de hond kent al heel veel en luistert redelijk goed maar vind het spijtig dat ze geen omgang heeft met andere honden ,ze kan haar ook nooit echt uitleven (bedoel eens goed lopen ,echt spelen )want spelen met mij doet ze niet ,denk dat ze dat niet geleerd heeft ,soms bekijkt ze mij en begint te janken ,dan vraagt ze om aandacht maar wat kan ik doen met haar als ze niet wil spelen vind het wel een beetje raar dat ze in de pupyklas terecht zal komen ,zo'n grote loebas tussen al die pups
de hs heet snuffel
ik heb daar lesgegeven... en meer zeg ik er niet over
ik denk dat ik weet waarom...
normaal kom je in een Aklas terecht, bij ons op de hondenschool is dat toch zo, je kan een hond van 9 maand toch niet tussen de pups gaanz etten???
Ik ben een ex-lid: Snuffel trekt op niks Ik ben met Chief naar daar gedaan toen hij niets kende. Op 2 maand zat ik in de "gevorderden" Als je op 2 maand al uitgeleerd bent, dat zegt veel over het niveau ginds he Overgangsproeven zijn er wel (misschien nu al ni meer, want degene dat daar de proeven afnam is daar ondertussen ook al gaan lopen), maar van een laag niveau.En 3 klassen voor gehoorzaamheid is veeeeeeeeeel te weinig: puppyklas, beginnelingen en gevorderden... Lessen met 20 personen met 1 lesgever zijn daar geen uitzondering.Ik ben ook van Willebroek, en ga naar Sloeber te Kontich nu, is ook maar een kwartje rijden.Als je intresse hebt, kunnen we wel afspreken om samen te rijden (iemand op dinsdag en iemand op donderdag)
hey epona heb geen rijbewijs allee enkel een voorlopig dus mag niet rijden daarom dat ik een school zocht in willebroek,maar als deze niet goed is ga ik beter niet ,weet jij soms een plaats in willebroek waar honden mogen loslopen een weide ofzo?nu laat ik ze hier af en toe eens in het parkje rond crossen maar dat mag eigenlijk niet heb jij soms zin om eens te gaan wandelen met de honden? want momenteel geraak ik ook niet op de HV wandelingen (maar daar komt verandering in)