nieje nieje . . .veur die kraskes. . .
Bedankt allemaal! Ik heb nog wat krassen op mijn arm staan van gisteren. Belonen met speelgoed of voedsel mag niet, maar ik wou haar toch iets meer geven dan enkel een 'goedzo' en een aai ofzo, dus ze mocht op mijn arm tekeer gaan.
Proficiat! Mooie punten!Dat is bij ons nog een ver van ons bed show Krassen op mijn arm zal ik dan zeker hebben, wondes in mijn handen ook en alle moeite van de wereld zal het kosten om hem niet in zijn leiband te laten bijten en verder dromen van dat resultaat met mijn klein varkentje...
Proficiat! Ik heb trouwens al wat foto's zien verschijnen van jullie op FB Goh, ik beloon Flynn na de oefening ook met ff zot doen en/of in de lijn hangen en daar hebben ze nog niets van gezegd.Ik kreeg van Nancy wel een opmerking toen Flynn op zijn rug in het gras lag te rollen met wat geluid erbij "juffrouwke, zet uwe hond is naast u in de voet"
Ik ben er zeker van dat je er wel eens een opmerking over zal krijgen als je je hond in de lijn laat bijten op wedstrijd. Je mag je hond belonen na een oef, maar niet te lang en niet tè vrolijk. Vooral het eventuele storen van andere honden ligt gevoelig. Hidde ligt ook wel eens in het gras te rollen op wedstrijd, ze zit echt nooit aan de voet (dat is bij mij dan ook echt een oefening, en niets voor tussendoor), en zolang dat zonder geluid is en er niet op een meter naast je een hond zijn oef aan het doen is zeggen ze daar niets van. Ik zet me ook vaak bij Hidde op de grond voor een knuffelsessie. Ik geef trouwens nooit snoep op wedstrijd.
Ok, bedankt! Dit is wat An me ook zei, niet te uitbundig en zeker niet teveel geluid.Ze hebben mij echter telkens gezegd dat er op een brevet normaal minder streng op bovenstaande zaken gekeurd wordt. Ik ben al zo bang dat ik te snel ga of teveel druk leg, dus vandaar dat ik het toch echt wat leuk wou maken voor haar.
Ik had hier blijkbaar nog niet gereageerd, sorry.Ik let inderdaad wel goed op dat ik geen andere mensen stoor. De opmerking die ik gekregen had, ging trouwens ook niet over dat belonen, maar om het feit dat ik bij de down niet stil genoeg stond. Ik was wat aan het rondkijken enzo, ik doe dat eigenlijk altijd op training, want ik vind dat zooo saai anders, en ik had er niet aangedacht dat dat op het brevet natuurlijk niet mocht. Die foto ken ik heel goed Fie, die is inderdaad fantastisch! Alleszins allebei bedankt voor de uitleg en jullie ervaringen!
Echt waar?Amai, als ik dat allemaal lees zou ik dat met Dyango dan toch beter niet doen, al kan hij het wel.Als ik hem niet genoeg beloon voor wat hij doet is zijn interesse al snel over en steekt hij wel es zijn middelvinger op.
Ik vond het wel een terechte opmerking. Het is echt niet de bedoeling dat je daar weet ik veel wat doet, dus ik vind het wel correct dat ze dat zeggen wanneer je niet stil genoeg staat. Uiteindelijk kan het de andere honden afleiden of kan je het als bijbevel beschouwen.Wanneer was je van plan brevet te doen met hem? Of je bedoelde dat je het aan het overwegen was of?